قایق بادی کودک سایبان دار

کد bestway 99906

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • قطر: 112 سانتی متر
  • ارتفاع: 71 سانتی متر
  • وزن: 1.3 کیلوگرم
460,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کودک سایبان دار یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که با قیمتی مناسب و ارزان در فروشگاه اینتکس تهران عرضه می گردد .

قایق بادی کودک سایبان دار یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که توسط شرکت بست وی تولید می گردد . این محصول با قیمتی مناسب و ارزان در فروشگاه اینتکس تهران عرضه می گردد . این محصول دارای کف بادی با کیفیت می باشد که برای کودک شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از این محصول حس خوش آیندی را تجربه نماید .


بدنه این محصول از جنس pvc طرح چرم می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول منلسب برای کودکان 2 تا 8 سال می باشد . این کالا دارای سایبان سر خود می باشد که این شرایط را فراهم می کند در زمان بارندگی و نور مستقیم خورشید از این محصول استفاده نمایید . از این محصول می توانید در آب های ارام و استخر های بزرگ استفاده کنید .


این قایق بادی دارای حجم و وزن مناسب می باشد که حمل آن بسیار راحت می باشد و همچنین با توجه به بدنه انعطاف پذیری که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که این محصول را به راحتی تا نموده و در ساک حمل قرار داده . این کالا دارای برچسب تعمیرات می باشد که به شما کمک می کند در صورت صدمه دیدن محصول آن را به راحتی تعمیر کرده و استفاده نمایید . برای خرید قایق بادی کودک سایبان دار با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

قایق بادی کودک سایبان دار

سایت اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران توزیع کننده تمامی محصولات بادی کودک با بالاترین تنوع می باشد. تمامی محصولات شرکت های مشهور جهان در این سایت عرضه می شود. قایق بادی کودک سایبان دار یکی از بهترین تولیدات شرکت بست وی می باشد که با ارزان ترین قیمت در این سایت به فروش می رسد. در ادامه به بررسی ویژگی های قایق بادی کودک سایبان دار می پردازیم. 


طراحی ظاهری قایق بادی

این قایق بادی به صورت بیضی طراحی شده است. کفی قایق به صورت بادشو می باشد. هم چنین کفی قایق به صورت مواج طراحی شده است که کودک بر روی قایق سر نمی خورد. بدنه داخلی قایق به رنگ فسفری می باشد. دیواره های قایق کوتاه است و دیواره هایی پهن دارد. کودک می تواند به راحتی به بدنه قایق تکیه دهد و قایق بادی واژگون نخواهد شد. بدنه خارجی قایق بادی به رنگ صورتی تیره است و بر روی آن تصاویر میکی موس وجود دارد. وجود این طرح ها بر روی بدنه جذابیت زیادی به قایق بادی می دهد و کودک جذب این قایق خواهد شد. در یک طرف قایق بادی دو ستون بادی بنفش رنگ وجود دارد. یک سایبان بادی به رنگ فسفری به این ستون ها متصل است. هر یک از قسمت های مختلف این قایق بادی دارای دریچه باد جداگانه می باشد. وجود این دریچه ها باعث می شود بتوانید در زمان بسیار کوتاهی باد قایق بادی را خالی کنید. طراحی قایق بادی بسیار جذاب بوده و کودک از دیدن آن شگفت زده می شود.



کیفیت بالای قایق بادی 

قایق بادی کودک سایبان دار از بهترین مواد اولیه ساخته شده است. جنس این بدنه به گونه ای می باشد که بسیار سبک است. وزن بدنه این قایق بادی 3/1 کیلوگرم می باشد. این قایق را می توانید به سادگی حمل کنید و جابه جا نمایید. هم چنین بدنه این قایق دارای استحکام قابل قبول می باشد. تحمل وزن این قایق بادی 45 کیلوگرم می باشد. البته لازم به ذکر است تحمل وزن ذکر شده مربوط به استفاده این قایق در داخل آب می باشد. در خارج از آب باید از نشستن کودک در داخل قایق جلوگیری شود تا به بدنه آسیبی نرسد. اگر به بدنه این قایق آسیب رسید می توانید برای تعمیرات تخصصی با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان قایق تعمیر شود. کیفیت بالای این قایق این امکان را می دهد تا بدون آسیب رسیدن به بدنه قایق، بتوانید این قایق بادی را در ساعت های طولانی در مقابل نور آفتاب قرار دهید.


مشخصات فنی قایق بادی 

قایق بادی کودک بست وی دارای طول 112 سانتی متر و ارتفاع 71 سانتی متر می باشد. این قایق بادی برای استفاده کودکان 3 تا 6 مناسب بوده و تمامی کودکان اعم از دختر و پسر می توانند از آن استفاده کنند. 


موارد استفاده 

این قایق بادی دارای کاربری سفری می باشد. می توانید این قایق را در مسافرت به همراه خود ببرید و در آب های آرام مورد استفاده قرار دهید. هم چنین می توانید این قایق را در استخر باد کنید و به داخل آب بیندازید تا کودک بر روی آن به بازی مشغول شود. با توجه به کوچک بودن قایق بادی به راحتی در داخل خودرو جای می گیرد و می توانید به همراه خود به هر جا ببرید. این قایق بادی دارای سایبان می باشد که با توجه به حساسیت پوست کودک، جزو مزیت های این قایق به شمار می رود. داشتن سایبان باعث می شود پوست حساس کودکان از نور آفتاب در امان بماند. هم چنین تهیه کردن یک پارو کوچک برای این قایق باعث می شود کودک بتواند قایق را به سادگی هدایت کند. 


روش های خرید 

برای خرید قایق بادی کودک سایبان دار می توانید به دو صورت اقدام نمایید. این قایق را می توانید به صورت حضوری خریداری کنید. برای خرید ساده و راحت تر به سایت فروشگاه اینتکس تهران مراجعه نمایید و به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت نمایید.

نوع
خانگی، سفری
قطر
112 سانتی متر
ارتفاع
71 سانتی متر
وزن
1.3 کیلوگرم
تحمل وزن
45 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی
جنس بخش کناری
پی وی سی طرح دار
جنس کف
پی وی سی دو لایه بادشو
پمپ
ندارد
نوع پمپ
پارو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای کف بادی
قابلیت استفاده در استخر ها
مناسب سنین 3 تا 6 سال
دارای برچسب تعمیرات
دارای بدنه از جنس پی وی سی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...