مبل هپی چیر مخمل مشکی

کد کالا bean bag 77554

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
3,500,000
3,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال مخملی راحتی یکی از جدیدترین و زیباترین مبل شنی هایی می باشد که تا کنون توسط فروشگاه اینتکس تهران عرضه با قیمت بسیار مناسب و ارزان روانه بازار گردیده است . ایین محصول به تازگی توسط شرکت اینتکس تهران تولید شده است و در همین مدت کوتاه این کالا در لیست پرفروش ترین محصولات این فروشگاه قرار گرفته است . ابعادی که برای این محصول در نظر گرفته شده است بسیار ایده آل و قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . وزن این محصول بسیار مناسب می باشد و به راحتی قابل حمل می باشد . پارچه ای که برای ساخت این محصول در نظر گرفته شده است از جنس ترک مخملی می باشد که نسبت به مدل های پارچه ای دیگر و چرمی از لطافت و مقاومت بالاتری برخوردار می باشد . این کالا با توجه به نرمی و راحتی که دارد در زمان استراحت حس خوش آیندی را به شما انتقال خواهد داد . برای شست و شو رویه مبل شما می توانید زیپی که در قسمت انتهایی محصول تعبیه شده را باز کرده و رویه آن را به راحتی از آستر جدا کرده و داخل لباسشویی می توانید به راحتی آن راشست و شو دهید . مبل شنی بزرگسال مخملی راحتی دارای 2 سال ضمانت می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید . مواد داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد .  از این محصول می توانید به مطالعه کتاب و استراحت های روزمره به راحیت استفاده نمایید . این محصول را شما میی توانید به صورت آنلاین از سایت اینتکس تهران با قیمت ارزان و مناسب خریداری نمایید .

طول
 90 سانتی متر
عرض
 90 سانتی متر
ارتفاع
 110 سانتی متر
جنس رویه
 پارچه مخملی
حجم داخلی
 220 لیتر
مواد داخلی مبل
 یونولیت
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 intex
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 وزن بسته بندی: 6.5 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
 دارای نشیمنگاه بسیار نرم و راحت
اقلام همراه
-


مبل شنی بزرگسال مخملی راحتی


مبل شنی بزرگسال مخملی راحتی از جمله محصولاتی است که به منظور استراحت های روزانه افراد ساخته شده است و دارای قیمت ارزانی می باشد. از این رو می تواند توسط هر فردی خریداری شود و مورد استفاده قرار گیرد. این محصول خاص بدنه ای منحصر به فرد دارد و می تواند به این صورت برای تمامی سنین کاربرد داشته باشد. از آن جایی که بدنه زیبایی بسیار زیادی دارد می تواند در خانه و در  دکور آن به کار برود و به زیبا تر شدن آن محل کمک کند. از سوی دیگر رویه محصول دارای لطافت و نرمی بسیار زیادی می باشد و به این صورت برای افراد حساس نیز مناسب می باشد. پرز هایی که با توجه به جنس رویه ایجاد شده است دارای مرغوبیت می باشند و به مرور زمان از بین نمی روند و حتی کیفیت آن ها کاسته نمی شود. از این رو بهترین محصول برای وقت گذرانی در طول روز می باشد در زمان مطالعه و یا تماشای تی وی نیز به کار می آید. بهترین محل برای قرار دادن این مبل شنی در نزدیکی تی وی است که می توان در طول روز به آن مراجعه کرد و در عین استراحت به بهتر شدن حالت بدن نیز کمک نمود. در این صورت است که بدن دچار آسیب نمی شود و نمی تواند خسته و کسل شود. افراد برای بهبود شرایط استراحت خود می توانند این محصول را با قیمت مناسب خریداری کنند.


بدنه ای ضخیم و با دوام

در زمان خرید مبل شنی به تنها چیزی که باید توجه شود رویه آن است و کیفیتی که در ساخت آن به کار رفته است. چرا که این محصول اجزای خاصی ندارد و تنها از یک رویه به علاوه مواد درونی محصول تشکیل شده است. رویه محصول نقش مهمی در برخی مواقع ایفا می کند. این رویه سبب دوام وطول عمر محصول می شود همچنین این محصول با داشتن رویه محکم است که تحمل فشار وزن افراد را پیدا می کند و می تواند به بهترین شکل برای علاقه مندان استفاده شود. بدنه تعیین می کند که محصول قابل شستشو می باشد یا خیر و یا این محصول ضد آب می باشد و یا خیر. در مورد این مبل شنی می توان گفت که با وجود بدنه ای به این جنس آب به داخل بافت های درونی محصول نفوذ می کند و می تواند سبب خرابی مواد درونی شود. زمانی که مواد به آب برخورد کنند دیگر قابل استفاده نخواهند بود. زیرا فیبر های شنی با برخورد با آب به هم چسبیده می شوند و دیگر کارایی اولیه را ندارند. برای شستن این محصول نیز می بایست بدنه را تخلیه کرد و در صورت خالی بودن با مواد شویینده مختلف به راحتی آن را شستشو داد. در این صورت محصول همیشه پاک و تمیز برای استفاده افراد در دسترس قرار می گیرد.


دستگیره بالای محصول

این مبل شنی دارای دستگیره ای نیز می باشد که در بخش بالایی بدنه واقع شده است و شرایط حرکت دادن محصول را آسان تر می کند. این دستگیره زیبا با دوخت محکم به محل متصل است و دارای دوام بالایی می باشد. در صورت حمل و نقل این محصول دستگیره از جا کنده نمی شود و می تواند بهترین دوخت را داشته باشد. از سوی دیگر این دستگیره مقاومت در زمان کشش دارد و پاره نخواهد شد. در زمان تغییر دکوراسیون و یا خانه تکانی می توان از این دستگیره استفاده کرد و بدون کمک خواستن از فرد دیگری به تنهایی محصول را جا به جا نمود. این امکان برای خانم ها بسیار قابل اهمیت است و به آن ها در تمیز کردن خانه کمک می کند تا کار دشواری انجام ندهند.


تعویض رویه بدنه

این محصول خاص در گذر زمان ممکن است با وجود کیفیت بالا نیز دچار خرابی شود و یا از کیفیت آن کاسته شود. در این زمان است که افراد می توانند پوسته بدنه را با پوسته ای جدید تعویض کنند و محصول را با کیفیت قبلی به دست آورند. در این زمان است که بدنه با جنس مورد علاقه افراد خریداری می شود و می توان رنگ محصول را با توجه به سلیقه خود تغییر داد. 


خرید

برای افرادی که علاقه به خرید مبل شنی بزرگسال مخملی راحتی دارند محصول در داخل سایت اینتکستهران آماده خرید می باشد که به آن ها سفارش می شود به این محل مراجعه کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...