مبل شنی بزرگسال با رویه جیر

bean bag B01M15

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال با رویه جیر از سری هپی چیر های شرکت rest and sleep می باشد که از کیفت بسیار بالایی برخوردار بوده و به دلیل همین کیفیت بالا و طراحی بسیار زیبایی که دارد توانسته است تا توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب نماید. فرم کلی این مبل شنی همانند سایر مبل شنی ها به صورت بیضی شکل و دارای تکیه گاه بوده که دارای طراحی بدنه و رنگ بندی زیبایی نیز می باشد. این محصول در ابعادی همانند طول: 74 سانتی متر، عرض: 74 سانتی متر و ارتفاع: 118 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. وزن آن نیز 3.4 کیلو گرم بوده که به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد. شما می توانید از این محصول درون منزل و یا محل کار خود برای استراحت استفاده نمایید. همچنین یکی از مزیت هایی که این مبل شنی دارد این است که دارای بدنه ای از جنس جیر بوده که دارای خاصیت ضد تعریق می باشد و شما می توانید مدت زمان طولانی بر روی آن به استراحت بپردازید. این محصلو را می توانید از فروشگاه اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
 74 سانتی متر
عرض
 74 سانتی متر
ارتفاع
 118 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 50 سانتی متر
جنس بدنه
 پارچه پلی استر
مواد داخلی مبل
 یونولیت (فیبر)
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 Rest & Sleep
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 قابل شست و شو  
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه
-


مبل شنی بزرگسال با رویه جیر از سری محصولات زیبا و با کیفیت فروشگاه اینتکس می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است . این محصول دارای رویه ای نرم و در عین حال با کیفیت است که از مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل شنی بزرگسال با رویه جیر همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی مبل های شنی باید مطابق با استانداردهای جهانی باشد تا بهترین حالت را برای بدن فرد فراهم آورد که به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن دست ندهد . این محصول دارای نشیمنگاهی مناسب همراه با تکیه گاهی بلند می باشد که کمر را به خوبی در بر می گیرد و این امر باعث می شود که به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن فرد دست ندهد . این محصول در رنگبندی های متنوعی روانه بازار شده است که از این رو سلیقه های متنوعی را پوشش می دهد . شایان ذکر است که در بخش کف این مبل شنی یک عدد زیپ تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی نمایید . همچنین رویه این محصول قابل تعویض و شستشو می باشد که این امر کمک شایانی به شما در تمیزی محصول میکند .

جنس بدنه :

جنس بدنه یکی از مهمترین فاکتورها در افزایش طول عمر محصول می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید . جنس پارچه استفاده شده در ساخت رویه این محصول از نوع پلی استر می باشد که کیفیت و مقاومت بالا را در کنار انعطاف پذیری و مقاومت ایده آل در برابر ساییدگی برای شما فراهم می آورد . در بخش داخلی این محصول از یونولیت مخصوص خرد شده استفاده شده است که استحکام و قابلیت تحمل وزن بالا را در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برای شما فراهم می آورد . این انعطاف پذیری ساختار داخلی باعث می شود که مبل شنی به خوبی با بدن شما حالت گرفته و از کمر درد و خستگی به هنگام استفاده در طولانی مدت به خوبی جلوگیری به عمل می آورد .

ابعاد ، وزن و قابلیت تحمل وزن :

قابلیت تحمل وزن در مبل های شنی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا رابطه مستقیمی به انتظار شما به هنگام استفاده از مبل بستگی دارد . این مبل شنی دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 100 کیلوگرم می باشد که مطابق با استانداردهای مبل های شنی نیز است و به خوبی می تواند وزن یک نفر بزرگسال را مهار نماید . ابعاد مبل شنی بزرگسال با رویه جیر به مشخصات ( طول : 74 سانتی متر ، عرض : 74 سانتی متر و ارتفاع : 118 سانتی متر ) است که فضای ایده آلی را برای استراحت یک نفر بعد از یک روز کاری خسته کننده فراهم می آورد . وزن این محصول بالغ بر 3.4 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از این رو به راحتی قابل جا به جایی در محیط های خانگی و یا کاری می باشد .

جمع بندی :

این مبل شنی یکی از با کیفیت ترین و در عین حال مقرون به صرفه ترین مبل های شنی تولیدی توسط فروشگاه اینتکس می باشد که از این رو به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران مل های شنی و هپی چیر باز کند . جنس رویه پارچه پلی استر به همراه ساختار داخلی از جنس یونولیت خرد شده بر کیفیت و ساختار مهندسی شده این محصول افزوده است . قابلیت تحمل وزن این مبل شنی بالغ بر 100 کیلو گرم و وزنی معادل 3.5 کیلو گرم دارد که نشان از کیفیت ساخت بالای محصول دارد . مبل شنی بزرگسال با رویه جیر با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...