عنوان مقاله : لیست قیمت محصولات اینتکس

برند اینتکس را به جرات می توان تنها و اولین برند تولیدکننده محصولات بادی و همچنین استخر پیش ساخته در سراسر دنیا دانست . این برند به کیفیت ساخت فوق العاده و همچنین تنوع گسترده محصولات شهرت دارد و در این زمینه امتیاز فوق العاده ای را می توان برای آن در نظر گرفت . اما یکی از سوالات عمده ای که قبل از خرید محصولات بادی اینتکس برای بسیاری از خریداران پیش می آید ، در خصوص قیمت محصولات این برند مطرح جهانی می باشد که می تواند چالش های خرید را به حداکثر برساند. در این مقاله سعی بر این داریم تا قیمت محصولات این برند را به صورت حدودی برای شما بازگو کنیم اما ابتدای امر باید عنوان کنیم که محصولات اینتکس به صورت کاملا وارداتی در بازار ایران عرضه می شوند و به همین خاطر تغییرات قیمتی نرخ ارز در کشور باعث نوسان قیمتی در محصولات این برند خواهد شد . لیست قیمت هر کدام از محصولات بادی به شرح زیر میباشد :

لیست قیمت تشک بادی

لیست قیمت تخت خواب بادی

لیست قیمت استخر بادی

لیست قیمت استخر پیش ساخته

لیست قیمت قایق بادی

لیست قیمت مبل بادی و مبل شنی

لیست قیمت کاناپه بادی تخت شو

لیست قیمت ترامپولین

لیست قیمت جکوزی بادی

لیست قیمت چادر مسافرتی

به همین خاطر پیشنهاد می کنیم تا قبل از خرید این محصولات برای استعلام قیمتی دقیق به دسته بندی مربوطه از طریق منوی همین وب سایت مراجعه کرده و جدیدترین محصولات را به همراه قیمت های آپدیت شده مشاهده نمایید . همچنین پارامترهای دیگری همچون جنس بدنه محصولات ، ابعاد و سایزی که دارند و لوازم جانبی که به همراه آن ها درون بسته بندی وجود دارد ، همه و همه می توانند تاثیرات قیمتی خود را بر روی محصولات بگذارند و نوسانات گاها شدیدی را به همراه داشته باشند .

استخر پیش ساخته یکی از محبوب ترین دسته بندی های محصولات اینتکس می باشد که بسیاری از افراد به دنبال استعلام قیمتی محصولات این دسته بندی می باشند . استخر پیش ساخته دارای دسته بندی های متنوعی از جمله استخر پیش ساخته برزنتی ، استخر پیش ساخته فریمی ، استخر پیش ساخته فایبرگلاس و استخر پیش ساخته ایزی ست می باشد که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند . ابعاد این محصولات از سه متر تا ده متر می باشد و این اختلاف ابعادی می تواند قیمت نهایی استخر پیش ساخته ای که انتخاب می کنید را گاها تا ده ها میلیون تومان جا به جا نماید . اگر قصد خرید استخر های پیش ساخته را دارید باید بگوییم که هزینه ای بالغ بر ده میلیون تومان تا صد میلیون تومان را می توانید در نظر بگیرید که این اختلاف قیمتی به لیل اختلاف شدید ابعادی و کیفیتی در میان مدل های مختلف محصولات این برند می باشد .

اما استخرهای بادی را نیز در فصل تابستان می توان از پرفروش ترین دسته بندی های این برند دانست . برند اینتکس با تولید استخرهای بادی متنوع و کودک پسند به خوبی توانسته است گوی رقابت را از برند بست وی بگیرد و به نام خود بزند . استخرهای بادی دارای قیمت های مقرون به صرفه ای می باشند که با صرف این هزینه های معقول به راحتی می توانید استخری شخصی در محیط خانگی خود جهت آب تنی داشته باشید . در حال حاضر که در حال تدوین این مقاله می باشیم قیمت یک استخر بادی از یک میلیون تومان تا چهار میلیون تومان متغیر می باشد و بسته به ابعاد ، ظرفیت ، جنس بدنه و لوازم جانبی که درون بسته بندی این محصولات وجود دارد خواهد داشت .

تختخواب ها و تشک های بادی اینتکس یکی از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین گزینه ها برای استفاده در محیط های خانگی و همچنین مسافرت ها و کمپینگ ها می باشند . این محصولات در ظرفیت های یک نفره و دو نفره به بازار عرضه شده اند و با توجه به تنوع گسترده ای که دارند به خوبی توانسته اند انواع سبک ها و سلیقه ها را پوشش دهند . اگر قصد استفاده از این محصولات را در محیط های خانگی دارید به شما پیشنهاد می کنیم تا از میان مدل های متنوع تختخواب بادی یکی از مدل ها را برگزینید اما اگر به دنبال استفاده از این محصولات در مسافرت ها و کمپینگ ها هستید بهترین انتخاب برای شما می تواند تشک های بادی باشد که دارای ارتفاع و وزن کمتری هستند و به راحتی می توانید آن ها را درون چادرهای مسافرتی نیز استفاده کنید .


امروزه کارگزاری وان های شخصی در محیط های خانگی مانند حمام می تواند امری غیر حرفه ای باشد ، زیرا این امر منجر به اشغال دائمی فضای حمام شما می شود . اما وان های بادی این مشکل را برای شما به راحتی حل کرده اند و می توانید با استفاده از انواع پمپ باد دستی و یا برقی آن ها را در مدت زمان کمتر از چهار الی پنج دقیقه باد کرده و استفاده نمایید و سپس بعد از حمام ، آن ها را جمع آوری نمایید تا فضای دائمی را از حمام شما اشغال نکند . قایق های بادی نیز از دیگر گزینه های تفریحات آبی می باشند که در تمام فصول سال فروش های فوق العاده ای را به خود اختصاص می دهند .

قایق های بادی برند اینتکس را به جرات می توان از با کیفیت ترین و برترین گزینه های خرید برای استفاده در آب های آرام و حتی خروشان نامید . از برترین گزینه های این دسته بندی اینتکس می تواند به قایق بادی مارینر و قایق بادی اکسکروشن اشاره داشت که در ظرفیت های دو تا پنج نفره در بازار موجود می باشند . این نمونه از قایق های بادی قابلیت نصب موتور های بنزینی و برقی را بر روی خود دارند و می توانید در دو حالت پارویی و موتوری از آن ها استفاده کنید . قیمت قایق های برند اینتکس در نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس تهران ، سه تا پانزده میلیون تومان می باشد . البته باید گفت که قایق بادی مارینر با توجه به ساختار و  فرمی که دارد گران تر می باشد و از بیست میلیون تا چهل میلیون تومان در ظرفیت های مختلف قیمت گذاری می شود .


فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی فروش محصولات بادی اینتکس در ایران ، جدیدترین محصولات از تمامی دسته بندی های نام برده شده را در ایران عرضه کرده است . این فروشگاه با حذف واسطه ها به خوبی توانسته است محصولات این برند را با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت ساخت فوق العاده به دست مصرف کنندگان برساند و از این رو رضایت حداکثری خریداران را به همراه خود داشته است . شما نیز ا طریق منوی سایت می توانید به دسته بندی های متنوع این محصولات دسترسی داشته باشید و همچنین در صورت نیاز به هر گونه مشاوره تخصصی کافیست تا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید .