قایق بادی کودک اینتکس طرح پرنسس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 135 سانتی متر
  • عرض: 89 سانتی متر
  • وزن: 860 گرم
220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کودک طرح پرنسس یکی از نوع بهترین قایق های تفریحی برای کودکان می باشد که دارای طرحی بسیار زیبا برگرفته از انیمیشن پرنسس می باشد که در بین کودکان از محبوبیت خاصی برخوردار است . جنس بدنه این محصول از پی وی سی سه لتیه ضخیم می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . از اقلام همراه این محصول می توان به پارو آلمینیومی ، طناب نجات . کیسه نگهداری اشیا کوچک اشاره کرد و همچنین یک برچسب تعمیرات در بسته بندی این محصول وجود دارد که به شما کمک می کند که در زمانی که قایق شما دچار مشکل شد از آن استفاده نمایید . این محصول دارای نشیمنگاه بسیار نرم و ضد تعریق می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده کودک شما حس خوش آیندی را تجربه نماید . در قسمت کناری این محصول دو اهرم برای نگهداری پارو ، دو دستگیره برای حفظ تعادل قایق تعبیه شده است . بدنه این محصول با توجه به مقاوم بودن در برابر دمای مختلف آب و شرایط جوی مختلف برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این قایق در مکان های مختلف ، استخر های بزرگ و آب های آرام استفاده نمایید . قایق بادی کودک طرح پرنسس دارای مهلت 48 ساعته می باشد که به شما کمک می کند که از سالم بودن محصول خود اطمینان داشته باشید و با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید قایق بادی کودک با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

قایق بادی کودک اینتکس طرح پرنسس

قایق بادی کودک اینتکس طرح پرنسس

از بهترین سری محصولات بادی اینتکس که برای کودکان طراحی و تولید شده است، قایق های بادی کودک می باشد. این قایق های بادی در طرح های کودکانه و متنوع ساخته می شوند و به گونه ای طراحی شده اند که برای کودکان دارای جذابیت باشند. قایق بادی کودک اینتکس با طرح پرنسس یکی از بهترین مدل قایق هایی است که برای دختران طراحی شده است و کودک به راحتی می تواند از آن استفاده نماید. در ادامه به نقد و بررسی این قایق زیبا می پردازیم. 


طراحی جذاب قایق بادی 

قایق بادی کودک اینتکس طرح پرنسس

این قایق بادی به صورت بیضی طراحی شده است. قسمت داخلی قایق به رنگ صورتی تیره می باشد. هم چنین کف قایق به صورت مواج تولید شده است که از سر خوردن کودک جلوگیری می کند. به علاوه کف قایق نیز بادشو است که بسیار راحت می باشد و کودک به سادگی می تواند به صورت طولانی در کف قایق بنشیند بدون اینکه بدن او خسته شود. دیواره قایق بادی به صورت یک تکه است. دماغه قایق بادی نیز کوتاه می باشد. دیواره بیرونی قایق دارای رنگ غالب صورتی روشن است که بر روی آن تصاویر پرنسس های کارتونی دیده می شود. این شخصیت های انیمیشنی برای تمامی کودکان دختر جذابیت دارد. طراحی این قایق به زیبایی و با ظرافت تمام صورت گرفته است و می توانید با خاطری آسوده آن را برای دختر خود خریداری نمایید. 


کیفیت ساخت بالا

قایق بادی کودک اینتکس طرح پرنسس

این قایق زیبا از بهترین مواد اولیه ساخته شده است. در تولید این قایق سعی شده است تا استانداردهای روز دنیا رعایت شود تا در نهایت محصولی بسیار با استحکام و با طول عمر بالا داشته باشیم. جنس به کار رفته در این قایق وینیل می باشد. استفاده از این جنس دارای چند مزیت است. اولین مورد سبک بودن این جنس بدنه می باشد. قایق بادی کودک دارای وزن تقریبی یک کیلوگرمی می باشد که حمل و جابه جایی آن را به کاری ساده مبدل می کند. مورد بعدی که حائز اهمیت جلوه می کند انعطاف بالای این قایق است. انعطاف بدنه به قدری بالا می باشد که در برابر فشار آب و ضربه های وارد شده انعطاف نشان داده و بدنه دچار افت کیفیت نمی شود. استحکام بالای بدنه قایق نیز از دیگر مزیت های جنس این قایق بادی می باشد. بدنه قایق به صورت یک تکه می باشد که دارای کم ترین درز در قسمت های بادی است و باعث می شود به سادگی درزها گسسته نشود و قایق آسیب نبیند. اگر در صورت رعایت نکردن نکات نگه داری به بدنه قایق آسیب رسید می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا همکاران ما جهت تعمیرات تخصصی اقدام کنند و قایق را در کوتاه ترین زمان تعمیر نمایند. 


ویژگی های ظاهری قایق بادی 

قایق بادی کودک اینتکس طرح پرنسس

قایق بادی کودک دارای طول 135 سانتی متر و عرض 89 سانتی متر می باشد. این قایق برای کودکان 3 تا 10 ساله مناسب می باشد. قایق بادی را می توانید در تمامی آب های آرام مورد استفاده قرار دهید. فقط کافی است قایق را از بسته بندی خارج کنید و توسط یک پمپ باد دستی، قایق را در مدت کوتاهی باد کنید. باید مراقب باشید کودک در خارج از آب بر روی قایق ننشیند زیرا قایق تحمل وزن کودک را در داخل آب دارد. با تهیه کردن یک عدد پارو کوچک، کودک می تواند قایق را به سادگی هدایت کند. 


لوازم همراه قایق بادی 

قایق بادی کودک اینتکس طرح پرنسس

به همراه این قایق بادی یک بسته برچسب تعمیرات به شما داده می شود تا بتوانید در صورت آسیب دیدن جزئی بدنه مانند خراش برداشتن سطح قایق آن را ترمیم کنید. 


نحوه سفارش و خرید 

قایق بادی کودک دارای تنوع بالایی می باشند. تمامی این محصولات را با بیشترین تنوع می توانید در سایت اینتکس تهران ببینید. هم چنین سایت اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران تمامی محصولات خود را با نازل ترین قیمت توزیع می نماید. برای خرید قایق بادی کودک اینتکس طرح پرنسس می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه نمایید.

نوع
تفریحی
طول
135 سانتی متر
عرض
89 سانتی متر
وزن
860 گرم
تحمل وزن
جنس بدنه
وینیل
ضخامت لایه ها
0.22 میلی متر
جنس کف
پی وی سی دو لایه بادشو
پمپ
ندارد
نوع پمپ
پارو
ندارد
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان زیر 3 - 10 سال
مشابه قایق باد
کف بادشو
دارای قسمت کف شفاف
دارای انعطاف پذیری بالا
جنس بدنه از وینیل
اقلام همراه
دارای بسته تعمیرات
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...