قایق بادی 4 نفره تفریحی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 236 سانتی متر
  • عرض: 114 سانتی متر
  • ارتفاع: 41 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی 4 نفره تفریحی ارزان قیمت مناسب برای تفریحات خانوادگی در آبهای شمالی کشور از جمله لفور و سد کرج و تنگه واشی با اطمینان

قایق بادی 4 نفره تفریحی یک محصولات زیبا و با کیفیت می باشد که در سال 2017 توسط شرکت بست وی تولید و روانه بازار گردیده است . بدنه این محصول بسیار انعطاف پذیر می باشد  به همین جهت می توانید محصول خود را به کوچکترین شکل ممکن تبدیل کرده و در ساک حمل قرار داده و با خود به هر مکانی به راحتی حمل کنید . جنس بدنه این محصول از pvc برزنتی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد و قابل استفاده برای چهار نفر همزمان بوده که این تعداد نفرات معادل 380 کیلوگرم می باشد . رویه این محصول دارای طرحی بسیار زیبا و جذاب می باشد که توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است به همین جهت این محصول در لیست پرفروش ترین قایق های فروشگاه اینتکس تهران می باشد . این محصول دارای یک برچسب تعمیرات ، 2 پاروی آلمینیومی ، یک کیسه برای نگهداری اشیا کوچک ، یک پمپ دستی بزرگ دو کاره و یک دفترچه راهنما می باشد که به شما کمک می کند که محصول خود را به راحتی راه اندازی کرده واز آن استفاده نمایید . برای افزایش طول عمر این محصول باید اشیا نوک تیز را از آن دور نگهدارید و از پر و ضربه های سنگین بروی آن جلوگیری نمایید . این محصول دارای نشیمنگاه های بسیار نرم و ضد تعریق می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از این قایق بادی حس خوش آیندی را تجربه نمایید . در قسمت های کناری این محصول دو دستگیره برای حفظ تعادل قایق و دو اهرم برای نگهداری پارو طراحی شده است . قایق بادی 4 نفره تفریحی دارای مهلت تست 48 ساعته می باشد که به شما کمک می کند که از سالم بودن قایق خود اطمینان کامل داشته باشید و همچنین پمپ این محصول دارای 2 سال گارانتی تعویض می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید . شما می توانید برای این محصول با همکاران ما تماس بگیرید و با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات این فروشگاه دیدن فرمایید . 

قایق بادی 4 نفره تفریحی

قایق های بادی در ظرفیت ها و کاربردهای گوناگونی تولید شده اند. هم چنین قایق های بادی دارای ظاهر مختلفی نیز می باشند. قایق های بادی تولید شده برای مصارف مخلتفی از جمله ماهیگیری، ورزشی، حرفه ای، قایق هایی با قابلیت نصب موتور، تفریحی و ... موجود هستند. هم چنین این قایق ها برای استفاده یک نفر، دو نفر و ... تا قایق های خانوادگی تولید شده اند. یکی از شرکت های محبوب تولید کننده این گونه محصولات، شرکت بست وی می باشد که تمامی محصولات خود را مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید می کند. قایق بادی 4 نفره تفریحی از سری محصولات با دوام شرکت بست وی است که در ادامه به بررسی این محصول زیبا می پردازیم. 


طراحی ظاهری شاد و فانتزی

این قایق بادی همانند سایر قایق های بادی تفریحی دارای بدنه ای پهن می باشد. دماغه این قایق به گونه ای طراحی شده است که کاملا با سطح آب منطبق می شود تا تعادل قایق بادی بر روی آب حفظ شود. به همین دلیل برای استفاده از قایق بادی تفریحی به آموزش خاصی نیاز نمی باشد و تمامی افراد مبتدی می توانند با این قایق ها به قایق سواری بپردازند و از حرکت بر روی آب لذت ببرند. هم چنین به دلیل پهن بودن بدنه با حرکت افراد بر روی قایق، قایق بادی دچار تزلزل نمی شود. در دور تا دور بدنه قایق بادی گیره های پلاستیکی مشکی رنگی موجود می باشد. این گیره ها کاربردهای مختلفی دارند. به این گیره ها طناب نجات متصل است که در دور تا دور قایق بادی کشیده شده است و در صورت افتادن به داخل آب، فرد می تواند با استفاده از این طناب به داخل قایق بازگردد. هم چنین در هنگام ماهیگیری می توانید تور ماهیگیری را به این گیره ها متصل نمایید. به علاوه با اتصال وسایل قایق سواری و ماهیگیری خود به این گیره ها می توانید مانع از افتادن این وسایل به داخل آب شوید.

در کناره های این قایق بادی دو عدد اهرم نگه دارنده پارو موجود می باشد. در هنگام قایق سواری و برای هدایت قایق می توانید پارو را داخل این اهرم قرار دهید تا در هنگام پارو زدن فشار کم تری به بازوها و دست های شما وارد شود و راحت تر قایق را هدایت کنید. بدنه این قایق بادی به رنگ آبی می باشد. بر روی دیواره خارجی این قایق بادی قطره های زرد رنگی نقش بسته است که بسیار زیبا و فانتزی می باشد. دیواره داخلی قایق بادی مشکی بوده و بر روی این دیواره کیسه حمل اشیای کوچک تعبیه شده است. کفی قایق بادی نیز به رنگ آبی است. این کفی به صورت مواج ساخته شده است و کاملا طبی می باشد. هم چنین این کفی ضد حساسیت و ضد تعریق نیز است که در صورت قایق سواری طولانی مدت سرنشینان اذیت نمی شوند. 


دوام و طول عمر بالا

رویه این قایق بادی از نوع برزنتی ساخته شده است. این قایق بادی از بهترین مواد اولیه در دنیا ساخته شده است و بدنه آن از نوع پلاستیک فشرده منعطف می باشد. کفی قایق نیز به صورت دو لایه ساخته شده است. این قایق بادی از بهترین و مقاوم ترین قایق های بادی تفریحی بوده که دارای طول عمر بسیار بالایی است. بدنه مقاوم در برابر فشار و ضربه می باشد. شما پس از راه اندازی از نشستن بر روی قایق در خشکی خودداری کنید زیرا تحمل وزن ذکر شده برای استفاده قایق بادی در داخل آب می باشد. برای جابه جایی قایق باید قایق را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. در صورت آسیب دیدن جزئی قایق بادی یک بسته برچسب تعمیرات در بسته بندی قایق موجود می باشد که می توانید بدنه قایق را ترمیم کنید. اگر آسیب رسیده به بدنه زیاد بود جهت تعمیرات تخصصی با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید. 


روش خرید

برای خرید قایق بادی 4 نفره تفریحی با قیمتی ارزان می توانید به سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کنید و پس از ثبت سفارش قایق بادی را درب منزل تحویل بگیرید. هم چنین می توانید به صورت حضوری برای خرید قایق بادی مراجعه نمایید. 

نوع
تفریحی
طول
236 سانتی متر
عرض
114 سانتی متر
ارتفاع
41 سانتی متر
تحمل وزن
200 کیلو گرم
جنس رویه
PVC برزنتی
جنس بخش کناری
PVC برزنتی
جنس کف
PVC دولایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
پارو
ندارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 9 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
دارای اهرم ماهیگیری
دارای طناب نجات
دارای کیسه مخصوص حمل وسیله های کوچک
ظرفیت: 2 نفر
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...