مبل شنی تکنفره بزرگسال

MBl-55711

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,845,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تکنفره بزرگسال یکی از باکیفیت ترین و زیباترین مبل های شنی تولید شده توسط برند بزرگ اینتکس بوده که در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یافته و از استقبال گسترده ای برخوردار شده است. این مبل شنی دارای بدنه ای با جنس جیر بوده که در بالاترین سطح کیفیت و مرغوبیت قرار دارد. این ساختار توان تحمل ورن بالایی داشته و در برابر فشار و ضربه و ساییدگی کاملا مقاوم باقی می ماند. ساختار جنس بدنه کاملا ضدتعریق بوده و در صورت بروز هرگونه الودگی کاملا قابل شستشو است. زیرا تماس مستقیم اب و موادشوینده با بدنه محصول اسیبی به دوام بالای ساختار ان وارد نمی سازد. محصول ظاهری ساده داشته و رنگبندی این مبل شنی به صورت متنوع در نظر گرفته شده تا تمام سلیقه ها را در بر بگیرد. مواد داخلی یونولیتی محصول توان تحمل وزن بالایی بالغ بر 130 کیلوگرم داشته اما ساختاری نرم و امعطاف پذیر و با وزن کمی دارد. این مواد داخلی امکان تعویض و یا شارژ مجدد را داشته که از زیپ کف محصول امکان پذیر است. مبل شنی تکنفره بزرگسال در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که در کمترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.

قطر
 90 سانتی متر
ارتفاع
 110 سانتی متر
پارچه رویه
 قابل تعویض
رنگ بدنه
 رنگبندی متنوع
جنس بدنه
 پارچه جیر
مواد داخلی مبل
 یونولیت (فیبر)
ضمانت
 2 سال
تحمل وزن
 130 کیلو گرم
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه
-


مبل شنی تکنفره بزرگسال

مبل شنی تکنفره بزرگسال یک نمونه از تولیدات شرکت اینتکس تهران در این گروه محصولات بوده که از طراحی ظاهری متفاوت و در عین حال ساده و کاربردی برخوردار بوده به طوری که شما می توانید برای داشتن یک استراحت ایده آل برای خرید این مبل شنی اقدام کنید. در واقع شما می توانید در نظر بگیرید از این محصول در زمان هایی که بدن شما نیاز به رفع خستگی و استراحت داشته به راحتی استفاده کرده و لذت ببرید. این مبل شنی دارای بهترین نوع طراحی بدنه با باکیفیت ترین نوع جنس رویه با تنوع رنگبندی بالا بوده که قابل استفاده برای تمام سنین بوده اما برای رده سنی بزرگسال کاملا ایده آل به شمار می رود. این مبل شنی از یک تکیه گاه بلند بهره مند بوده که در زمان نشستن تمامی افراد حتی در سنین سالمند نرمی و راحتی بالایی را ایجاد کرده تا افراد بتوانند در زمان استراحت ، مطالعه و سایر فعالیت های روزانه که به صورت نشسته انجام شده این محصول را در نظر بگیرید.

این محصول از وجه امتیاز متنوعی برخوردار بوده که موجب شده تا افراد با در نظر گرفتن این موارد بتوانند برای خرید این مبل شنی اقدام کنند. یکی از مهم ترین موارد در مورد این مبل شنی به این صورت بوده که محصول در بخش مرکزی خود دارای قدری فرورفتگی بوده که به گونه ای دوخته شده تا یک فضای ایده آل برای نشستن فرد ایجاد کرده تا این مبل شنی در گروه محصولات طبی قرار گیرد. برای اگاهی از سایر ویژگی های منحصر به فرد این مبل شنی می توانید در این مطلب همراه با ما شوید.


نحوه طراحی بدنه مبل شنی

مهم ترین نکته در زمینه انتخاب محصولاتی نظیر مبل شنی که در زمان استراحت و گاها در زمان های طولانی مورد استفاده قرار گرفته بدون شک مربوط به طراحی بدنه محصول بوده که موجب شده شما با نشستن بر روی این احساس راحتی داشته باشید. دوخت این مبل شنی سبب ایجاد یک تکیه گاه نسبتا بلند برای آن بوده که با در نظر گرفتن این ارتفاع تمامی افراد حتی با قد بلند نیز می تواند استفاده مناسبی از این محصول داشته به طوری که توانایی در برگرفتن سطح کمر شما را داشته باشد. در نظر داشته باشید دوخت اصلی بدنه این مبل شنی به صورت گرد در نظر گرفته شده و تکیه گاه آن به طور کامل به نشیمنگاه متصل است.

نکته جالب توجه در مورد طراحی بدنه این مبل شنی مربوط به بدنه منعطف این محصول به شمار رفته زیرا محتویات داخلی این محصول در داخل یک آستر داخلی در نظر گرفته شده و در نهایت رویه گرد محصول بر روی این ساختار قرار داده می شود. خاصیت ویژه این محتویات داخلی که مهم ترین آن ها حالت پذیر بودن و نرم بودن به شمار رفته امکانی ایجاد کرده تا در اثر وارد شدن وزن بدن فرد مصرف کننده حالت محتویات داخلی تغییر شکل داده و در نتیجه فرم اصلی بدنه مبل شنی به دو بخش نشیمنگاه و تکیه گاه تقسیم شده تا شما به صورت استاندارد به استراحت بپردازید.


سهولت در جا به جا شدن مبل شنی

یکی از دغدغه های افراد در زمان خرید مبل شنی به این صورت بوده که با در نظر گرفتن ابعاد بزرگ بدنه معمولا مصرف کنندگان تصور کرده تا جا به جایی و حمل محصول به سختی ممکن خواهد بود. برای راحتی در زمان جا به جایی مبل شنی تکنفره بزرگسال در بخش بالایی این محصول یک عدد دستگیره تعبیه شده که به صورت متفاوت و مقاومی دوخته شده تا با کمک این بخش بتوانید محصول خود را به سادگی حمل کنید. اما در نظر داشته باشید برای جا به جایی این محصول نیاز یوده تا یک محیط مسطح و عاری از اجسام نوک تیز مورد نیاز خواهد بود. البته وزن کم بدنه این محصول به دلیل نوع محتویات داخلی آن بوده که موجب شده تا شما یک مبل شنی با وزن کم داشته که قابلیت تحمل وزن فوق العاده بالایی دارد.


خرید مبل شنی

در صورت تمایل برای خرید مبل شنی تکنفره بزرگسال و یا سایر نمونه های مبل شنی ساده ترین روش مراجعه به وب سایت اینتکس تهران بوده تا با مناسب ترین کیفیت و قیمت محصول مور نظر خود را دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...