قایق بادی یک نفره با کف فایبرگلاس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی ، حرفه ای
  • طول: 175 سانتی متر
  • عرض: 115 سانتی متر
  • ارتفاع: 30 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی یک نفره با کف فایبرگلاس و بسیار مقاوم مناسب برای استفاده در دریاچه های کم عمق ، عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان

قایق بادی یک نفره با کف فایبر گلاس را می توان با کیفیت ترین قایق بادی یک نفره تولید شده تا به امروز دانست که سازنده آن نیز شرکت GL می باشد.این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی میباشد و به دلیل ساختار مستحکم بدنه این کالا و که به دلیل ضخامت لایه های بدنه و فایبرگلاس کف می شود تحمل وزن این کالا بیش از 100 کیلوگرم بوده که به واقع عالی و در رده خود بدون رقیب است.


در دو طرف بدنه دو عدد حلقه برا تسهیل در پارو زدن قرار داده شده است و پارو های همراه کالا نیز آلومینیومی هستند و در عین سبکی کیفیت فوق العاده بالایی دارد. این محصول از دو قسمت اصلی شامل بدنه پلی استری آن و کف فایبر گلاس تشکیل شده است که البته بر روی فایبرگلاس نیز یک نشیمنگاه برای راحتی سرنشین آن تعبیه شده است. شما می توانید این محصول را با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 


قایق بادی یک نفره با کف فایبرگلاس

قایق بادی یک نفره با کف فایبرگلاس یکی از حرفه ای ترین انواع قایق بادی برای استفاده در آب های آرام و یا خروشان بوده که کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد. این قایق بادی دارای طراحی بدنه استاندارد و مناسب و همچنین سیستم راه اندازی و جمع اوری سریع بوده که ایمنی و راحتی شما را در زمان سفر تامین می کند. از سوی دیگر این محصول را به دلیل کیفیت بالا بدنه و همچنین وزن کمی که داشته می توانید در زمان سفر نیز به راحتی همراه با خود ببرید. در ادامه این مقاله قصد داریم به تحلیل کامل ساختار این محصول و معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر قصد خرید قایق بادی سایز کوچک و استفاده از آن را در زمان سفر دارید توصیه می کنیم تا انتهای این بخش همراه با ما باشید.


مشخصات ظاهری قایق بادی

یکی از مهم ترین پارامتر ها در زمان انتخاب و خرید قایق بادی مربوط به مشخصات ظاهری و تجهیزات جانبی آن بوده که می تواند نظر مثبت مصرف کننده را به خود جلب کند. بر همین اساس عنوان می کنیم که این قایق بادی از بدنه ای ساده و طوسی رنگ تشکل شده که در برخی مناطق بدنه شاهد رنگبندی سرمه ای نیز هتسمی تا یک تضاد زیبا را به نمایش بگذارد. بخش ابتدایی قایق بادی دارای ساختاری منسجم تر بوده که به صورت تیز و باریک تعبیه شده است. این نوع طراحی بدنه موجب می شود در زمان استفاده از قایق بادی و مواجه شده با امواج آب دریا و رودخانه موقعیت محصول بر روی سطح آب ثابت باقی مانده و از طرفی بتواند ایمنی شما را هرچه بیشتر حفظ کند. در بخش داخلی محصول نیز یک نشیمنگاه بادی در بخش کف تعبیه شده که کاملا استاندارد می باشد. این نشیمنگاه پرتاب بوده که شما بتوانید در صورت عدم تمایل به استفاده از آن به راحتی آن را از کف قایق بادی جدا کنید. این نشیمنگاه در بخشی از کف قایق بادی تعبیه شده که شما بتوانید به راحتی در زمان نشستن بر روی این بخش به پارو زدن بپردازید.

در دو سمت دیواره قایق بادی دو عدد گیره پلاستیکی تعبیه شده که محلی استاندارد برای قرار دادن پاروهای محصول هستند. بر روی بدنه همچنین گیره هایی برای نگهداری از این پاروها در زمان ماهیگیری و یا هر فرصت که قصد استفاده ندارید وجود دارد. همچنین بر روی این دیواره طناب نجات این قایق بادی نیز تعبیه شده است. این قایق بادی در بخش کف و همچنین دیواره ها دارای دریچه های بادی بوده که با استفاده از یک پمپ باد دستی و یا برقی مخصوص اینتکس می توانید به راحتی اقدام به راه اندازی آن کنید. در داخل بسته بندی این قایق بادی یک جفت پارو پلاستیکی ، دفترچه راهنما جهت استفاده و نگهداری اصولی از محصول و همچنین یک عدد برچسب تعمیرات وجود دارد. این برچسب تعمیرات امکانی ایجاد کرده تا در صورت بروز هرگونه آسیب بتوانید بدنه اصلی محصول را به راحتی رفوه کرده و از قایق بادی مجدد استفاده کنید.


مشخصات فنی قایق بادی

از مهم ترین دلایلی که طول عمر یک محصول بادی  تفریحی از جمله قایق بادی تا سال های طولانی حفظ خواهد ماند مربوط به مشخصات فنی آن بوده که شامل بخش های اساسی از جمله کیفیت و جنس بدنه ، تحمل وزن و سایز و ابعاد محصول می باشد. در همین راستا عنوان می کنیم که این قایق بادی با رویه اصلی از جنس پلی استر طراحی و تولید شده است. کف محصول نیز از نوع باد شو و دولایه بوده که یک کف از نوع فایبرگلاس نیز دارد. این جنس بدنه باکیفیت و مقاوم بوده و با شرایط آب و هوایی متفاوت مانند دماهای مختلف آب و همچنین تابش مستقیم نور خورشید کاملا سازگار می باشد. به همین دلیل بوده که استفاده از این قایق بادی سایز کوچک در زمان سفر یک گزینه ایده آل به شمار می رود. ابعاد این محصول به این صورت بوده که طول قایق بادی برابر با 175 سانتی متر و عرض آن نیز 115 سانتی متر بوده که 30 سانتی متر ارتفاع دارد. این ابعاد قادر بوده وزنی بالغ بر 100 کیلوگرم را مدوام و بدون هیچ گونه آسیبی بر روی خود تحمل کند. برای حفظ طول عمر این قایق بادی و همچنین ایمنی خود توصیه می کنیم هرگز وزنی بیش از این مقدار را به بدنه اصلی قایق بادی وارد نسازید.


خرید قایق بادی

قایق بادی یک نفره با کف فایبرگلاس محصولی بادوام و ارزان قیمت در میان انواع مختلف قایق بادی بوده که طول عمر قابل توجهی دارد. برای خرید قایق بادی مورد نظر خود می توانید به نمایندگی مرکزی محصولات بادیمراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

نوع
تفریحی ، حرفه ای
طول
175 سانتی متر
عرض
115 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلو گرم
جنس رویه
پلی استر
نوع رویه
پلی استر
جنس کف
فایبرگلاس
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی
پارو
دارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 13.6 کیلوگرم
دارای لایه فایبرگلاس مواج مجزا
دارای یک نشیمنگاه بادی
دارای طناب نجات
دارای اهرم پارو
جنس پلی استر
عرض داخلی: 47 سانتی متر
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...