مبل شنی اصل مستطیل یک نفره

کد intex 60121

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,530,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی اصل مستطیل یک نفره شبیه به نشیمن های محکم و استوار در منزل می باشد که با وجود داشتن یک بالش گرد و بزرگ بر روی خود ظاهری جذاب به خود می گیرد و زمان استراحت افراد را افزایش می دهد. این مبل شنی ابعاد بزرگی دارد و به شکل مکعب مستطیل می باشد و ارتفاعی نیز با سطح زمین دارد به این گونه که وقتی قسط نشستن بر روی آن را دارید می توانید پا ها را در حالت استاندارد قرار داده و به این گونه سبب راحتی آن ها در نشستن می شود. رنگ بندی بدنه این مبل شنی بسیار متنوع می باشد و در ترکیبی خاص با بالش روی خود هماهنگ می شود و در منزل و اتاق نشیمن به کار می رود.


بخشی دوخت این محصول به صورت محکم و بااستحکام می باشد که ضخامت مناسبی داشته و می توان با تکیه بر این دوام و ضخامت محصول را برای سال های زیاد مورد استفاده قرار داد و از آن در هنگام انجام برخی از فعالیت ها استفاده کرد. بخش بدنه آن از جنس پارچه ای با کیفیت می باشد و ضد حساسیت نیز می باشد. علت این که بدنه مبل شنی ضد حساسیت است به خاطر جنس پارچه بدنه می باشد که از بهترین الیاف تشکیل شده است و از هر گونه مواد اولیه نامرغوب خالی می باشد و می توان بدن را در ارتباط مستقیم با آن قرار داد و در فصول مختلف سال از آن استفاده کرد. جهت اطلاع از موجودی این مبل شنی اصل مستطیل و خرید آن به نمایندگی فروش محصولات طبی اینتکس تهران مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید.

طول 74 سانتی متر
عرض 65 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
رنگ بدنهرنگبندی متنوع
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 180 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی اصل مستطیل یک نفره

مبل شنی اصل مستطیل یک نفره دارای مزیت هایی در بخش بدنه است که می تواند مورد محبوبیت افراد خریدار شود و آن را در دسترس اعضای خانواده قرار دهند. مبل شنی در واقع محصولی است که دارای بدنه ای منعطف و نرم می باشد. این بدنه سبب می شود تا افراد آن را به عنوان یک محصول طبی برای استراحت های روزانه به کار ببرند و در منزل و یا اتاق خواب خود آن را استفاده کنند. این محصول دارای بدنه ای مستطیلی شکل است که ابعاد مناسبی برای استفاده یک فرد دارد و توانایی ایجاد فضایی راحتی برای تمامی سنین دارد. مبل شنی به همراه خود دارای یک بالش نیز است که با جنس بدنه می باشد و مواد درونی آن نیز مشابه با بدنه اصلی بوده است. رویه محصول ویژگی های خاصی دارد و می تواند سبب استفاده مداوم افراد شود. همچنین این رویه دارای رنگبندی می باشد که افراد بر اساس علاقه خود آن را تعیین می کنند و برای خرید سفارش می دهند. برای کسب اطلاعات بیش تر در این باره با ما همراه باشید.


مواد تشکیل دهنده محصول

این مبل شنی با توجه به داشتن بدنه ای که ویژگی های خاصی دارد مورد پسند افراد زیادی قرار گرفته است و آن را برای استفاده بیش تر در دسترس قرار داده است. محصول مورد نظر از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است تا در نهایت محصولی اصل و اورجینال را به افراد ارائه دهد و دوام و طول عمر آن را نیز تضمین کند. این محصول از بدنه با جنس پارچه تشکیل شده است که دارای رنگبندی می باشد و از روی کاتالوگ می توان رنگ مورد نظر خود را برای سفارش انتخاب کرد. این محصول دارای قابلیت شکل پذیری است که بر اساس آن نشیمنی نرم و راحت را ایجاد کرده است. داخل محصول از مواد یونولیتی که به ابعاد ریز تبدیل شده اند تشکیل شده است و به میزان لازم پر شده است. میزان مواد درونی نیز به سلیقه افراد بستگی دارد و این قابلیت وجود دارد که افراد این مواد را کم و یا زیاد کنند و به میزان مطلوب برسند. علاوه بر آن یونولیت های خرد شده حالت پذیری و منعطف بودن محصول را سبب می شوند و تشکیل چنین محصول را می دهند. این مواد سبب سبک شدن بدنه شده اند و وزن کمی را به این مجموعه بخشیده اند. به همین جهت جا به جایی و حمل محصول نیز آسان و سریع صورت می گیرد.


ویژگی های بالش

در کنار محصول یک عدد بالش قرار دارد که در واقع به بدنه متصل می باشد اما در زمان نیاز می توان آن را از بدنه جدا کرد و استفاده نکرد. اما به طور کلی این بالش وظیفه آن را دارد تا برای استراحت افراد مورد استفاده قرار گیرد و در دسترس آن ها برای یک خواب عصرگاهی باشد. این بالش به صورت استوانه ای می باشد که بدنه ای از جنس پارچه دارد و مشابه با محصول اصلی بوده است. در داخل آن نیز میزان بالایی یونولیت خرد شده وجود دارد تا با آن بتوان استحکام مورد نظر را در این محصول به دست آورد. رویه این بالش طرح دار است به همین دلیل جذابیت خاصی به محصول بخشیده است. همچنین می تواند بهترین گزینه برای قرار گیری در مقابل تی وی باشد و به نوعی زیبایی نیز به محل ببخشد.


خدمات پس از فروش

با استفاده مداوم از محصول و یا ورود آب و رطوبت به داخل بدنه ممکن است در طی سال ها قابلیت یونولیت های خرد شده از بین برود و بدنه نیز کارایی خود را از دست بدهد. به همین جهت این امکان ایجاد شده است که از فروشگاه ها مواد درونی مبل شنی را خریداری کنید و آن را با مواد قدیمی تعویض نمایید. به همین جهت در هر زمان قادر به داشتن محصولی جدید و نو خواهید بود. بدنه نیز قابل تعویض می باشد و در صورت تغییر دکور منزل می توانید رنگ آن را عوض کنید و با پوسته جدید و نو تعویض نمایید.


خرید

اگر قصد خرید مبل شنی اصل مستطیل یک نفره را دارید به نمایندگی اینتکس تهران در سراسر کشور مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...