قایق بادی 4 نفره جمینی

کد intex 65050

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: حرفه ای
  • طول: 280 سانتی متر
  • عرض: 148 سانتی متر
  • ارتفاع: 42 سانتی متر
26,440,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی جمینی 4 نفره ، با یکسال گارانتی شرکت اینتکس با قیمت ارزان عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان و شرکتی در اینتکس تهران

قایق بادی جمینی 4 نفره ، با یکسال گارانتی شرکت اینتکس ، کیفیت عالی ، جنس مرغوب و بدنه از الیاف و pvc مقاوم و با استحکام طراحی و ساخته شده است ، دارای پوشش یا همان (زه) دور قایق بادی برای استحکام بیشتر در برابر ضربه و برخوردهای شدید، که دیگر جای هیچگونه نگرانی برای شما عزیزان ندارد ، دارای دستگیره حمل قایق ، کف فایبرگلاس و دور آلومینیومی ، قابلیت نصب موتور قایق بادی بر روی آن ، دارای 4 محفظه باد مجزا، همراه با دو عدد پاروی آلومینیومی ، طناب ایمنی ، پمپ باد می باشد.


این کالا ، بسته کامل تعمیرات به همراه دارد. جای پارو چرخشی می باشد. قایق بادی جمینی رنگ های زرد ، قرمز ، خاکستری ، آبی ، نارنجی دارد . این محصول بی نظیر را شما می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید . 

شرکت اینتکس یکی از تولید کنندگان برتر در زمینه محصولات بادی می باشد که توانسته است در سالهای اخیر محصولاتی با کیفیت بالا و مناسب برای تمامی سلایق تولید کند . این شرکت توانسته است محصولاتی تولید کند که توانایی رقابت با برند هایی چون بست وی ، جیلونگ و اینتایم را داشته و در اکثر مواقع نیز محصولاتی با کیفیت بالاتر تولید می کند . قایق بادی 4 نفره جیمینی یکی از محصولات این شرکت می باشد که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد که در ادامه به توضیح درباره آن خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 


طراحی و ساخت

طراحی این قایق بادی جیمینی به صورت بسیار ویژه و مهندسی می باشد که در نگاه اول توجه هر کسی را به سمت خود جلب خواهد کرد . در 4 قسمت این قایق بادی 4 دستگیره ی مخصوص حمل وجود دارد که به کمک این دستگیره ها می توانید قایق را به راحتی جابجا نموده و به محل دلخواه انتقال دهید . در اطراف این قایق بادی طناب نجات نیز تعبیه شده است که می توانید از آن در مواقع اضطراری استفاده کنید .  دو نشیمنگاه مخصوص نیز برای قایق تعبیه شده است که 4 نفر به راحتی می توانند از آن ها استفاده کنند . همچنین دو قسمت مخصوص قرار دادن پارو وجود دارد که به کمک آن می توانید قایق را حرکت دهید . در قسمت عقب این محصول نیزمحل مخصوصی را مشاهده می کنید که می توانید از آن برای نصب کیت موتور و موتور استفاده کنید . استفاده از تمامی موتور های قایق بادی بر روی این قایق بادی ممکن می باشد و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید . رنگ آبی تیره و سفید استفاده شده در این محصول نیز به زیبایی محصول افزوده است . 


جنس بدنه

بدنه ی قایق بادی حرفه ای جیمینی از پی وی سی سه لایه می باشد که این جنس در کمتر قایقی دیده می شود . این محصول به دلیل کیفیت بالای خود و همچنین طرفداران بسیار خود توانسته است به عنوان بهترین قایق بادی تولید شده در بین قایق های بازار تبدیل شود . همچنین کف فایبرگلاس این قایق استحکام آن را چند برابر نموده است و نگرانی از نظر سوراخ شدن قایق ندارید . همچنین این قایق جیمینی دارای 4 محفظه ی جداگانه برای باد کردن می باشد که این ویژگی سبب این می شود تا در صورت بروز مشکل برای یکی از محفظه ها و خالی شدن باد آن ، خطری شما را تهدید نکند و بر روی آب بمانید . قسمت های کناری این محصول نیز از پی وی سی چند لایه می باشد که به سبب این بدنه استحکام قایق بالا رفته است . بدنه ی مستحکم این قیاق به خوبی ضربه های شما و همچنین موج های آب را کنترل می کند و موجب این می شود تا تعادل شما بر روی آب حفظ شود .


ابعاد و تحمل وزن

طول این قایق بادی 280 سانتی متر ، عرض آن 148 سانتی متر و ارتفاع آن 42 سانتی متر می باشد . اندازه مناسب این قایق سبب این شده است تا بتوان از آن در آب های عمیق و حتی رودخانه ها استفاده نمود . تحمل وزن 480 کیلوگرمی این قایق نیز از ویژگی های بسیار خوب آن محسوب می شود و 4 نفر به راحتی می توانند از آن استفاده کنند و خطری آنها را تهدید نخواهد کرد . البته ظرفیت استاندارد این قایق توسط شرکت 4 نفر اعلام شده است اما در تست هایی که ما انجام دادیم تا 6 نفر نیز از آن استفاده کردند و مشکلی برای قایق پیش نیامد . وزن 47 کیلوگرمی قایق نیز در مقایسه با اندازه و امکانات آن مناسب می باشد و می توان آن را به راحتی به مکان دلخواه انتقال داد و از آن استفاده نمود .


 نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول می بایست پس از خارج نمودن آن از جعبه خود بر روی طحی صاف و بدون وجود اشیاء تیز قرار دهید و اقدام به اتصال پمپ باد به آن کنید و قایق جمینی را باد کنید . در هنگام باد شدن نیز با فشار دادن قایق حرفه ای می توانید از میزان باد آن مطلع شوید و به مقدار دلخواه آن را باد کنید . به این نکته نیز توجه داشته باشید که باد زدن بیش از حد محصول ممکن است به دیواره های داخلی آن آسیب وارد کند . مراقبت از این محصول نیز کار دشواری نبوده و می بایست از برخورد قایق بادی جیمینی با صخره های نوک تیز و برخورد اشیاء نوک تیز با آن جلوگیری کنید تا مشکلی برای محصول پیش نیاید . البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید به کمک بسته تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد آن را تعمیر کنید و از آن استفاده کنید . 


جمع بندی

قایق بادی جیمینی محصول شرکت اینتکس یکی از بهترین قایق های تولید شده بازار بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد . همراه داشتن طناب نجات ، دو عدد پارو ، بسته تعمیرات ، پمپ باد و بسته تعمیرات از ویزگی های این محصول محسوب می شود . بدنه ی سه لایه و کف فایبرگلاس نسز سبب این شده است تا این محصول به یک محصول کاملا مقاوم در برابر فشار و ضربه باشد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند . 

نوع
حرفه ای
طول
280 سانتی متر
عرض
148 سانتی متر
ارتفاع
42 سانتی متر
تحمل وزن
480 کیلو گرم
جنس رویه
PVC سه لایه
جنس بخش کناری
PVC سه لایه
جنس کف
PVC دو لایه با لایه آلومینیومی
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی بزرگ
پارو
دارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 47 کیلوگرم
دارای دستگیره حمل
قابلیت استفاده در دریا
دارای طناب نجات
جنس: PVC سه لایه با کف فایبر گلاس
محصول شرکت : بست وی
دارای طناب نجات
همراه با پمپ باد و بسته کامل تعمیرات
قابلیت نصب موتور
کیت سرخود جهت نصب موتور
اقلام همراه
پمپ بادی، پاروی آلومینیومی
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...