مبل شنی بزرگسال چرمی

SBB3013 کد کالا

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال چرمی یک وسیله بسیار مناسب برای استراحت می باشد که می تواند یک جایگزین بسیار خوب نیز برای سایر مبل ها باشد. از مزیت های این مبل شنی می توان به وزن سبک آن اشاره نمود که به راحتی قابل حمل و جابجایی بوده و دیگر دردسر حمل همانند مبل های سنگین وزن را ندارد و می توان از آن در هر قسمت از منزل استفاده نمود. بدنه این مبل شنی از چرم ساخته شده است که مقاومت خوبی در برابر فشار و اجسام تیز دارد و به سادگی دچار پوسیدگی و یا پارگی نمی شود. این مبل شنی یک نفره در ابعادی از جمله 127 سانتی متر، عرض: 127 سانتی متر و ارتفاع: 117 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. رنگ بدنه این محصول نیز به رنگ سبز بوده که دارای شیار های زرد رنگ می باشد که جذابیت خاصی به آن بخشیده است. از این مبل شنی می توان درون منزل، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده نمود. شما می توانید این محصول را از فروشگاه نمایندگی اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در فروشگاه اینتکس تماس حاصل بفرمایید .

طول
 127 سانتی متر
عرض
 127 سانتی متر
ارتفاع
 117 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 40 سانتی متر
جنس بدنه
 چرم
مواد داخلی مبل
 یونولیت (فیبر)
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 Solimo
نوع مبل
 یک نفره
سایر ویژگی ها
 قابلیت تعویض مواد داخلی
 انعطاف پذیر
 قابلیت تعویض پوسته
اقلام همراه
-


مبل شنی بزرگسال چرمی سبز رنگ که در این بخش برای شما موجود کرده ایم یکی از مبل های شنی با کیفیت و مقرون به صرفه است که می توانید آن را از تولیدی مبل شنی اینتکس تهران خریداری نمایید . مبل های شنی در بسیاری از خانه ها و محیط های کاری مورد استفاده قرار می گیرند و به همین خاطر فروش بالایی را به خود اختصاص داده اند . این محصول از جمله مبل های شنی می باشد که می توانید آن را در رنگبندی های مختلفی در اختیار داشته باشید و این امر به این دلیل فرهم شده است که مستقیم با تولید کننده این محصول ارتباط خواهید داشت .

شکل ظاهری این مبل شنی همانند صندلی های سنتی می باشد که البته بسیار نرم تر است و باعث می شود تا بتوانید پس از بازگشت از سرکار بر روی آن نشسته و به تماشای فیلم مورد علاقه تان مشغول شوید . ابتدای خرید مبل شنی با محصولی گرد رو به رو می شوید که البته پس از یک الی دو بار نشستن فرم اصلی صندلی های شنی به محصول داده می شود و باعث می شود تا با مبل شنی که در تصویر می بینید رو به رو شوید . در بخش پشتی نشیمنگاه یک تکیه گاه نسبتا بلند وجود دارد که از رها ماندن کمر در هنگام نشستن جلوگیری می کند و باعث می شود تا پس از استفاده طولانی مدت دچار خستگی و کمر درد نشوید . همچنین برای سهولت در جا به جایی می توان در بخش بالایی این مبل شنی دستگیره ای را مشاهده کرد که در هر چه راحت تر شدن حمل این محصول نقش بسزایی دارد .

اما نکته اصلی که در هنگام خرید مبل شنی باید مورد توجه قرار بگیرد ، جنس بدنه بیرونی این محصولات است . در خصوص جنس بدنه این مبل شنی باید بگوییم که برند سازنده از چرم مصنوعی درجه یک استفاده کرده است . ضخامت لایه استفاده شده در بدنه بالا می باشد و این امر موجب می شود تا پوسیدگی و پارگی در بدنه مبل شنی به سادگی اتفاق نیوفتد و این موضوع نشان از کیفیت متریال درجه یک استفاده شده در بدنه این محصول دارد . دوخت های موجود بر روی رویه این مبل شنی بسیار متراکم و ریز درج شده است تا استحکام رویه را در برابر فشار و ضربه نیز افزایش دهد .

اما در خصوص مواد داخلی استفاده شده در ساخت این مبل شنی نیز باید بگوییم که همانند سایر مبل های شنی درون این محصول نیز از فوم های گرانولی خرد شده با تراکم بالا استفاده شده است . این فوم ها بسیار انعطاف پذیر اما مقاوم می باشند و باعث می شود تا مبل شنی فوق به بهترین نحو با فرم بدن شما تطابق پیدا کند و بدن در بهترین حالت نشستن قرار بگیرد . ارتفاع نشیمنگاه این مبل شنی تا زمین بالغ بر چهل سانتی متر می باشد که باعث می شود تا زانو ها با بدن در یک راستا قرار بگیرد و دچار کمر درد و یا زانو درد نشوید . برای جدا کردن رویه مبل شنی از بدنه اصلی و همچنین دسترسی به مواد داخلی این محصول در بخش کف آن ، زیپ بزرگی تعبیه شده است که این امکان را برای شما فراهم می آورد .

وزن مبل شنی چرمی اینتکس فوق 5 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک است و برای حمل آن کار سختی را پیش رو نخواهید داشت . همچنین می توانید در ظرفیت یک نفره و تا وزن حداکثر 120 کیلو گرم از این مبل شنی استفاده نمایید . برای خرید مبل شنی چرمی فوق همین حالا می توانید سفارش خود را از طریق نمایندگی اینتکس تهران ثبت کرده و محصول را درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...