مبل شنی ایزی ناز آرامش

کد ۶۷۶۶۶

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی ایزی ناز آرامش از محصولات زیبا و با کیفیت بوده است که مناسب منازل ، باغ های خصوصی و ویلا های شما می باشد . طراحی و نوع ساختار این محصول از نکات مثبت آن بوده که به صورت گرد خواهد و در وهله اول نسبت به مبل هایی با طراحی مربعی شکل ، جا و مکان کمتری را خواهد گرفت . اما این مبل شنی به رنگ قرمز بوده که به همین دلیل نسبت به رنگ خود ، بیشتر مناسب بانوان می باشد . همچنین در خصوص جنس بدنه این کالا باید ذکر نمود که بدنه این مبل شنی ساخته شده از پارچه مخملی بوده که دارای ساختاری مقاوم و با کیفیت است تا شما از خرید خود نهایت لذت را ببرید . این مبل شنی نسبت به ابعاد خود ، دارای 4 کیلو گرمی بوده و تحمل وزنی بالغ بر 130 کیلو گرم را داشته که حتما برای نگهداری و داشتن این کالا با طول عمر بسیار بالا باید از نزدیکی وسایل تیز و گذاشتن اشیاء بسیار سنگین بر روی آن خودداری بکنید . پس اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .مبل شنی ایزی ناز آرامش از سری محصولات جدید و ارزان بوده است که با طراحی و ساخت آن ، خریداران زیادی را جذب خود کرد .

طول 85 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 1 سال
شرکت سازندهاینتکس تهران
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

مبل شنی ایزی ناز آرامش

مبل شنی ایزی ناز آرامش بهترین و کاربردی ترین محصولی است که در اختیار افراد قرار می گیرد و می تواند به بهترین شکل استفاده شود. دارا بودن بدنه از رویه ای با زیبایی فراوان باعث شده است تا طرفداران این محصول افزایش پیدا کند و تعداد بیش تری از علاقه مندان به سمت خرید این مبل شنی کشیده شوند. مبل شنی زیبایی ظاهری دارد و می تواند در اتاق نشیمن خانه استفاده شود. همچنین می تواند در دکور نیز به کار برود و با آن محصولی راحتی در بخشی از خانه مهیا سازند. با این وجود محصول مورد نظر کیفیت بالایی نیز دارد و می تواند سبب استفاده دائمی افراد شود. علاوه بر آن با داشتن این محصول می توان در محل های مختلف منزل نشیمنی راحتی را داشت و در طول روز از آن برای استراحت استفاده کرد. مبل شنی علاوه بر ظاهری زیبا دارای کیفیت مطلوب از نظر مخاطبین می باشد و می تواند در طول زمان بسیار زیاد مورد استفاده قرار گیرد. علاقه مندان به کسب اطلاعات بیش تر در مورد مبل شنی می توانند به مطالب زیر مراجعه کنند.


سبک و کم جا

یکی از ویژگی های مهمی که در این محصول به کار رفته است کم جا بودن و وزن کم آن می باشد که با توجه به طراحی آن ایجاد شده است. محصول مورد نظر از آن جایی که بدنه ای به صورت گرد دارد می تواند در فضاهای کوچک نیز جای گیرد و به راحت ترین صورت استفاده شود. گرد بودن بدنه نگه داری از محصول را نیز آسان می کند و سبب تشکیل محصولی طبی شده است. با این وجود می توان آن را در اتاق های کوچک نیز قرار داد و از وجود آن بهره مند شد. مبل شنی وزنی سبک دارد به همین خاطر توسط افراد جا به جا می شود. برای تغییر دکور منزل توسط یک فرد به راحتی تغییر مکان می دهد و جا به جا می گردد. وزن کم محصول برگرفته از رویه آن است و نیز مواد درونی محصول است که می تواند در مجموع وزن کمی را به خود اختصاص دهد. مواد داخل بدنه وزن ناچیزی دارد و از یونولیت خرد شده تشکیل شده است. این یونولیت ها دارای ابعاد بسیار ریزی هستند تا علاوه بر وزن کم سبب منعطف شدن آن نیز شوند. با این طراحی خاص مبل شنی در مجموع دارای وزن کمی است تا به راحتی حمل و نقل گردد.


مشخصات رویه محصول

مبل شنی رویه ای پشمی دارد که پرز آن نیز بلند است. این رویه خاص و منحصر به فرد از دو جهت حائز اهمیت شده است و مورد استقبال قرار گرفته است. یکی از این جهات زیبایی ایجاد شده توسط رویه پشمی می باشد که جذابیت خاصی را به محصول بخشیده است تا افراد با داشتن آن نهایت لذت را از یک محصول خاص و زیبا ببرند. پرز های این محصول دو رنگ می باشد به همین خاطر در نظر افراد باقی می ماند تا محصول جذاب و طبی شامل حال آن ها شود. مورد بعدی در خصوص کیفیت مطلوب محصول است که مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است. این مبل شنی دارای کیفیت بالایی است که با توجه به مواد اولیه تشکیل دهنده آن می تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که به دنبال محصولی با طول عمر بالا هستند. همچنین قابلیت هایی نیز شامل حال این بدنه شده است که در بند بعدی به آن می پردازیم.


قابلیت های رویه محصول

این مبل شنی با چنین رویه ای امکان گردش هوا در روی محصول را ایجاد کرده است و با این گونه قابلیت توانسته محصول را ضد تعریق کند. با توجه به این که از مبل شنی در فصول مختلف سال استفاده می شود این امکان وجود دارد که افراد شاهد تعریق نشوند و بتوانند در موقعیتی مناسب قرار گیرند. با نبود تعریق حساسیت نیز رخ نمی دهد به همین خاطر محصول مورد نظر برای تمامی سنین مناسب می شود.


خرید : در صورت تمایل به خرید مبل شنی ایزی ناز آرامش به نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...