قایق بادی 4 نفره حرفه ای اینتکس مدل اکسکروشن 2018

کد intex 68324

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 366 سانتی متر
  • عرض: 280 سانتی متر
  • ارتفاع: 55 سانتی متر
10%
12,500,000
11,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی 4 نفره حرفه ای اینتکس یکی از بهترین قایق های فروشگاه اینتکس تهرن می باشد که با کمترین قیمت عضره گردیده است .

قایق بادی 4 نفره حرفه ای محصولیست زیبا و با کیفیت که دارای طرح و رنگ بندی بسیار زیبا می باشد . این محصول را می توانید با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران عرضه می گردد . رویه این محصول از جنس پی وی سی سه لایه طرح چرم می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت از این محصول 4 نفر همزمان می توانید استفاده کنید . نشیمنگاه کف بادی این محصول به راحتی و نرمی این محصول افزوده است به همین جهت در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . این محصول به گونه ای طراحی شده که در ابتدا و انتهای قایق بادی از دو جای قرار دادن وسیله و اشیا خود بهرمند است .


این محصول قابلیت نصب موتور را دارد که به شما کمک می کند که سرعت بیشتر این محصول را تجربه نمایید . دور تا دور این محصول یک طناب نجات طراحی شده تا در زمانی که دچار حادثه شددید از آن استفاده نمایید . در قسمت کناری این محصول یک چند دستگیره تعبیعه شده که به کمک آن می توانید تعادل قایق را حفظ نموده و از واژگونی آن جلوگیری نمایید و دو ارم در چپ و راست قتیق طراحی شده برای نگهداری پارو . از اقلام این محصول می توان به پاروی آلمینیومی ، دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات و ساک حمل این محصول اشاره کرد .


این محصول بسیار مقاوم در برابر نور مستقیم خورشید ، فشار و دمای مختلف آب می باشد به همین جهت از این محصول می توانید در آب های آرام و دریاچه ها و آب های خورشان استفاده نمایید . شما می توانید با تهیه سایه بان از فروشگاه اینتکس تهران از تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری نمایید . برای خرید قایق بادی 4 نفره حرفه ای از فروشگاه اینتکس تهران با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 


قایق بادی 4 نفره حرفه ای اینتکس مدل اکسکروشن

قایق بادی 4 نفره حرفه ای اینتکس مدل اکسکروشن در طراحی خاص و بسیار جذاب دارای قابلیت های زیاد می باشد که در فروشگاه اینتکس تهران موجود است و می توان به راحتی آن را خریداری کرد. این محصول بی نظیر برای استفاده 4 نفر ساخته شده و از محل های دیگری برای حمل وسایل نیز برخوردار است. با دارا بودن یک سری خصوصیات خاص و قابل توجه می تواند یک وسیله هیجان انگیز برای تفریح های گروهی شما به حساب بی آید و همچنین می تواند هدیه گرانقدر و زیبا برای افرادی که علاقه مند به قایقرانی هستند باشد. در زیر به معرفی بیش تر این محصول خاص می پردازیم.


شرح کوتاهی از ظاهر قایق بادی 4 نفره حرفه ای

همان طور که مشاهده می شود کف این محصول دارای ساختار موج مانند است و در زمان استفاده از سر خوردن جلوگیری می کند و همچنین باعث راحتی در نشستن می شود. عرض این قایق بادی 280 سانتی متر است که جایگاهی برای دو نفر است درواقع این قایق دارای دو صندلی می باشد که هر کدام برای استفاده دو نفر است. هر کدام از ان ها دارای پشتی می باشند تا در زمان قرار گرفتن در قایق بادی بر آن تکیه داد و از فضا لذت برد. طراحی این دو صندلی به صورت روبه روی هم به منظور دیدن همدیگر و شادی و تفریح در کنار هم می باشد و برای یک روز سرگرمی در کنار دوستان و خانواده گزینه ای بسیار مناسب می باشد.


کیفیت و کارایی بدنه قایق بادی 4 نفره حرفه ای

این محصول بادوام دارای بدنه ای از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که در برابر فشار و ضربه بسیار مقاوم است و تحمل وزن چهار نفر همزمان را دارد. علت انتخاب این جنس بدنه برای ساخت قایق بادی 4 نفره حرفه ای این است که در تفریحات گروهی و در گذر از محل هایی که دارای شاخه و برگ می باشد در برخورد با آن ها دچار سوراخ و پارگی نشود و مقاومت بالا در زمان برخورد با چنین چیز های نوک تیزی نشان دهد و برای زمانی طولانی بتوان از آن لذت برد و می توان از آن علاوه بر آب های آرام در آب های خروشان نیز استفاده نمود.


وسایل جانبی قایق بادی 4 نفره حرفه ای

این محصول حرفه ای در ظرفیت چهار نفر به طور همزمان و امکان حمل وسایل دیگر دارای طنابی برای نجات می باشد که دور قایق بادی قرار دارد و در زمان لزوم مورد مصرف قرار می گیرد. در هنگام افتادن یکی از اعضای درون قایق بادی درون آب می توان به راحتی این طناب نجات را جدا نمود و از آن برای نجات دوستان استفاده کرد. همچنین برای حمل قایق بادی به داخل آب یا هنگام خروج از آن برای راحتی کار یک دستگیره حمل در آن طراحی شده است که با استفاده از آن می توان به آسانی قایق بادی را جابه جا نمود. در هنگام خرید قایق بادی 4 نفره حرفه ای می توان پارو نیز خریداری نمود .این پارو های متناسب با قایق بادی از جنس آلمینیوم بوده و دارای دوام بالایی می باشد. در استفاده از آن در آب های خروشان و مواج با حرکات شدید باد دچار آسیب نمی شود و محلی برای قرار گرفتن آن ها بر روی قایق بادی تعبیه شده است که در حفظ حالت عادی وتعادل قایق بادی کمک می کند و از تکان خوردن هنگام حرکت جلوگیری می کند. این قایق بادی باکیفیت قابلیت نصب موتور را نیز دارد که به این ترتیب برای استفاده ورزشکاران در مسابقات قایقرانی مناسب می شود.


امکان خرید قایق بادی 4 نفره حرفه ای 

یکی از روش های آسان برای انتخاب و خرید قایق بادی مراجعه به فروشگاه های اینترنتی در زمینه فروش این محصولات است که مطمئن ترین و مناسب ترین آن ها فروشگاه نمایندگی اینتکس تهران است که برای خرید قایق بادی 4 نفره حرفه ای اینتکس مدل اکسکروشن بهترین گزینه می باشد.

نوع
تفریحی
طول
366 سانتی متر
عرض
280 سانتی متر
ارتفاع
55 سانتی متر
تحمل وزن
450 کیلو گرم
جنس رویه
PVC برزنتی
جنس بخش کناری
PVC برزنتی
جنس کف
PVC سه لایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
پارو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دستگیره حمل
دارای کوسن بادی مجزا
دارای کف بادی
دارای طناب نجات
دارای لایه های محافظ در قسمت بیرونی
جنس بدنه از PVC
دارای لایه های محافظ در دیواره بیرونی
دارای طناب نجات
دارای کف بادی با کوسن مجزا
قابل استفاده در آب های مواج
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...