قایق بادی 5 نفره جیمینی

کد bestway 65048

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: حرفه ای، 5 نفره
  • طول: 330 سانتی متر
  • عرض: 162 سانتی متر
  • ارتفاع: 44 سانتی متر
26,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی 5 نفره جیمینی از بهترین محصولات تولید شده تا به امروز است عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان ، این قایق بادی دارای کف آلومینیومی وفایبرگلاس است که دارای پارو و لوازم جانبی میباشد و جزو قایقهای بادی حرفه ای است این قایق بادی با نام قایق بادی موشکی نیست نامیده میشود که در انتهای آن در قسمت پشتی یک کیت بزرگ سرخود تعبیه شده و برای نصب موتور بنزینی مناسب میباشد

قایق بادی 5 نفره جیمینی از بهترین محصولات تولید شده تا به امروز است. کف این محصول آلومینیومی بوده تا حس بهترین قایق های موجود در بازار اعم از بادی و غیر بادی را به شما منتقل کند. بدنه محصول هم از مواد فوق العاده با کیفیت پی وی سی تشکیل شده که مدت ها بدون افت کیفیت همراه شما خواهد بود. تحمل وزن این یکی از بهترین هاست و در صورتی که وزن 5 نفر سرنشین آن کمتر از 480 کیلیو گرم باشد می توانید یک نفر دیگر را هم به سرنشینان اضافه کنید. در نهایت می توانیم یکی از بهترین نمره ها را از نظر کیفیت به این قایق بادی اختصاص دهیم .


این محصول با توجه به مقاومت بالایی که در برابر ضربه و فشار دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در مکان های مختلف مانند رودخانه و رودهای خروشان به راحتی استفاده نمایید بدون اینکه نگران صدمه دیدن قایق باشید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران ازد یگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید قایق بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . 

اگر به دنبال یک قایق بادی با کیفیت و همه چی تمام هستید پیشنها می کنیم که در ادامه این نقد و بررسی همراه ما باشید که می خواهیم یکی از برترین گزینه های خرید یعنی قایق بادی جیمینی پنج نفره بست وی را به شما معرفی کنیم . این قایق بادی را به جرات می توان با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین قایق بادی برای استفاده تعداد نفرات بالا دانست . برند تولید کننده این محصول بست وی می باشد که در تمام دنیا در میان برندهای با کیفیت ساخت محصولات بادی به شمار می آید و بهترین نوع قایق بادی خود که به عنوان پرچمدار قایق های بادی را بازی می کند یعنی قایق بادی جیمینی وارد بازار کرده است . با نگاهی به ساختار این قایق بادی می توانید ببنید که در بخش عقبی این محصول از ساختار موشکی استفاده شده است تا فضای خالی را در پشت قایق به وجود بیاورد که قابلیت نصب موتور بنزینی را خواهد داشت و از این رو این قایق در دو حالت با پارو و همچنین با استفاده از موتور بنزینی قابلیت جا به جایی را دارد .

گفتنی است که بر روی بدنه این قایق بادی می توانید از موتور بنزینی تا سی اسب بخار بدون مشکل استفاده نمایید و در واقع قایق بادی جیمینی کاملا بهینه سازی شده برای این موتور است . به همین خاطر به خوبی مشاهده می شود که در بخش عقبی لایه ای آلومینیومی قرار گرفته است که موتور را باید بر روی آن به صورت مستحکم سوار کنید . همچنین با نگاهی به بخش های کناری قایق می توان دو عدد دستگیره حمل را در هر طرف مشاهده کرد که برای جا به جایی قایق در خشکی می تواند کارایی خود را به خوبی به نمایش بگذارد و در لبه های بالایی چهار عدد نگهدارنده پارو کارگزاری شده است که شرایط را برای پارو زدن تمامی سرنشینان فراهم می آورد . در بخش داخلی قایق بادی جیمینی از ساختار آلومینیومی استفاده شده است و همانطور که در تصویر این قایق مشاهده می کنید دو عدد سکو برای نشستن سرنشینان تعبیه شده است که به راحتی می توانید به صورت پنج نفره از آن بهره مند شوید . باید گفت که کف این قایق بادی به صورت آلومینیومی بر روی بخش بالای قایق قرار گرفته است که به راحتی شناور بودن آن را بر روی آب حتی در هنگام استفاده از موتور قایق و حرکت با سرعت های بالا تضمین می کند .

اما یکی از مهمترین بخش های یک قایق بادی را می توان متریال استفاده شده در ساختار بدنه دانست که کیفیت را تضمین می کند . همانطور که در بخش های بالاتر گفتیم این قایق بادی دارای بخش کف و پشتی آلومینیومی می باشد که راحتی بالایی را برای سرنشینان و همچنین در هنگام نصب موتور فراهم می آورد اما بخش های دیگر ساختاری این قایق بادی از متریال پی وی سی ابریشمی با الیاف مقاوم ساخته شده است که علاوه بر استحکام فوق العاده در برابر فشار و ضربه دارای مقاومت ایده آلی در برابر نور خورشید می باشد که بدین گونه به راحتی می توانید از آن در شرایط مختلف آب و هوایی شرجی و رطوبت بالا استفاده نمایید .

اما اقلام همراه کامل این قایق بادی را می توان یکی از مزیت های آن در نظر گرفت که شما را از خرید های جداگانه لوازم جانبی بی نیاز می کند . به همراه قایق بادی جیمینی یک عدد پمپ باد دستی و دو عدد پاروی آلومینیومی بزرگ دیده می شود که در استفاده از قایق نقشی حیاتی را ایجاد می کنند و در واقع وجود آن ها در هنگام استفاده لازم و ضروری است . اما از فاکتورهای اصلی که باید در هنگام خرید قایق بادی به آن توجه داشته باشید ، قابلیت تحمل وزن محصولات می باشد . قابلیت تحمل وزن قایق بادی جیمینی پنج نفره برابر با 480 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت فراتر از استاندارد محصول دارد . البته با مقایسههای صورت گرفته این قایق بادی به دلیل سکو ها و کف آلومینیومی که دارد تقریبا دارای وزن بیشتر از استاندارد می باشد ؛ وزن قایق بادی جیمی پنج نفره 68 کیلو گرم می باشد که البته به واسطه دستگیره هایی که بر روی بدنه برای جا به جایی آن تعبیه شده است به راحتی می توانید آن را به صورت گروهی جا به جای کنید . برای خرید این قایق بادی با ارزان ترین قیمت به همراه پکیج کامل لوازم جانبی می توانید همین حالا از طریق روش های موجود اقدام کرده و یا در صورت بروز هر گونه سوال با مشاورین ما در دفتر نمایندگی اینتکس تماس بگیرید .

نوع
حرفه ای، 5 نفره
طول
330 سانتی متر
عرض
162 سانتی متر
ارتفاع
44 سانتی متر
تحمل وزن
640 کیلو گرم
جنس رویه
PVC برزنتی
جنس بخش کناری
PVC برزنتی
جنس کف
PVC دولایه با فایبرگلاس
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی بزرگ
پارو
دارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 68 کیلوگرم
دارای کف آلومینیومی
دارای دو نشیمنگاه بادی
دارای طناب نجات
دارای دستگیره حمل
دارای کیسه حمل وسیله های کوچک
جنس: PVC سه لایه
تولید شرکت : بست وی
دارای طناب نجات
کیت سرخود جهت نصب موتور قایق
اقلام همراه
پمپ دستی، پاروی آلومینیومی
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...