مبل شنی بلند

sofa 111213 کد کالا

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بلند یکی از نمونه های زیبا و بادوام در این گروه محصولات بوده که ظاهر ارگونومی ساختی ساده داشته و برای تمام رده های سنی قابل ساتفاده است. برای تولید بدنه این محصول از چرم مصنوعی ساتفاده شده که کاملا ضدتعریق بوده و با نرمی بسیار بالا می تواند وزن زیادی را تحمل کند. این ساختار بدنه در برابر سایش و کشیده شدن بسیار مقاومت می کند. برای داخل محصول نیز از مواد یونولیتی استفاده شده که نرمی بالا و وزن کمی داشته و می تواند وزنی بالغ بر 130 کیلوگرم را تحمل کند. توجه داشته باشید در صورت بروز هرگونه اسیب می توانی این مواد داخلی را تعویض و یا شارژ مجدد نمایید. این محصول دارای طراحی و آرگونومی بی نظیر است و همین موضوع باعث شده تا این مبل شنی یکی از آرگونومیک ترین و طبی ترین مبل های حال حاظر در بازار می باشد . از مهم ترین ویژگی ها می توان به سطح گود آن اشاره کرد ، این سطح گود باعث می شود تا فرد به خوبی بر روی مبل جای بگیرد و حس بهتری را در هنگام نشستن داشته باشد ، همچنین ارتفاع بلند این محصول که یکی از بهترین ویژگی های آن است نیز باعث شده تا کمر افراد به خوبی پوشش داده شود و بدن و کمر افراد در حالت خوبی قرار بگیرند. این محصول دارای رنگ بدنه ای سبز و کاملا ساده بوده اما شما می توانید رنگ بدنه محصول را با توجه به سلیقه خود سفارش دهید. برای خرید این محصول با قیمتی ارزان و کیفیتی بالا می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

طول
 90 سانتی متر
عرض
 90 سانتی متر
ارتفاع
 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 50 سانتی متر
جنس بدنه
 چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل
 یونولیت (فیبر)
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 اینتکس
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


مبل شنی بلند سبز رنگ ، با طراحی مدرن و دوست داشتنی که دارد می تواند در محیط های مختلف به جهت استراحت و یا پذیرایی مورد استفاده قرار بگیرد . این مبل شنی ساخته شده از بهترین مواد اولیه می باشد و با توجه به قیمت ارزان و کیفیت ساخت بالایی که دارد از برترین و مقرون به صرفه ترین انتخاب ها برای افراد به شمار می آید . این مبل شنی دارای نشیمنگاهی با ارتفاع استاندارد می باشد که در بخش پشتی آن تکیه گاهی با سایز متوسط دیده می شود و شرایطی همانند استفاده از مبل های راحتی را برای شما فراهم می آورد . یکی از مزیت های این مبل شنی را می توان سفارش دهی با رنگ دلخواه دانست که باعث می شود تا آن را به راحتی بتوانید با سایر لوازم خانگی خود ست کنید . این قابلیت سفارش اختصاصی همچنین باعث می شود تا بهترین انتخاب توسط جوانان برای استفاده در اتاق های خواب باشد زیرا علاوه بر راحتی و نرمی که دارد می توانید از آن ها برای زیبایی بیشتر اتاق استفاده نمایید .

جنس بدنه از اصلی ترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید مبل شنی باید به آن توجه داشته باشید ، زیرا رابطه مستقیمی با کیفیت ساخت محصول و همچنین طول عمر استفاده از مبل شنی خواهد داشت . ابتدا باید بدانید که ساختاری این مبل شنی اینتکس از سه لایه تشکیل شده است . لایه بیرونی که به نام روکش بیرونی شناخته می شود ، لایه دوم آن نیز به عنوان آستر پارچه ای شناخته می شود و سپس اصلی ترین بخش تشکیل دهنده مبل شنی یعنی مواد داخلی . ابتدا باید از روکش بیرونی این محصول شروع کنیم ، جایی که استفاده از متریال چرمی به چشم می خورد . چرم مصنوعی استفاده شده در ساخت رویه بیرونی این مبل شنی از نوع ضخیم اما نرم و منعطف می باشد که راحتی استانداردی را برای شما به وجود می آورد . این لایه با دوخت های ریز و متراکم تشکیل شده است و مقاوم سازی بسیار خوبی بر روی آن پیاده سازی شده است تا در برابر فشار های زیادی که به آن متحمل می شود به راحتی بتواند دوام بیاورد .

این روکش بیرونی توسط زیپی که در بخش کف مبل شنی ایجاد شده است به راحتی از بدنه اصلی جداسازی می شود و برای شستن آن می توانید آن را جدا کنید . البته توصیه می شود که برای تمیز کردن روکش این مبل شنی از دستمال های نم دار استفاده کنید و از انداختن رویه درون ماشین لباسشویی خودداری کنید تا رویه چرمی مبل شنی طول عمر بالاتری داشته باشد . اما پس از جداسازی روکش این مبل شنی با به هم ریختگی مواد داخلی رو به رو نخواهید شد زیرا آستر پارچه ای این محصول به خوبی مواد داخلی را به صورت یکجا در آورده است . این مواد داخلی به صورت دانه های گرد و ریز می باشند که بسیار نرم هستند اما با تراکم بالایی که در کنار یکدیگر قرار می گیرند استحکام بالایی را به وجود می آورند که علاوه بر راحتی وصف ناپذیری که ایجاد می کند ، مبل شنی می تواند مورد استفاده افراد سنگین وزن نیز قرار بگیرد .

این فوم های داخلی قابل تعویض ، افزایش و یا کاهش توسط زیپی که در بخش کف مبل شنی قرار داده شده است می باشد و دسترسی به صورت گسترده به مواد داخلی وجود دارد . لازم به ذکر است که در صورت نیاز و پس از چندین سال استفاده در صورت تحلیل رفتن مواد داخلی به راحتی می توانید با صرف هزینه ای نسبتا کم اقدام به خریداری مواد داخلی به صورت جداگانه کنید و دوباره درون مبل شنی را پر کرده همانند روز اول در بیاورید . این مواد داخلی علاوه بر نرم بودن ، بسیار سبک نیز می باشند و باعث شده است تا وزن کلی مبل شنی به خوبی پایین نگه داشته شود و به 6 کیلو گرم برسد که نشان از این امر دارد . همچنین ظرفیت استفاده از این محصول یک نفر بزرگسال و تحمل وزن آن بالغ بر 130 کیلو گرم می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...