مبل شنی استوانه ای بزرگ

intex 44710

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
30%
5,800,000
4,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی استوانه ای بزرگ از مبل های متمایز شنی است که به صورت استوانه ای طراحی شده است . این نوع از مبل ها به دلیل ویژگی خاصی که دارند ، قابل استفاده به عنوان مبل تکیه گاه دار و بدون تکیه گاه خواهد بود . چرا که شما می توانید با نشستن در لبه مبل ، فرمی به آن بدهد که تکیه گاه داشته باشد تا در هنگام استفاده از محصول احساس راحتی بیشتری داشته باشید . این مبل استوانه ای در ابعاد بزرگی ساخته شده است تا هر فرد بتواند آزادانه تر از مبل استفاده کرده و احساس راحتی داشته باشد. این محصول برای تمامی رده های سنی بوده ولی به دلیل بزرگ بودنش بیشتر مناسب برای سنین بزرگسال بوده و حتی محصول به خوبی می تواند وزن هر فرد را تحمل کند . تحمل وزن این محصول بیش از 150 کیلوگرم است . 

استفاده از مواد فوق العاده خوب و با کیفیت از جمله رویه مخملی مبل ، موجب شده است تا طول عمر آن افزایش داشته باشد . این رویه ضد سایش بوده و کیفیت خوبی در برابر ضربه و فشار داشته باشد . همچنین این پارچه قابل شستشو بوده و شما می توانید در صورت کثیف شدن ، آن را بشویید . در بخش انتهایی و زیرین مبل شنی ، زیپی قرار داده شده است که می توانید با باز کردن آن ، رویه را جدا کرده تا اینچنین بتوانید برای شستشو رویه مبل شنی اقدام کنید و یا به لایه های زیرین مبل دسترسی داشته باشید . شما می توانید مواد داخل این مبل که معمولا از یونولیت یا الیاف پر می شود ، دسترسی داشته باشید . مواد داخل مبل شنی نیازی به شستشو نداشته و با توجه به جنسی که دارند ، به هیچ عنوان بو نگرفته و کیفیت خود را از دست نخواهند داد . 

طول
 120 سانتی متر
عرض
 120 سانتی متر
ارتفاع
90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 70 سانتی متر
جنس بدنه
 پارچه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل
 یونولیت (فیبر)
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 مبل شنی آرامش
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
قابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

مبل شنی استوانه ای بزرگ از سری مبل های مورد استفاده در محیط های خانگی و همچنین محیط های کاری همچون سالن های آرایشگاه و یا گیم نت ها می باشد که می تواند فضایی ایده آل برای در انتظار نشستن و یا نشستن به هنگام بازی کردن را ایجاد کند. این مدل از مبل های شنی به صورت بدون تکیه گاه طراحی شده اند اما به هنگام چند بار استفاده، فرم بدن را به خوبی به خود می گیرند و با بدست آوردن فرم اصلی خود، تکیه گاه نسبتا کوچکی در قسمت پشتی آن ها ایجاد می شود تا به هنگام نشستن بخشی از کمر را در بر بگیرند و خستگی به هنگام استفاده در طولانی مدت به شما دست ندهد.

خرید مبل شنی استوانه ای طرفداران خاص خود را دارد و بیشتر در محیط های خانگی به هنگام استراحت مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مزیت های این مدل از مبل شنی را می توان رنگبندی بسیار زیاد آن دانست که برخی از این رنگبندی را می توانید در تصاویر محصول مشاهده کنید. البته لازم به ذکر است که مبل شنی فوق دارای رنگبندی بسیار گسترده تری است که به دلیل خرید مستقیم از تولیدی مبل شنی اینتکس تهران می توانید رنگ سفارشی خود را در اختیار داشته باشید و به این ترتیب دیزاین خانه خود را با مبلمان شنی خریداری شده به راحتی ست نمایید.

در قسمت کناری این مبل شنی می توان جیب بزرگی را مشاهده کرد که برای نگهداری لوازم شخصی کاربرد بسیاری دارد و به این ترتیب به هنگام نشستن دیگر دغدغه ای برای جایگزاری تلفن همراه خود یا کنترل تلویزیون نخواهید داشت. همچنین در قسمتی از بدنه این مبل شنی یک زیپ بزرگ تعبیه شده است که کاربردهای بسیاری دارد و می توانید با استفاده از آن به مواد داخلی مبل دسترسی داشته باشید. به این ترتیب و با توجه به قابلیت تهیه مواد داخلی مبل شنی به صورت مجزا در صورت نیاز در طول سالیان سال می توانید به مواد داخلی مبل شنی بیافزایید و یا از آن بکاهید.

همچنین با استفاده از این زیپ می توانید پارچه رویه مبل شنی را از بدنه اصلی جدا کرده و اقدام به شستشوی آن نمایید که در این صورت دیگر دغدغه کثیف شدن مبل شنی خود را نخواهید داشت و تمیز نگه داشتن آن به همانند آب خوردن ساده است. یکی دیگر از مزیت های این مبل شنی را می توان استفاده از پارچه مخمل درجه یک در ساختار بیرونی آن دانست. این نوع پارچه مخمل قابلیت شستشو را برای شما فراهم می کند و همچنین از نوع پارچه های ضد حساسیت به شمار می رود که برای انواع پوست های حساس نیز قابلیت استفاده را دارد.

قابلیت تحمل وزنی که برای این مبل شنی عنوان شده است بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعاد و ظرفیتی که دارد استاندارد است و به راحتی می تواند وزن یک نفر بزرگسال حتی افراد سنگین وزن را نیز بر روی خود مهار نماید. ابعاد بزرگ این مبل شنی شاید شما را به این فکر بیاندازد که با مبلی بسیار سنگین وزن رو به رو هستید که جا به جایی آن شما را به چالش خواهد کشید، اما در این خصوص باید بگوییم که وزن این محصول برابر با 8 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و در خانه تکانی ها اصلا کار سختی را ندارید.

به همراه این مبل شنی ضمانت دو ساله کیفیت و خدمات پس از فروش حرفه ای وجود دارد که خیال شما را پس از خرید نیز به صورت کلی راحت می کنید. اگر قصد خرید این مبل شنی درجه یک را در تنوع رنگی گسترده دارید همین حالا می توانید آن را به سبد خرید خود بیافزایید و خریدی لذت بخش را از فروشگاه اصلی اینتکس تهران رقم بزنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...