ابتدای این مقاله بهتر است اشاره داشته باشیم که قیمت استخر بادی و استخر پیش ساخته با توجه به فاکتورهای بسیاری از جمله ابعاد ، جنس بدنه ، لوازم جانبی همراه استخر و برند سازنده که توسط سه برند مطرح اینتکس ، بست وی و ایرتکس تولید و عرضه می شوند بستگی دارد و باید ببینید که کدام مدل را از چه برند سازنده ای و به همراه چه لوازم جانبی سفارش می دهید تا به قیمت دقیق دست یابید که برای این امر می توانید به دسته بندی های استخر های بادی و استخر پیش ساخته در همین وب سایت مراجعه کرده و بهترین و جدیدترین مدل ها را مشاهده نمایید ؛ اما باید بگوییم که در ادامه این مقاله قصد داریم تا به صورت حدودی شما را با قیمت استخر پلاستیکی یا همان استخر های بادی آشنا کنیم .

استخر های بادی امروزه کابردهای بسیاری در آب تنی های روزانه برای کودکان و بزرگسالان می توانند داشته باشند و باید گفت که به عنوان استخر هایی در دسترس در محیط خانگی به خوبی توانسته اند جای خود را در میان مردم باز کنند . استخر پلاستیکی که در ادامه این مقاله آن ها را با نام استخر بادی می شناسیم دارای مدل های بسیار متنوع می باشند و در علاوه بر آن توسط برندهای بسیاری تولید می شوند که البته از همه این برندهای دو برند در این امر در واقع حرف اول را در دنیا می زنند و خوشبختانه در کشور ایران نیز نمایندگی فعال دارند و جنس های خود را به راحتی عرضه می کنند . از برندهای مطرح و درجه یک می تواند به برند اینتکس و بست وی اشاره داشت که کیفیت و متریال استفاده شده در ساخت محصولاتش از نوع درجه یک می باشد و این امر باعث شده است تا با قیمت های مقرون به صرفه ، کیفیت فراتر از استاندارد را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد و روز به روز بر محبوبیت این محصولات افزوده شده است .

استخر پلاستیکی کودک

بیشتر انواع استخر بادی پلاستیکی در واقع برای استفاده کودکان در نظر گرفته شده است و با توجه به سلیقه های کودکان تولید می شوند . باید گفت که ابعاد استخرهای بادی مناسب آب تنی و شنای کودکان است و بزرگسالان در این محصولات تا حدود بسیار کمی دخیل هستند و برندهای تولید کننده نیز از این رو روی به تولید استخرهای بادی فانتزی آورده اند تا به خوبی بتوانند بخش عمده تری از بازار محصولات بادی را به خود اختصاص دهند . در این زمینه می توان نوآوری های بسیاری را دید ، از جمله بهترین تفکرهایی که البته در سال های گذشته در ساخت استخرهای بادی عملی شده است ، تولید استخر بادی سرسره دار می باشد که هیجان استفاده و بازی در این استخرها را دو چندان کرده است . باید بگوییم که دیگر استخرهای بادی همانند گذشته ساده و بی روح نیستند و با بالا رفتن تجربه برند های عرضه کننده این محصولات می توانیم نوآوری و فانتزی بودن را در این محصولات مشاهده کنیم .

حال اگر بخواهیم در رابطه با قیمت استخر بادی بحثی داشته باشیم باید بگوییم که تولیدات برندهای مختلف می تواند در قیمت این محصولات تاثیرگذار باشد زیرا برندینگ و همچنین کیفیت و متریال درجه یکی که توسط هر کدام از این شرکت ها در ساخت محصولات استفاده می شود می تواند در افزایش طول عمر نقش بسزایی را ایفا کند . علاوه بر آن آپشن های بسیاری همچون دارا بودن سرسره بادی درون استخر و همچنین تعبیه شدن فواره آب درون استخرها و ابعاد بزرگ و یا کوچکی که استخر دارد از جمله مواردی است که تاثیر مستقیم در قیمت گذاری استخرهای بادی می تواند داشته باشد . ما با این تفاسیر اگر بخواهیم قیمتی را برای استخرهای بادی این دو برند محبوب یعنی اینتکس و بست وی اعلام کنیم ، باید بگوییم که در زمان نوشتن این مقاله قیمت استخرهای بادی بسته به آپشن ها و ابعادی که دارند به صورت حدودی از یک میلیون تا سه میلیون متغیر می باشد . باز هم می گوییم که هر زمانی از شبانه روز می توانید برای مشاهده جدیدترین مدل ها و قیمت های استخر بادی کودک و بزرگسال به دسته بندی استخر بادی در همین وب سایت مراجعه کرده و اطلاعات دقیق به همراه قیمت به روز شده را مشاهده کنید .

استخر پلاستیکی بزرگسال

حال پس از کلی مطلب در خصوص استخر بادی کودک بهتر است به نمونه های معدود استخر بادی بزرگسال نیز اشاره ای داشته باشیم . استخر بادی در ابعاد بزرگ برای استفاده بزرگسالان در حد آب تنی نیز ایده آل می باشد و دسترسی ساده را به استخر در محیط خانگی و بدون مراجعه به استخرهای عمومی فراهم می کند . البته می توانیم پیشنهاد داشته باشیم که علاوه بر استخرهای تماما بادی می توانید از استخرهای نیمه بادی یا همان استخر ایزی ست استفاده کنید که مخصوص استفاده بزرگسالان است و علاوه بر ابعاد بزرگ تر ارتفاع بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد . این محصولات دارای بدنه های برزنتی مقاوم می باشد که بسیار بزرگ تر از استخرهای تمامی بادی می باشند و با توجه به فضای بزرگی که دارند ، حجم آب بالایی را در اختیار شما قرار می دهند و به همین خاطر برخی از مدل های بزرگ آن ها دارای پمپ تصفیه نیز است . پمپ تصفیه کاملا بدون دردسر و به صورت آسان توسط دو دریچه ای که در دیواره های استخر تعبیه شده است به بدنه استخر متصل شده و عمل پاکیزه سازی و تصفیه دائمی آب را صورت می دهد . 

استخرهای ایزی ست نوعی از استخرهای نیمه بادی می باشند که نود درصد بدنه آن ها برزنتی است و لبه بالایی آن به صورت باد شونده است . راه اندازی این استخر ها به گونه ای است که ابتدا لبه های استخر را باد می کنید و سپس جریان آب را به فضای داخلی استخر هدایت می کنید که پر شدن آب باعث می شود لبه های بادی ، بدنه استخر را به سمت بالا کشیده و استخر شکل کلی را به خود بگیرد . وزن این محصولات در حدود بیست الی پنجاه کیلو گرم می باشد که درون بسته بندی هایی قابل حمل با ماشین سواری قرار می گیرند و با توجه به قیمت های مقرون به صرفه ای که دارند بهترین انتخاب برای استفاده در باغ و ویلا به شمار می آیند . راه اندازی این استخرها در مدت زمان چند دقیقه و توسط پمپ باد دستی و یا برقی مخصوص محصولات بادی صورت می گیرد .

قیمت استخر پلاستیکی پرورش ماهی

استخرهای بادی امروزه جای خود را در صنعت پرورش ماهی نیز به خوبی باز کرده اند . این مورد توجه بودن و استفاده در صنعت پرورش ماهی به بدنه های باد کیفیت این محصولات باز می گردد . جایی که بدنه استخرهای بادی به علت تولید شدن به صورت دو و سه لایه به راحتی می توانند فشار بالای آب و همچنین دمای مختلف را مهار کنند و علاوه بر آن این نوع متریال کاملا مقاوم در فضای باز است . حال استخرهای بادی در صنعت پرورش ماهی برای جداسازی ماهی ها به کمک پرورش دهندگان آمده اند و با توجه به قیمت های مقرون به صرفه ای که دارند بهترین گزینه برای این صنعت به شمار می آیند . با توجه به ماهی پرورش داده شده و همچنین ابعادی که نیاز دارید بهتر است از استخرهای بادی ایزی ست و یا استخر بادی اینتکس و بست وی در بزرگ ترین ابعاد با بدنه های دو لایه وینیل و یا پی وی سی استفاده کنید تا بهترین کارایی را از آن ها مشاهده کنید .

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی اینتکس و بست وی در ایران با سابقه بلند بالایی که دارد بهترین انتخاب برای خرید استخر بادی و استخر پیش ساخته و همچنین استخر ایزی ست می باشد که به همراه تمامی محصولات خود خدمات پس از فروش و ضمانت های لازم را انجام داده است تا خریدی لذت بخش را برای همگان به ارمغان بیاورد . در پایان در صورت نیاز به هر گونه مشاوره در جهت خرید استخر بادی می توانید از طریق شماره های موجود در وبسایت با مشاورین ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان برخوردار شوید .