قایق باد دو نفره مارینر

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 315 سانتی متر
  • عرض: 165 سانتی متر
  • ارتفاع: 43 سانتی متر
5,490,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره مارینر یک محصول زیبا و جذاب می باشد که با قیمتی بسیار مناسب و ارزان در فروشگاه اینتکس تهران عضره می گردد .

قایق بادی دو نفره مارینر یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که دارای طرحی بسیار زیبا و جذاب می باشد به همین جهت این محصول از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار است . از این محصول زیبا می توانید در آب های آرام و رودخانه ها استفاده نمایید و لذت یک روز آبی را تجربه نمایید . جنس بدنه این محصول از pvc ضخیم می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا م باد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف و کسانی که وزن بالا دارند قابل استفاده می باشد .


بدنه این محصول کاملا انعطاف پذیر می باشد به همنی جهت این محصول را می توانید به کوچک ترین سایز ممکن تبدیل کرده و آن را داخل ساک حمل قرار داده و با خود به هر مکانی حمل نمایید . در قسمت میانی این محصول دو نشیمنگاه بسیار نرم و راحت وجود دارد که برای شما این شرایط را فراهم که در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه نمایید . در قسمت کناری این محصول دو اهرم برای نگهداری پارو و دو دستگیره برای حفظ تعادل قایق و جلوگیری از وازگونی قایق طراحی شده است .


در بسته بندی این محصول یک پمپ دستی بزرگ دو کاره بریا باد کردن قایق ، یک برچسب تعمیرات برای تعمیر محصول ، یک دفترچه راهنما برای راه اندازی محصول و یک طناب نجات برای زمانی که مواقی که دچار حادثه شدید مورد استفاده قرار می گرد . شما می توایند با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید قایق بادی دو نفره مارینر با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 


قایق باد دو نفره مارینر

https://intextehran.ir/%D9%82%D8%A7%DB%8C%D9%82-%D8%A8%D8%A7%D8%AF-%D8%AF%D9%88-%D9%86%D9%81%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%B1

یکی از قایق های بادی شگفت انگیز ساخته شده توسط شرکت معتبر اینتکس، قایق بادی مارینر می باشد. این قایق بادی از طراحی خارق العاده ای بهره مند است و جزو معدود قایق های بادی می باشد که به صورت کامل و بدون نیاز به هیچ گونه تجهیزاتی می باشد. این قایق از کامل ترین قایق های بادی بوده و تمامی لوازم مورد نیاز برای استفاده از قایق را دارا می باشد. ساخت عالی و قدرتمند این قایق باعث شده است تا در دنیا به فروش بالایی دست پیدا کند. در ادامه به ذکر مشخصات این قایق بادی می پردازیم. 


طراحی ظاهری قدرتمند

قایق بادی مارینر در رده قایق های بادی تفریحی قرار می گیرد. این قایق بادی دارای ظاهری متقارن بوده و به شکل چند ضلعی ساخته شده است. دیواره قایق بادی به صورت یک تکه ساخته شده است. این دیواره به رنگ طوسی روشن می باشد. در دماغه و قسمت انتهایی قایق بادی رنگ بدنه آبی می شود. در دماغه قایق نام اینتکس وجود دارد. دور تا دور این قایق بادی گیره های سفید رنگی وجود دارد. یک طناب نجات به این گیره ها متصل شده است. وجود این طناب نجات در قایق الزامی می باشد. زیرا در صورت افتادن یکی از سرنشینان به داخل آب توسط این طناب می تواند به داخل قایق بازگردد. گیره های موجود بر روی بدنه کاربردهای دیگری نیز دارند. این گیره ها برای اتصال لوازم و تجهیزات ماهیگیری و یا غواصی نیز به کار برده می شود. با اتصال حلقه های شناور بر روی آب (قابل خرید از فروشگاه اینتکس تهران) و ... به این گیره ها می توانید از افتادن این وسایل به داخل آب جلوگیری کنید.

در دو طرف بدنه این قایق بادی اهرم نگه دارنده پارو نیز وجود دارد. این اهرم برای اتصال پارو در زمان عدم استفاده به کار برده می شود. در زمان استفاده از پارو نیز با قرار دادن پارو در داخل این اهرم می توانید به راحتی و بدون فشار زیاد پارو بزنید. زیرا این اهرم ها در کنترل و هدایت راحت تر قایق به شما کمک خواهد کرد. دیواره این قایق بادی دارای ضخامت یکسانی در تمامی قسمت ها می باشد. بدنه قایق به صورت پهن بوده که به حفظ تعادل راحت تر قایق بر روی آب کمک خواهد کرد. در قسمت داخلی قایق یک کیسه نگه دارنده اشیای کوچک بر روی بدنه تعبیه شده است. کفی قایق بادی به صورت کاملا طبی ساخته شده است. این کفی به صورت مواج بوده و بر روی آن خطوط موازی فرو رفته وجود دارد. این طراحی انعطاف کفی قایق را افزایش داده و در قایق سواری طولانی مدت بدن شخص اذیت نمی شود. هم چنین با نشستن بر روی این کفی بدن در بهترین وضعیت قرار می گیرد. این قایق بادی دارای طراحی ساده و شیک می باشد که توجه خریدار را جلب می کند. 


قایقی دو نفره 

قایق بادی مارینر مخصوص استفاده دو نفر ساخته شده است. ابعاد این قایق (طول: 315 سانتی متر، عرض: 165 سانتی متر، ارتفاع: 43 سانتی متر) برای استفاده دو نفر مناسب بوده و هم چنین فضا برای حمل وسایل دیگر نیز موجود می باشد. تحمل وزن قایق بادی مارینر بسیار بالا بوده و قادر است وزنی معادل 400 کیلوگرم را تحمل کند. البته لازم به ذکر است وزن ذکر شده برای استفاده در داخل آب می باشد. برای طول عمر بیشتر قایق بادی در خشکی باید از نشستن بر روی قایق خودداری نمایید. 


کیفیت عالی و دوام بالا

قایق بادی مارینر دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد که نتیجه استفاده از مواد اولیه درجه یک و مرغوب در تولید آن است. این قایق بادی با استفاده از بهترین فناوری های روز دنیا تولید شده است. بدنه این قایق بادی به صورت سه لایه برزنتی ساخته شده است. هم چنین کفی این قایق بادی نیز بسیار محکم و مقاوم بوده و در برابر ضربه و فشار استحکام بالایی دارد. 


روش خرید

قایق بادی دو نفره مارینر تولید شده توسط شرکت اینتکس را با ارزان ترین قیمت از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران می توانید خریداری نمایید. برای خرید این محصول به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و به صورت اینترنتی اقدام به سفارش محصول نمایید. هم چنین می توانید با شماره های این مرکز تماس بگیرید. 

نوع
تفریحی
طول
315 سانتی متر
عرض
165 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
تحمل وزن
400 کیلو گرم
جنس رویه
PVC سه لایه برزنتی
جنس بخش کناری
PVC سه لایه برزنتی
جنس کف
PVC سه لایه بادی
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی دوکاره بزرگ
پارو
دارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 29 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
دارای دو نشیمنگاه بادی تکیه گاه دار
دارای طناب نجات
دارای اهرم ماهیگری
دارای کیسهای برای حمل وسیله های کوچک
نوع پارو: آلومینیومی
جنس: PVC دو لایه با کف باد شو
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...