قیمت استخر بادی سرسره دار کودک

استخر بادی سرسره دار کودک را می توان یکی از هیجان انگیزترین و برترین گزینه ها برای استفاده در محیط های مختلف در فصل تابستان دانست . با فرا رسیدن فصل تابستان بسیاری از افراد از سنین کودک تا بزرگسال به دنبال بازی هایی می باشند که منجر به خنک شدن بدن شان شود تا علاوه بر هیجان انگیز بودن تفریحاتی که انجام می دهند ، از گرمای تابستان نیز در امان باشند . در این مورد یکی از بهترین گزینه ها می تواند استفاده از استخر باشد . امروزه در اختیار داشتن یک استخر بتنی در محیط های خانگی برای تمامی اقشار جامعه امکان پذیر نیست و تقریبا می توان در اختیار داشتن استخر بتنی شخصی را برای افراد سطح بالای جامعه در نظر گرفت ؛ اما در این خصوص باید بگوییم که با ورود استخر پیش ساخته و استخر بادی به سطح بازارهای جهانی و البته در بازار ایران ، این امر دیگر یک رویا نیست و تمامی افراد می توانند در اختیار داشتن یک استخر شخصی را با صرف هزینه های نه چندان زیاد تجربه کنند .

استخرهای بادی یکی از برترین گزینه ها برای آب تنی در فصل تابستان می باشند که مدل های بسیار متنوعی دارند . علاوه بر تنوع بالای مدل های این محصولات باید به این امر اشاره داشته باشیم که دیگر به همانند ابتدای تولید محصولات بادی ، استخرهای بادی مختص به کودکان نمی باشند و امروزه می توانید از این محصولات در رده های سنی بزرگسال و نوجوان نیز استفاده کنید و از آب تنی در تابستان لذت ببرید . اما در این میان نمونه ای از استخر بادی کودک ، یعنی استخر بادی سرسره دار کودک به فروش های بی نظیری دست پیدا کرده است و در واقع این نمونه از استخر بادی را می توان جزو محبوب ترین و البته پرفروش ترین مدل های استخر بادی کودک دانست .

در این خصوص باید بگوییم که بسیاری از افراد که قصد خرید استخر بادی سرسره دار کودک را دارند در جستجوی قیمت دقیق این محصولات می باشند . قیمت استخر بادی سرسره دار کودک به عواملی همچون جنس بدنه ، برند سازنده ، لوازم جانبی که به همراه استخر بادی درون بسته بندی وجود دارد ، ابعاد و اندازه و همچنین نرخ ارز در کشور بستگی دارد . بله دست خواندید ، نرخ ارز نیز بر روی این محصولات که در خارج از کشور تولید می شوند تاثیرات مستقیمی دارد و کوچک ترین نوسانات نیز می تواند قیمت این محصولات را افزایش و یا کاهش دهد زیرا این محصولات به صورت کاملا وارداتی در کشور عرضه می شوند .


به همین خاطر حرفه ای نیست که در این مقاله که به صورت کلی اقدام به بررسی این محصولات نموده ایم ، قیمت استخر بادی کودک سرسره دار را اعلام کنیم ؛ زیرا از انتخاب مدل شما برای خرید اطلاعی نداریم . اما اگر بخواهیم به صورت حدودی به قیمت این محصولات اشاره ای داشته باشیم باید بگوییم که برای خرید استخر بادی سرسره دار کودک باید مبلغی در حدود 3 میلیون تومان تا 5 میلیون تومان را در نظر داشته باشید . لازم به ذکر است که این قیمت های اعلامی در زمان تدوین این مقاله است و بهتر است تا برای استعلام قیمتی جدیدترین مدل های استخر بادی به دسته بندی مربوطه از طریق منوی وب سایت مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید و علاوه بر استعلام قیمت این محصولات از مشاوره تخصصی رایگان نیز بهره مند شوید .

یکی دیگر از سوالاتی که برای افراد پیش می آید در خصوص بهترین برند تولیدکننده استخر بادی است . در پاسخ این سوال باید بگوییم که بسیاری از برترین برندهای تولیدکننده محصولات بادی، اصلی ترین دسته بندی خود را دسته استخرهای بادی قرار داده اند و رقابت به شدت بالایی در زمینه تولید استخر بادی در تمامی رده های سنی وجود دارد . با بررسی های صورت گرفته و همچنین بازخوردهایی که در این زمینه از سوی مصرف کنندگان محصولات بادی صورت گرفته است می توانیم بگوییم که برند اینتکس ، بست وی و البته اینتایم ، جزو برترین برندهای تولیدکننده محصولات بادی می باشند که عمده فروش بازار را به خود اختصاص داده اند . شما هم اگر قصد خرید این محصولات را دارید حتما در اولین اولویت بررسی های خود ، استخر بادی اینتکس و استخر بادی بست وی را مد نظر قرار دهید .

جنس بدنه یکی از مهمترین بخش های ساختاری استخرهای بادی به ویژه استخر بادی کودک می باشد زیرا ایمنی این رده سنی محصولات بسیار حائز اهمیت است . بهترین و مرغوب ترین متریال استفاده شده در زمینه استخرهای بادی را می توان ، پی وی سی یا همان وینیل چرمی دانست . این متریال کاملا ضد آب بوده و در برابر فشار و ضربه تا حد استاندارد ، می تواند استحکام فوق العاده ای را از خود به نمایش بگذارد . اگر قصد خرید استخر بادی بزرگ را دارید ، توجه داشته باشید که برای استحکام بیشتر محصولی که خریداری می کنید در بدنه آن از پی وی سی چرمی دو لایه استفاده شده باشد تا مقاومت بسیار بالاتری داشته باشد و خیال شما را به گونه ای در هنگام استفاده راحت تر نماید .

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان عرضه کننده برتر محصولات بادی در ایران و البته اولین فروشگاه آنلاین و حضوری استخر بادی در کشور ، یکی از برترین و مطمئن ترین گزینه ها برای خرید استخر بادی کودک و بزرگسال می باشد . این فروشگاه با ایجاد شعب نمایندگی در سطح کشور این امکان را برای شما فراهم آورده است تا علاوه بر سفارش آنلاین این محصولات ، اقدام به بررسی حضوری و خرید استخر بادی با تنوع گسترده نمایید . محصولات این فروشگاه دارای ضمانت کیفیت و خدمات پس از فروش می باشند و متنوع ترین و جدیدترین استخرهای بادی کودک و بزرگسال را می توانید در نمایندگی اینتکس تهران با ارزان ترین قیمت خریداری نمایید .