قایق بادی کف آلومینیومی سه نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 256 سانتی متر
  • عرض: 140 سانتی متر
  • ارتفاع: 38 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کف آلومینیومی سه نفره یکی از محصولات شرکت ALEKO ،عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان

قایق بادی کف آلومینیومی سه نفره یکی از محصولات شرکت ALEKO می باشد که محصولات بادی بسیار با کیفیتی را تولید و روانه بازار می کند. این قایق با دیواره های بسیار ضخیمی که دارد می تواند فشار وارده را تا حد بسیاری تحمل کند و فضای کافی برای استفاده سه نفر به صورت همزمان فراهم می کند.


بخش اصلی بدنه از لایه های ضخیم پی وی سی ساخته شده است و بدنه نیز برای امنیت بیشتر سرنشینان محفظه های مختلفی دارد. ویژگی متمایز این قایق بادی در مقایسه با سایر مدل ها کف آلومینیومی آن است که فشار وارده از سرنشینان را تا حد بسیاری کنترل می کند و قایق را برای استفاده در ورزش رفتینگ و یا شرایط نا متعادل مناسب می کند. 

قایق بادی کف آلومینیومی سه نفره

قایق بادی کف آلومینیومی سه نفره

قایق بادی کف آلومینیومی سه نفره از جمله قایق های بادی می باشد که با توجه به بدنه بادی و تو خالی خود بخش هایی از آلومینیوم نیز دارد که با تکیه بر آن می توان محصول را جزو محصولات برتر و مقاوم دانست و آن را مورد استفاده فراوان قرارداد. این قایق حرفه ای برای تفریح و یا ورزش مناسب است و می تواند مورد استفاده افرادی که علاقه مند به قایق رانی هستند و تمایل به آموزش آن را دارند نیز قرار گیرد. قایق بادی طراحی و ساختمان مقاوم و محکم دارد و در گذر زمان هیچ آسیبی آن را از بین نمی برد و در طول عمر بالا همواره می توان آن را مورد استفاده قرار داد. استفاده صحیح از این قایق بادی به علاوه نگه داری آن در فضاهای ایمن و مطمئن می تواند طول عمر آن را افزایش دهد و باعث بروز حادثه در بدنه نشود تا بتوان بدنه را به حالت اورجینال داشت و برای استفاده آماده کرد. ویژگی های این قایق بادی کف آلومینیومی به شرح زیر می باشد.


آستانه تحمل بالا و مقاومت بسیار در برابر فشار

قایق بادی کف آلومینیومی سه نفره

بدنه محصول مورد نظر بادی می باشد اما دارای دیواره هایی ضخیم است که این دیواره ها قادر به تحمل وزن و فشار وارد بر خود می باشند و می توانند بدنه را از خرابی حفظ نمایند. این قایق بادی در بخش کف دارای بخشی آلومینیومی است که آن را از سایر مدل ها متمایز کرده و سبب ایجاد طرفداران بسیار برای استفاده از آن شده است و در زمان قرار گیری بر روی سطح آب می تواند وزن تمامی سرنشینان به علاوه وزن خود محصول را تحمل کند و همواره قایق بادی را به حالت شناور و معلق بر روی سطح آب حفظ نماید. از آن جا که بدنه محصول از جنس پی وی سی ضد حساسیت نیز می باشد می توان کودکان را نیز با خود به داخل قایق برد و آن ها را نیز از قایقرانی بهره مند کرد و سبب لذت آن ها در یک گردش آبی شد. با وجود مقاومت و دوام بالا می توان مدت زمان تفریح و گردش با این محصول را افزایش داد و به طور طولانی مدت از آن بهره مند شد.


روشی ساده برای راه اندازی محصول در زمان کم

قایق بادی کف آلومینیومی سه نفره

وقتی شما محصول را خریداری می کنید در اسرع وقت بسته بندی ان به دست شما می رسد و شما قادر به راه اندازی آن در زمانی کم خواهید بود. به این صورت که بدنه خالی از بادبه علاوه پمپ باد دستی و برچسب تعمیرات و دفترچه راهنما در اختیار شما قرار می گیرد و می توان مراحل راه اندازی را به درستی طی کرد. در ابتدا می توانید دفترچه راهنما را به طور کامل مطالعه نمایید و تمامی نکات لازم قبل از راه اندازی را با دقت بررسی نمایید. سپس به وسیله پمپ بادی که رایگان در اختیار شما قرار می گیرد محصول را به میزان لازم پر نموده و برای استفاده آماده سازید. این کار در زمانی کوتاه انجام می شود و به سرعت می توان محصول را مورد استفاده قرار داد.


قابل حمل به محلی دیگر

قایق بادی کف آلومینیومی سه نفره

با یکبار راه اندازی قایق بادی امکان جمع آوری آن وجود دارد و در واقع می توان در زمان نیاز بدنه را از باد تخلیه نمود و در ابعاد کوچک حمل نمود. به این ترتیب از قایق بادی در رفتن به مسافرت می توان استفاده کرد و برای رفتن به تفریحگاه های مختلف قادر به استفاده از آن می باشید و می توانید در ابعاد کوچک آن را داخل بسته بندی قرار داده و بدون بودن باد درونی بدنه آن را به هر کجا که مایل به تفریح با آن هستید هدایت کنید.


نحوه خریداری قایق بادی

قایق بادی کف آلومینیومی سه نفره محصولی منحصر به فرد و کاربردی می باشد که با داشتن ویژگی ها و خصوصیات خاص و با کیفیت در شرکت اینتکس تهران موجود بوده و قابل خرید افراد مختلف می باشد.

نوع
تفریحی
طول
256 سانتی متر
عرض
140 سانتی متر
ارتفاع
38 سانتی متر
تحمل وزن
310 کیلو گرم
جنس رویه
PVC برزنتی
جنس بخش کناری
PVC برزنتی
جنس کف
PVC دو لایه بادی
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی دو کاره بزرگ
پارو
دارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 61 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
دارای دو نشیمنگاه بادی تکیه گاه دار
دارای طناب نجات
دارای اهرم ماهیگری
دارای کیسه حمل وسیل های کوچک
برند: ALEKO
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
ALEKO

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...