مبل شنی با زیر پایه و کوسن لوله ای

intex 4417

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
5,650,000
5,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی با زیر پایه و کوسن لوله ای حوله ای به دلیل اینکه پارچه ای بسیار نرم و لطیف دارند ، محبوب هستند و برخورد و تماس با آن ها می تواند حس خوشایندی را به شما بدهد . به همین دلیل است که معمولا این نوع از مبل های شنی به مبل شنی حوله ای معروف هستند . چیزی که مبل شنی حوله ای فوق را منحصر به فرد کرده است ، ابعاد بسیار بزرگ آن می باشد . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، این نوع از مبل های شنی چند کاره بوده و شما می توانید برای نشستن و یا دراز کشیدن از آن استفاده نمایید . بنابراین در ساعت های مختلف شبانه روز می توانید برای استراحت کردن و یا تماشای تلویزیون و ... از این مبل ها استفاده کنید . این مبل قابل سفارش در سایز دلخواه شما بوده و حتی می توانید مبلی در ابعاد بزرگ برای استفاده دو نفره طراحی کنید . 

کیفیت بالای مبل های شنی به خصوص مبل شنی حوله ای ، باعث شده است تا محصول به خوبی بتواند وزن دو فرد بزرگسال را نیز به خوبی تحمل کند ، بدون اینکه کوچک ترین آسیبی ببیند . در ضمن دوخت این محصولات نیز فوق العاده بوده و همین مسئله باعث شده است تا مبل های فروشگاه اینترنتی اینتکس ، در ایران بسیار پر فروش باشند . شما حتی مبل شنی خود را با ضمانت از فروشگاه اینتکس خریداری خواهید کرد . مبل های شنی دارای خدمات پس از فروش هستند تا شما برای هرگونه تعمیرات و یا شارژ کردن مجدد مبل شنی بتوانید از فروشگاه اینتکس کمک گرفته و این موارد را رفع کنید . با انتخاب رنگ های روشن و یا تیره برای پارچه مبل ، می توانید مبلی متناسب با سلیقه شخصی خود داشته باشید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

در این بخش از وب سایت فروشگاه اصلی اینتکس تهران قصد داریم تا یکی از جدیدترین و البته کامل ترین پکیج مبلمان شنی را معرفی کنیم. محصولی جدید که در همان ابتدای ورود به بازار به خوبی توانسته است طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب کند و موجب این امر شود تا به یکی از پرفروش ترین مدل های سال بدل شود. این مبل شنی دارای یک زیرپایی بزرگ به همراه یک کوسن لوله ای می باشد که شرایط را برای هر چه راحت تر قرار گرفتن بدن فراهم می کند. این مجموعه یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در محیط های خانگی برای تماشای تلویزیون و فیلم مورد علاقه و همچنین استفاده در اتاق های خواب می باشد.

یکی از مهمترین مزیت های این مبل شنی را می توان ابعاد بزرگ مبلمان آن دانست، به گونه ای که به راحتی می تواند مورد استفاده دو نفره بزرگسال قرار بگیرد و بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد، اما باید توجه داشته باشید که در هنگام استفاده بر اساس قابلیت تحمل وزن آن اقدام کنید. این مبل شنی دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 180 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالا و متریال درجه یکی می باشد که در ساختار آن به کار گرفته شده است. همانطور که تصاویر نیز مشاهده می کنید به همراه این مبل شنی یک زیرپایی و کوسن بزرگ قرار داده شده است که در استفاده هر چه بهتر از محصول کاربردی می باشد.

کوسن همراه این مبل شنی نیز از نوع شنی می باشد و بسیار نرم است و از این رو می تواند برای راحتی هر چه بیشتر به هنگام استفاده از مبل شنی کارایی داشته باشد و این مبل شنی را به انتخاب اول افرادی بدل کرده است که مبتلا به گردن درد هستند. همچنین زیرپایی این مبل شنی نیز از ابعاد بزرگی برخوردار است و علاوه بر استفاده به عنوان زیرپایی، قابلیت استفاده به عنوان میز جلوی مبل شنی را نیز دارد که برای پذیرایی به کار گرفته می شود. این مبل شنی تولید شده توسط نمایندگی فروش مبل شنی اینتکس تهران می باشد و از این رو می توانید آن را در رنگبندی بسیار متنوعی علاوه بر رنگی که در تصویر مشاهده می کنید، در اختیار داشته باشید و به راحتی آن را با سایر لوازم خانگی خود ست کنید.

متریالی که در ساختار رویه این مبل شنی به همراه زیرپایی و کوسن به کار گرفته شده است از پارچه جاسمین در بخش رویه می باشد. این نوع پارچه بسیار نرم و لطیف می باشد که از این رو قابلیت استفاده برای انواع پوست های حساس را نیز فراهم می آورد. تار و پودهای پارچه به صورت کاملا مستحکم توسط دوخت های ضخیم مقاوم سازی شده اند و از این رو باز شدن درزها حتی در هنگام استفاده توسط افراد سنگین وزن و بیشتر از حد مجاز، اتفاق نخواهد افتاد و با خیالی راحت می توانید از مبل شنی استفاده کنید.

لازم به ذکر است که یک زیپ بزرگ در قسمت هایی همچون کف مبل شنی، زیرپایی و همچنین قسمتی از بدنه کوسن تعبیه شده است که دسترسی به مواد داخلی را امکان پذیر می کند. با توجه به این امر و قابلیت جداسازی پارچه رویه از بدنه اصلی و همچنین قابلیت شستشوی پارچه رویه مبل شنی، به راحتی می توانید در صورت نیاز اقدام به شستشوی پارچه این مجموعه شنی کنید و دغدغه ای در خصوص کثیف شدن محصول نداشته باشید. گفتنی است که در بخش داخلی این مبل شنی از فوم مخصوص خرد شده استفاده شده است که با تراکم بالایی درون آستر پارچه ای قرار گرفته اند و قابلیت تحمل وزن و راحتی را به خوبی افزایش داده اند. همین حالا می توانید این مبل شنی را به همراه زیرپایی و کوسن دوست داشتنی که دارد با ارزان ترین قیمت از تولیدی مبل شنی اینتکس تهران سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...