مبل شنی بزرگسال

کد : اینتکس 512۶33

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال با استحکام و مقاومت بالا ، بسیار نرم و راحت در رنگ بندی های مختلف و شاد ، پر شده از مواد درجه یک و بدنه مستحکم ، با قابلیت تبدیل شدن به اشکال گوناگون ، طبی و مناسب برای ستون فقرات و مهره های کمر و گردن ، در هنگام استفاده از این مبل شنی بزرگ ، مواد داخل مبل جابجا شده و فضاهای خالی بدن توسط دانه های ریز شده داخل مبل پر میشود و آرامش خاصی به فرد منتقل میشود که راحتی آنرا با هیچ مبلی نمیتوان مقایسه کرد . این محصول را می توانید با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

مبل شنی بزرگسال تک نفره از سری بین بگ های بسیار زیبا و دوست داشتنی شرکت بست وی می باشد که از نظر کیفیت در زمره بهترین مبل های شنی این شرکت قرار دارد . با وجود این مبل شنی دیگر نشیمنگاهی بسیار زیبا و دوست داشتنی را خواهید داشت به طوری که از آن می توانید هم در اتاق و در هر جای دیگر منزل استفاده کرد ، چرا که این مبل شنی بر خلاف مبل های چوبی و ابری قابل جابجایی می باشد چرا که وزن ان تنها 5 کیلوگرم بوده و وزن بسیار کمی را داراست ، اما علت وزن پایین این مبل شنی به دلیل استفاده از یونولیت در داخل ان است ، همانور که می دانید یونولیت برخلاف حجمی که دارد دارای وزن بسیار سبکی بوده و می توان با استفاده از آن وزن مبل را به شدت کاهش داد . همچنین یونولیت به دلیل خاصیت اسفنجی خود می تواند سطحی بسیار نرم و راحت را برای هر کسی به همراه داشته باشد . این یونولیت ها یا فیبر ها به صورت خرد شده در آمده اند که در درون یک آستری قرار گرفته اند ، به همین دلیل بسیار فرم پذیر نیز می باشند و در اثر فشار به خوبی منسجم شده و حالت خوبی را به خود می گیرند تا فرد در قرار گیری طولانی مدت احساس رضایت داشته باشد . این محصول از پارچه بسیار مقاومی ساخته شده است که قابلیت تعویض را نیز دارد ، شما می توانید برای خرید این محصول بی نظیر و دوست داشتنی به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید و آن را با ضمانتی دو ساله دریافت کنید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

 

مبل شنی بزرگسال
در تولید مبل های شنی علاوه بر زیبایی ظاهری و طراحی جذاب، باید به کیفیت مواد مورد استفاده نیز توجه ویژه شود. مبل های شنی با کیفیت بالا، تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده می باشند و می توان از این محصولات در تمامی شرایط آب و هوایی استفاده نمود. مبل های شنی محصولاتی هستند که مورد علاقه تمامی گروه های سنی بوده و تمامی افراد به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. مبل شنی بزرگسال یک محصول تک نفره با طراحی بسیار جذاب می باشد که در ادامه به معرفی آن می پردازیم. 


محصولی با طراحی جذاب
این مبل شنی به صورت گرد طراحی شده است. مبل شنی بزرگسال برای استفاده تک نفره طراحی شده و بسیار زیبا می باشد. این محصول به صورت یک توپ گرد و جذاب است که با قرار گرفتن بر روی زمین، موجبات راحتی شما را فراهم می کند. در قسمت میانی این دایره بزرگ، فرو رفتگی وجود دارد که به عنوان نشیمن گاه مبل شنی عمل می کند. ارتفاع نشیمن گاه تا سطح زمین به گونه ای طراحی شده است که در هنگام نشستن و برخاستن بر روی مبل، زانو اذیت نشده و فشاری به پاها وارد نمی شود. هم چنین در هنگام نشستن بر روی مبل شنی، کف پا کاملا بر روی زمین قرار می گیرد که فشاری کمتری متوجه زانو است. به همین جهت این مبل شنی با طراحی طبی و استاندارد توانسته مورد توجه بسیاری از افراد واقع شود. این محصول دارای یک پشتی یک تکه با قسمت نشیمنگاه نیز می باشد. این پشتی به صورت کوتاه طراحی شده است و کاملا نرم و راحت بوده و قسمت گودی کمر را در هنگام نشستن پر می کند. به این ترتیب از نشستن بر روی این مبل شنی خسته نشده و هیچ فشاری به بدن شما وارد نمی شود. 


موارد استفاده
مبل شنی بزرگسال از یک طراحی ساده و رنگی شیک بهره مند است. این مبل شنی به صورت تک رنگ ساخته شده و به رنگ طوسی می باشد. با وجود سادگی در طراحی و دارا بودن رنگ خنثی به راحتی قابلیت استفاده در انواع محیط ها را به شما می دهد. این مبل شنی را می توانید در هر فضایی از جمله محل کار استفاده نمایید. شما می توانید این محصول را در دفتر کار خود قرار دهید و در ساعت های میانی روز و در زمان استراحت، به راحتی بر روی این محصول نشسته و خستگی را از تن خود دور کنید. این مبل بهترین وسیله برای استفاده در مقابل تلوزیون می باشد. زیرا در هنگام تماشای تلوزیون به خوبی می توانید بر روی آن بنشینید بدون اینکه بدن شما خسته و اذیت شود. شما می توانید این مبل شنی را در اتاق خود قرار دهید و ساعت های طولانی بدون خستگی بر روی آن به مطالعه بپردازید. هم چنین در هنگام بازی های کامپیوتری نیز این مبل شنی به کمک شما آمده و خسته نخواهید شد. 


کیفیت رویه مورد استفاده
مبل شنی بزرگسال از رویه ای از جنس پارچه مخملی برخوردار است. این نوع پارچه با درخشش خاصی که دارد بسیار زیبا می باشد. رویه مبل شنی از استحکام فوق العاده ای برخوردار می باشد و به همین جهت از طول عمر بالایی دارد. این رویه در برابر ساییدگی مقاوم بوده و با برخورد اشیای تیز به سادگی دچار آسیب نمی شود. رویه مبل شنی قابلیت شستشو داشته و در زمان نیاز می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و بشویید. 


مبل شنی با انعطاف بالا
این محصول از فیبر پر شده است. این مواد داخلی بسیار ریز می باشند و به همین جهت از انعطاف زیادی بهره من هستند. با تکان دادن محصول و وارد شدن فشار این مواد داخلی بر روی یکدیگر لغزیده و جابه جا می شوند. به دلیل استفاده از این مواد داخلی، مبل شنی سبک بوده و استحکام خوبی در برابر فشار بالا دارد.
راهنمای خرید
انواع مبل های شنی در سایت اینتکس تهران با قیمتی ارزان موجود هستند. برای خرید مبل شنی بزرگسال با کیفیت عالی می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...