مبل شنی بزرگسال دستگیره دار

کد ۲۰۰۰۲

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال دستگیره دار محصولی شیک به رنگ قرمز می باشد که دارای سطحی نرم و منعطف بوده که از چرم مصنوعی تهیه شده است . استفاده موادی با وزن اندک و نیز مرغوب در تهیه آن موجب شده تا از وزن ناچیز و در عین حال تحمل وزن بالایی برخوردار باشد . خرید مبل شنی قرمز به صورت حضوری و اینترنتی و از طریق تولیدی اینتکس از سراسر نقاط کشور میسر می باشد .

مبل شنی بزرگسال دستگیره دار محصولی با رنگ جذاب و پر طرفدار قرمز می باشد که مناسب استفاده اغلب گروه های سنی بوده و علاوه بر مکانی مناسب برای استراحت، زیبایی منزل شما را نیز دو چندان افزایش می دهد. نشیمنگاه آن گرد بوده و از ارتفاع مطلوبی برخوردار می باشد. به همین منظور پا های شما در موقعیت مناسبی قرار گرفته و دچار درد نخواهید شد. 

قرار دادن یک تکیه گاه نیز راحتی مبل شنی را افزایش داده و نیز تاثیر مطلوبی بر ظاهر آن داشته است. در قسمت بالای آن یک دستگیره تعبیه شده است که با استفاده از آن به راحتی قادر به جا به جایی محصول خواهید بود. بدنه این مبل شنی از چرم مصنوعی تهیه شده است که ظاهری شکیل به محصول بخشیده و نیز بسیار مقاوم در برابر آسیب دیدگی می باشد. همچنین این رویه در صورت لزوم به سادگی و با اسپری نمودن آب تمیز شده و حتی قابل تعویض می باشد. محتوای داخل این مبل شنی از شن های یونولیتی قرار داده شده است که از انعطاف پذیری چشمگیری برخوردار بوده و موجب شده که به خوبی با بدن شما شکل بگیرد. وزن 5 کیلو گرمی آن حمل محصول را برای هر فردی آسان نموده و تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم دارا بودن ضمانت نامه ای دو ساله موجب شده تا با خیالی آسوده از مبل شنی محبوب خود لذت ببرید. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از طریق شرکت اینتکس دریافت نمایید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
دارای دستگیره مخصوص حمل
اقلام همراه-

 

مبل شنی بزرگسال دستگیره دار

مبل شنی بزرگسال دستگیره دار از جمله محصولاتی است که طراحی بی نظیر داشته و شامل محصولات زیبا و جادار می باشد. بر روی این مبل شنی می توان به بهترین شکل نشست و مزیت های نرمی و منعطف بودن را دارا بود. از این رو می تواند جزو محصولات ضروری ساخته شده در شرکت اینتکس باشد. مبل شنی محصولی بزرگ است که دارای رویه طبی می باشد. بر روی این محصول می توان به راحتی قرار گرفت و ساعت های زیادی را بر روی آن گذراند. از این رو قابلیت داشتن کیفیت و کارایی بسیار زیادی را دارد و می تواند در طول سال های زیاد به طور مداوم کارایی داشته باشد. محصول مورد نظر را می توان برای سنین مختلف استفاده کرد و از آن برای اغلب محل ها نشیمنی راحت ایجاد کرد. به همین خاطر است که با توجه به ابعاد آن می توان محصول را در محل های کوچک نیز قرار داد و از آن بهره مند شد. مبل شنی منعطف ترین محصول از نظر مخاطبین می باشد و دارای ویژگی های زیادی است که از نظر خریداران می تواند مفید واقع شود. این خصوصیات در زیر خلاصه شده اند.


خصوصیات محصول

مبل شنی دارای بدنه ای است که می تواند مزیت های زیادی را داشته باشد. این محصول با داشتن رویه ای نرم و لطیف قادر به داشتن لطافت و سازگاری در زمان استفاده است و شرایط راحتی را بیش تر از هر محصولی برای استفاده کنندگان ایجاد می سازد. از این رو قادر به تشکیل محصولات سبک و راحت برای سنین مختلف می باشد. مبل شنی بدنه ای بزرگ و کشیده دارد که دارای دستگیره ای در بالای خود می باشد. این دستگیره توانایی مزیت حمل آسان را برای افراد ایجاد می سازد و می تواند بهترین گزینه در زمان تغییر دکوراسیون یا تمیز کردن منزل باشد. با داشتن این بخش افراد به راحتی محصول را به نقاط مختلف منزل جا به جا می نمایند و می توانند این کار را به راحت ترین صورت انجام دهند. مبل شنی منعطف است و دارای قدرت شکل پذیری می باشد. از این رو در زمان نشستن افراد فرم اندام آن ها را به خود گرفته و در صورت بلند شدن از محصول مجدد به حالت قبلی خود بر می گردد. به همین خاطر است که قادر به قرار گیری در محیط های کوچک می باشد.


کاربرد محصول

از این مبل شنی می توان به راحتی در زمان های مختلف استفاده کرد و آن را در صورت نیاز به جا های گوناگون هدایت نمود. به همین خاطر است که دارای بدنه ای با طول عمر بالا می باشد که قادر به حضور در شرایط مختلف می باشد. مبل شنی را می توان به آسانی با داشتن ویژگی های منحصر به فرد با خود در مسافرت ها نیز به همراه داشت. به دو روش این محصول حمل می شود. در صورت نبود جا و یا بر حسب علاقه می توان بدنه را به طور کلی تخلیه کرد و به این صورت آن را در کنار وسایل دیگر خود قرار داد. علاوه بر این موارد مبل شنی قادر به حمل به صورت شکل اصلی خود می باشد و می تواند با داشتن وزن ناچیز به آسان ترین روش جا به جا شود.


خرید مبل شنی 

روش های مختلفی برای خرید مبل شنی وجود دارد که با در نظر داشتن آن ها می توان خرید های زیاد تری انجام داد. علاوه بر مراجعه حضوری به مراکز خرید محصولات بادی و طبی می توان این گونه کالا های راحتی را از نمایندگی محصولات بادی اینتکس تهران خریداری نمود. از این رو آسان تر و بهتر می توان این گونه وسایل را انتخاب کرد و مورد خریداری قرار داد. با این خرید در زمان و هزینه صرفه جویی می شود و افراد می توانند از قیمت های مطلوب تری برخوردار باشند. مبل شنی بزرگسال دستگیره دار نیز یکی از این محصولات طبی و راحتی است که با مراجعه به فروشگاه اینتکس تهران خریداری می گردد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...