قایق بادی یک نفره ورزشی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: ورزشی
  • طول: 274 سانتی متر
  • عرض: 76 سانتی متر
  • ارتفاع: 38 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق یک نفره ورزشی یکی از زیباترین و مهیج ترین محصولات فروشگاه اینتکس تهران می باشد که با قیمتی ارزان و مناسب عرضه می گردد .

قایق یک نفره ورزشی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای طرحی بسیار زیبا و جذاب می باشد . این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد . بدنه این محصول از جنس pvc  سه لایه ضخیم می باشد که بسیار مقاوم در برابر وزن بالا و فشار آب می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای استفاده سنین مختلف می باشد .


این محصول دارای نشیمنگاه بادی بسیار نرم و راحت می باشد که به برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه نمایید . این محصول را شما می توانید . به همراه این محصول دو پارو آلمینیومی ،  این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که به شما این اطمینان را می دهد که از سالم بودن محصول خود مطمئن شوید . قایق یک نفره ورزشی دارای ابعاد و وزن بسیار مناسب می باشد که به شما کمک می کند که قایق خود را به راحتی با خود به هر مکانی حمل نمایید .


این محصول قابلیت اتصال به قایق موتوری را داراست که برای شما این شرایط را فراهم می کند که سرعت بیشتر این قایق را تجربه نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید قایق بادی یک نفره ورزشی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند . 

قایق بادی یک نفره ورزشی

قایق های بادی ورزشی محصولاتی بسیار مقاوم و با کیفیت هستند که با بالاترین المان های موجود در دنیا طراحی و ساخته می شوند. قایق هایی بسیار مقاوم که کم ترین اصطکاک را با آب دارند و در سرعت های بالا و جریان آب شدید، بدنه آن ها کوچک ترین آسیبی نمی بیند. قایق بادی یک نفره ورزشی یکی از قایق های زیبا و با کیفیت و استاندارد است که در ادامه سایر ویژگی های آن را تحلیل می کنیم. 


طراحی ظاهری زیبا 

بدنه این قایق به رنگ سفید می باشد که در قسمت پشتی و نشیمنگاه قایق رنگ های آبی و طوسی و نارنجی را می بینیم. وجود این رنگ ها در طراحی ساده و تک رنگ قایق بسیار جلب توجه می کند. در قسمت دماغه قایق فوق گیره هایی موجود است که طناب نجات به آن متصل شده است و در صورت افتادن به داخل آب با استفاده از آن مجدد می توانید به قایق بازگردید. در نوک دماغه قایق هم اسم قایق با رنگ نارنجی به چشم می خورد. قایق بادی یک نفره ورزشی دارای نشیمنگاه مواج بوده که ضدحساسیت است و نرم و منعطف می باشد. هم چنین مانع از سر خوردن قایق سوار می شود. 


کیفیت بالا

قایق بادی ورزشی از کیفیت بالایی در ساخت بدنه بهره می برد. جنس بدنه آن از نوع برزنتی بوده و سه لایه طرح چرم می باشد. قایق فوق از لحاظ استحکام بدنه محصولی خاص و بی مانند است. طول عمر بالای این قایق در گرو رعایت نکاتی ساده و مراقبت از آن می باشد. برای داشتن قایقی با عمر بالا باید از نشستن در خشکی بر روی آن خودداری کنید. هم چنین پس از باد کردن قایق از کشیدن آن بر روی سنگ و چوب و سایر اشیای تیز و برنده پرهیز نمایید. در صورت رعایت همین نکات ساده می توانید سال ها از داشتن این قایق بادوام و با کیفیت لذت ببرید. در صورت وارد شدن آسیب به بدنه قایق جهت تعمیرات تخصصی به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان جهت رفع عیب قایق اقدام کنند. 


سایز و تحمل وزن

قایق یک نفره ورزشی دارای طول 274 سانتی متر، عرض 76 سانتی متر و ارتفاع 38 سانتی متر می باشد که قایقی باریک و کشیده است. به دلیل این ابعاد خاص قایق فوق کم ترین اصطکاک را با آب داشته و سرعت بالایی دارد. تحمل وزن این قایق 110 کیلوگرم است و ابعاد آن به گونه ای است که در آب به سادگی تعادل خود را حفظ می کند و واژگون نمی شود. 


سایر قابلیت ها 

از قایق فوق می توان در مسابقات تک نفره قایق سواری استفاده کرد. کیفیت و طراحی قایق بادی به گونه ای است که انتخابی شایسته برای قایق سواران می باشد. هم چنین برای کسانی که سرعت و هیجان را دوست دارند قایق بادی ورزشی بهترین گزینه به شمار می رود. این قایق را می توان به قایق موتوری متصل کرد و از سرعت و هیجان لذت برد. 


اقلام همراه 

به همراه این قایق بادی ورزشی یک عدد پارو از جنس پلاستیک محکم به شما تقدیم می شود. جنس این پارو به گونه ای است که در برابر شدت جریان آب انعطاف نشان می دهد و نمی شکند. هم چنین سبک بوده و ورزشکار با استفاده از این پارو خسته نمی شود. یک عدد پمپ دستی هم به همراه این قایق بادی موجود است. توسط این پمپ و با استفاده از دریچه های هوای موجود در بدنه می توانید در مدت کوتاهی اقدام به باد کردن قایق نمایید. یک بسته برچسب تعمیرات هم در بسته بندی این قایق وجود دارد. اگر به بدنه قایق بادی آسیب جزئی وارد شد می توانید با استفاده از آن نسبت به تعمیر قایق اقدام نمایید. هم چنین دفترچه راهنما نیز در بسته بندی قایق وجود دارد تا در صورت داشتن سوال به آن مراجعه نمایید. 


ثبت سفارش و خرید

اگر در مورد قایق بادی سوالی داشتید کارشناسان ما در نمایندگی مرکزی محصولات بادی اینتکس می توانند شما را راهنمایی کنند. به این منظور با شماره های درج شده در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید. برای خرید قایق بادی تک نفره ورزشی به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و یا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا در اسرع وقت این قایق را دریافت نمایید.

نوع
ورزشی
طول
274 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
38 سانتی متر
تحمل وزن
110 کیلو گرم
جنس رویه
PVC برزنتی
نوع رویه
PVC برزنتی
جنس کف
PVC دولایه بادی
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی کوچک
پارو
دارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 9.5 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
دارای توری مخصوص تعبیه شده در بدنه
دارای طناب نجات
نوع: یک نفره
جنس: PVC سه لایه طرح چرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...