مبل شنی بزرگ راحتی تک نفره پارچه ای اینتکس

کد ۸۸۸۴

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگ اینتکس یکی از محبوب ترین تولیدات برند محبوب اینتکس بوده که با دارا بودن ابعادی نسبتا بزرگ تر از سایر مبل های شنی مشابه ، از فضای فوق العاده ای به منظور استراحت افراد بزرگسال برخوردار می باشد . طرح کلی این مبل شنی شبیه به یک مستطی با کناره های منحنی می باشد که جلوه ای زیبا به محصول بخشیده و موجب شده در عین دارا بودن ابعاد بزرگ ، به راحتی در محل مورد نظر شما جای گیرد . با توجه به این که این مبل شنی بیش از هر موردی به منظور استراحت نمودن طراحی شده است ، بدنه ای مخملی برای آن در نظر گرفته شده است تا مانع از ایجا تعریق شده و مدت زمان بیشتری قابل استفاده باشد . همچنین قرار دادن موادی منعطف از جنس فیبر برای قسمت داخلی این محصول ، موجب شده که در حین استراحت به خوبی شکل بدن شما را به خود گرفته و آن را در حالت استانداردی قرار خواهد داد. 



به همین منظور بدون هیچ گونه نگرانی از ایجاد درد های عضلانی ساعت ها به استراحت پرداخته و از آن لذت ببرید . همچنین می توانید رویه را از مبل شنی جدا نموده و به سادگی مورد شستشو قرار دهید . مبل شنی بزرگ اینتکس با توجه به این ابعاد ، از وزن اندکی در حدود 5 کیلو گرم برخوردار بوده که این ویژگی مهم حمل آن را برای هر فردی آسان نموده است . تحمل وزن آن در حدود 150 کیلو گرم بوده که امکان استفاده برای افراد با وزن های بالا را فراهم آورده است . برای خرید مبل شنی بزرگ می توانید به صورت حضوری و اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از نمایندگی اینتکس دریافت نمایید .


مبل شنی بزرگ اینتکس دارای بدنه ای نرم و مخملی بوده که برای پوست های حساس کاملا مناسب می باشد . این نوع جنس پارچه علاوه بر نرمی و انعطاف ، از استحکام مورد قبولی در برابر آسیب دیدگی برخوردار می باشد . فیب های قرار داده شده در داخل این محصول انعطاف آن را دو چندان افزایش داده و خاصیت شکل پذیری به آن بخشیده است . از ویژگی های محبوب این محصول وزن اندک و تحمل وزن بالای آن می باشد . خرید مبل شنی بزرگ به صورت حضوری و اینترنتی و از طریق نمایندگی اینتکس و از سراسر کشور میسر می باشد .

طول 170 سانتی متر
عرض 130 سانتی متر
ارتفاع 84 سانتی متر
رنگ بدنه قهوه ای
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

مبل شنی بزرگ راحتی تک نفره پارچه ای اینتکس از سری مبل های شنی زیبا ، نرم و مناسب برای استفاده در پذیرایی ها می باشد که توسط شرکت اینتکس ساخته شده است . مبل شنی راحتی از دسته بندی های محبوب مبل های شنی می باشد که در سال های گذشته به خوبی مورد توجه افراد قرار گرفته است و در مصارف مختلف می توانید آن را تهیه و استفاده کنید . چیزی که در اولین نگاه به بدنه این مبل شنی به چشم می خورد طراحی بدنه زیبا و در عین حال با کیفیت می باشد که در مجموع طول عمر بالایی را برای مبل شنی به وجود می آورد و با توجه به تدابیر اتخاذ شده در بدنه این محصول می توانید در طول سال های طولانی از آن استفاده کنید .

بدنه این مبل شنی به صورت پارچه ای ساخته شده است و البته باید گفت که پارچه تک لایه در بدنه به کار نرفته است و این نوع پارچه به صورت مخمل استفاده شده است تا علاوه بر راحتی در هنگام نشستن ، نرمی را برای پوست داشته باشد تا به هنگام کشیده شدن بر روی پوست بدن ، خراشی بر روی پوست به وجود نیاید . از این تشک بادی می توانید در رده های سنی مختلف استفاده کنید و با توجه به ابعاد بزرگی که دارد برای استفاده بزرگسال نیز با محدودیتی رو به رو نخواهید بود و باید گفت که قابلیت تحمل وزن این محصول 150 کیلو گرم می باشد که فراتر از تحمل ون مبل های یک نفره است . این تحمل وزن معمولا برای مبل های شنی دو نفره در نظر گرفته می شود و با توجه به این اظهارات و با توجه به تست های صورت گرفته باید گفت که می تواند مواد اولیه به کار گرفته شده در ساخت این محصول را مرغوب و درجه یک دانست .

اما مواد داخلی این مبل شنی از چیست و چرا در عین بزرگ بودن دارای وزن سبک و نرمی خاصی می باشد که راحتی فوق العاده ای را برای افراد به وجود می آورد . این مبل شنی در بخش داخلی خود از فوم های خرد شده استفاده می کند ، فوم هایی که به صورت خرد شده درون آستر پارچه ای داخلی قرار گرفته اند تا به صورت پراکنده در نیایند و در هنگام استفاده و نشستن بر روی آن ، بتوانند وزن افراد را به خوبی مهار کنند . این مبل شنی در بخش زیرین خود دارای یک زیپ نسبتا بزرگ می باشد که توسط آن می توانید علاوه بر تعویض پارچه رویه ، مواد داخلی یونولیتی را نیز تعویض کنید و یا بر آن بیافزایید . این مواد داخلی در فروشگاه اینتکس تهران به صورت جداگانه به فروش می رسد و در این خصوص باید بگوییم که می توانید آن را با ارزان ترین قیمت از این فروشگاه تهیه کنید . وزن این محصول 5 کیلو گرم می باشد و برای جا به جایی هر چه ساده تر در بخش بالای تکیه گاه آن یک دستگیره قرار داده شده است تا بتوانید توسط آن ، مبل شنی را جا به جای کنید . پارچه رویه این مبل شنی کاملا قابل شستشو است و برای تمیز نگه داشتن آن می توانید آن را درون ماشین لباسشویی بیندازید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...