قایق بادی یک نفره آر ایکس 2000

کد bestway 61106

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 165 سانتی متر
  • عرض: 107 سانتی متر
  • ارتفاع: 36 سانتی متر
1,660,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی یک نفره آر ایکس 2000 از سری محصولات شرکت بست وی ،  عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان

قایق بادی یک نفره آر ایکس 2000 از سری محصولات جدید و از گروه محصولات آر ایکس  شرکت بزرگ بست وی می باشد. این استخر در نوع تفریحی طراحی و تولید شده است. ابعاد این مصحول نیز برای استفاده یک نفر بسیار مناسب می باشد و به راحتی می توان از این محصول استفاده نمود. طول این قایق بادی یک نفره 165 سانتی متر ، عرض قایق 107 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 36 سانتی متر می باشد. جنس رویه و جنس بخش کناری این قایق بادی از پی وی سی برزنتی و جنس کف از پی وی سی دولایه بادی می باشد که از مقاومت بالایی برخوردار است.

قایق بادی یک نفره آر ایکس 2000

قایق بادی یک نفره آر ایکس 2000

سایت اینتکس تهران افتخار دارد به عنوان نمایندگی مرکزی فروش و پخش محصولات بادی در ایران بالاترین تنوع این گونه محصولات را به هموطنان عزیز تقدیم می کند و خاطره خریدی لذت بخش و مقرون به صرفه را به شما هدیه می دهد. در این سایت تمامی محصولات بادی از جمله قایق های بادی با قیمتی ارزان توزیع می شوند. داشتن تنوع بسیار بالا به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی محصول مورد نظر خود را جست و جو کنید و با خرید به صورت اینترنتی، خریدی ساده و راحت را تجربه نمایید. به علاوه شما اطمینان خواهید داشت محصول خریداری شده اصل بوده و با کیفیت بسیار بالایی تولید شده است. قایق بادی یک نفره آر ایکس 200 قایقی بسیار زیبا با طراحی منحصر به فرد می باشد که در ادامه به معرفی ویژگی های آن خواهیم پرداخت. 


قایق جذاب و شیک

قایق بادی آر ایکس دارای طراحی بسیار ساده ای می باشد. این قایق بادی دارای رنگ بدنه طوسی روشن بوده که بر روی آن نقوش زرد و سفید وجود دارد. هم چنین نام آر ایکس 2000 با رنگ سفید در کناره قایق دیده می شود. این قایق بادی دارای دیواره های ضخیمی است که بسیار پهن می باشد. این گونه طراحی باعث می شود قایق بادی اصطکاک زیادی با سطح آب داشته باشد و به سادگی تمامی افراد بتوانند تعادل این قایق را بر روی آب حفظ کنند. هم چنین دماغه قایق بادی نیز بسیار پهن می باشد. پهن بودن دماغه باعث تعادل بیشتر قایق بادی بر روی آب می شود. در دور تا دور بدنه قایق بادی گیره هایی به رنگ مشکی برای اتصال طناب نجات تعبیه شده است. در صورتی که فرد در اثر بی احتیاطی به داخل آب افتاد با استفاده از طناب نجات متصل به این گیره ها می تواند به داخل قایق بازگردد. در دو طرف این قایق بادی دو دستگیره حمل قرار دارد که پس از باد کردن قایق توسط این دستگیره ها می توانید قایق را از روی زمین بلند کنید و به داخل آب بیندازید. اهرم های نگه دارنده پارو نیز هستند که برای هدایت آسان تر قایق بادی به کار برده می شوند. طراحی بدنه قایق بادی در نهایت سادگی می باشد که کم ترین میزان درز را دارد و به همین دلیل بدنه ای بسیار مقاوم در برابر فشار و ضربه را شاهد هستیم. کفی قایق بادی نیز به صورت طبی ساخته شده است. این کفی بسیار مقاوم بوده و به دلیل وجود خطوط مواج در کفی قایق، انعطاف بسیار زیادی دارد. در صورت نشستن طولانی مدت در قایق، قایق فرم بدن شخص را گرفته و بدن در بهترین وضعیت قرار می گیرد و شخص خسته نمی شود. 


قایقی تک نفره

این قایق بادی دارای ابعادی به مشخصات طول: 165 سانتی متر، عرض: 107 سانتی متر و ارتفاع 36 سانتی متر می باشد. با توجه به این ابعاد این قایق بادی برای استفاده یک نفر بوده و تحمل وزنی معادل 80 کیلوگرم را دارد. 


کیفیت و استحکام 

قایق بادی آر ایکس از بهترین مواد اولیه و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا ساخته شده است. این قایق بادی دارای بدنه ای بسیار مقاوم به همراه رویه برزنتی می باشد که در برابر هر گونه ضربه ای مقاومت کرده و به دلیل انعطاف بالا، ضربه های وارده را دفع می کند. در صورت آسیب دیدن بدنه قایق بادی، برای تعمیرات تخصصی می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان در کوتاه ترین زمان ممکن به تعمیر قایق اقدام کنند. 


وسایل همراه

به همراه این قایق بادی یک پمپ دستی کوچک به شما تقدیم می شود. با استفاده از این پمپ بادی می توانید در زمان بسیار کوتاهی قایق را راه اندازی کرده و شما را از خرید لوازم اضافی بی نیاز می کند. هم چنین به همراه قایق یک بسته برچسب تعمیرات و یک دفترچه راهنما نیز موجود می باشد. 


روش خرید

برای خرید قایق بادی آر ایکس 2000 می توانید از طریق سایت فروشگاه اینتکس تهران اقدام نمایید. هم چنین برای مشاوره خرید می توانید با شماره های این مرکز تماس بگیرید تا کارشناسان شما را در خریداری بهتر یاری کنند. 

نوع
تفریحی
طول
165 سانتی متر
عرض
107 سانتی متر
ارتفاع
36 سانتی متر
تحمل وزن
80 کیلو گرم
جنس رویه
PVC برزنتی
جنس بخش کناری
PVC برزنتی
جنس کف
PVC دولایه بادی
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی کوچک
پارو
ندارد
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
وزن بسته بندی: 13.8 کیلوگرم
دارای کف بادی
دارای طناب نجات
دارای اهرم نگهدارنده پارو
ظرفیت: 1 نفر
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...