قایق بادی یک نفره چلنجر اینتکس

intex 68365

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 193 سانتی متر
  • عرض: 102 سانتی متر
  • ارتفاع: 38 سانتی متر
3,950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی یک نفره چلنجر با یک نفر ظرفیت، محصول شرکت اینتکس عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان ، مدل چلنجر خارجی اینتکس با پمپ و پارو و لوازم جانبی برای استفاده در داخل دریا و سد و آبهای پرعمق intex

از سری قایق های بادی چلنجر این بار با یک نفر ظرفیت. این محصول را به دلایل مختلفن بهترین گزیبه برای کسانی که می خواهند از قایق به صورت یک نفره استفاده کنند می دانیم. این محصول بسیار شیک و زیباست به طوری که می تواند شما وی دیگران را مجذوب خود کند به علاوه اینکه به اولین استفاده از آن متوجه کیفیت بسیار خوب ان می شوید.


این قایق از مواد درجه یک پی وی سی تشکیل شده است و می تواند مدتها بدون افت کیفیت در کنار شما باشد. مهمترین دلیل ارزانی این محصول ابعاد آن است در غیر اینصورت از قایق های دیگری چیزی کم ندارد.

قایق بادی یک نفره چلنجر دارای محبوبیت بالایی برای استفاده یک نفر می باشد که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است . در ساخت بدنه این محصول از متریال پی وی سی استفاده شده است که ماده اصلی ساخت قایق های بادی اینتکس و بست وی به شمار می آید . رنگبندی این قایق متنوع می باشد اما در این بخش برای شما عزیزان رنگ زرد با حاشیه های آبی را فراهم آورده ایم که از محبوب ترین رنگ ها به شمار می آید . گر شما هم قصد خرید قایق بادی چلنجر یک نفره را دارید تا انتهای این مسیر همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی را قبل از خرید به دست آورید .

ساختار بدنه این قایق بادی بدون نشیمنگاه می باشد که در بخش داخلی به منظور نشستن باید در کف قایق قرار بگیرید و با توجه به ظرفیت یک نفره ای که دارد در این رابطه با مشکلی مواجه نخواهید شد . با نگاهی به تصاویر این محصول مشاهده می کنید که دور تا دور این قایق بادی طناب نجات کشیده شده است که در مواقع نیاز می توانید از آن بهره مند شوید و در قسمت عقب این قایق بادی اهرم ماهیگیری وجود دارد که برای نگه داشتن قلاب از آن استفاده می کنید . همچنین دو طرف این قایق بادی دستگیره هایی تعبیه شده است که برای نگهداری پارو می توانید از آن استفاده کنید و در خشکی برای حمل هر چه راحت تر قایق قابل استفاده است . با نگاهی به بدنه این قایق می توان مشاهده کرد که بر روی آن چلنجر یک نوشته شده است که نشان از طرفیت یک نفره آن است و باید توجه داشته باشید که در صورت نیاز به ظرفیت های بیشتر همین مدل قایق در مدل های دو و سه نفره نیز به بازار عرضه شده است .

بدنه این قایق بادی همانطور که در بخش ابتدایی نقد و بررسی اشاره به آن داشتیم ساخته شده از پی وی سی طرح چرم می باشد که البته در قسمت های مختلف از لایه های متنوع استفاده شده است . با نگاهی به دفترچه این قایق بادی مشاهده می کنیم که برند اینتکس در ساخت بدنه های کناری این قایق بادی از پی وی سی یک لایه و در ساخت بخش کف این قایق بادی از پی وی سی دو لایه استفاده کرده است تا مقاومت بالاتری را در هنگام حرکت بر روی آب به بدنه قایق ببخشد . درزهای موجود در بدنه این قایق بادی به صورت پرس دستگاهی می باشد که در واقع جدا شدن این درزها از یکدیگر را غیرممکن می کند و برای استفاده در آب های آرام تعبیه شده است . همچنین با توجه به ابعاد کوچکی که برای این قایق بادی در نظر گرفته شده است بیشتر مورد استفاده جوانان در استخرهای بزرگ قرار می گیرد و برای استفاده در آب های خروشان اصلا گزینه ایده آلی به شمار نمی آید .

به همراه این قایق بادی دو عدد پارو وجود دارد که از جنس پلاستیک فشرده شده می باشد و رنگ آن مشکی و در بخش های پهن پارو دارای رنگ زرد است . باد کردن این قایق بادی نیاز به استفاده از پمپ های باد مخصوص محصولات بادی دارد که در این مدل به دلیل ابعاد کوچکی که دارد پمپ باد دستی سایز متوسط برای راه اندازی به خوبی کفایت می کند و نیازی به استفاده از پمپ باد های برقی دیده نمی شود اما به طبع به هنگام استفاده مدت زمان بسیار کمتری را از شما می گیرد . وزن قایق بادی چلنجر یک نفره بالغ بر 8.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد . همچنین قابلیت تحمل وزن از ویژگی های کلیدی می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید . بر روی پکیج بسته بندی این قایق بادی قابلیت تحمل وزن 85 کیلو گرم نوشته شده است که نشان از استاندارد بودن ساختار قایق دارد و به راحتی می تواند مورد استفاده یک نفر بزرگسال با این اندازه وزنی قرار بگیرد . به طور کلی می توان قایق بادی چلنجر یک نفره را گزینه ایده آلی برای تفریح در آب های آرام دانست که وزن سبک آن ، جا به جایی را بیش از پیش ساده تر کرده است . 

برای خرید قایق بادی چلنجر اینتکس می توانید همین حالا از طریق روش های موجود سفارش خود را نهایی کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع
تفریحی
طول
193 سانتی متر
عرض
102 سانتی متر
ارتفاع
38 سانتی متر
تحمل وزن
85 کیلو گرم
جنس رویه
PVC برزنتی
نوع رویه
PVC برزنتی
جنس کف
PVC دولایه بادی
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی کوچک
پارو
دارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 8.5 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
دارای دستگیره حمل
دارای طناب نجات
نوع: یک نفره
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...