مبل شنی تکیه گاه دار آبی

کد ۷۷۶۵۹

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تکیه گاه دار آبی محصولی با ارتفاع مناسب می باشد که با برخورداری از کیه گاهی استاندارد قادر است پشت شما را در حالت مناسبی قرار داده و موجب شده است تا علاوه بر استراحت قادر به انجام سایر امور نیز باشید . نرمی و لطافت قابل توجه این محصول به سبب قرار گرفتن رویه ای مخملی بر روی بدنه می باشد که از راحت ترین نوع رویه موجود در بازار بوده و در کنار این ویژگی از استحکام لازم در برابر آسیب دیدیگی برخوردار می باشد . همچنین شما می توانید به سادگی این رویه را از بدنه جدا نموده و بدون هیچگونه نگرانی از تغییر ویژگی های ظاهری و یا کیفیت آن را مورد شستشو قرار دهید . و یا با تعویض رویه رنگ محصول را تغییر دهید . این مبل شنی در نوع خود بسیار انعطاف پذیر و راحت بوده و این ویژگی به سبب قرار داشتن ماده ای با ابعاد کوچک به نام یونولیت می باشد که در برابر ضربه و فشار مقاوم بوده و نیز راحتی محصول را تضمین نموده است . این یونولیت ها قابل تعویض و یا تغییر حجم بوده و این ویژگی امکان تعیین انعطاف را برای شما فذاهم می آورد . تمامی مواد به کار رفته شده در ساخت این محصول زیبا در عین دارا بودن استحکام و طول عمر بالا از وزن اندکی برخوردار بوده و موجب شده تا محصولی با وزن 5 کیلو گرم پیش روی داشته باشید که حمل آن اسان بوده و نیز قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید . برای تهیه مبل شنی تکیه گاه دار می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینتکس دریافت نمایید .

مبل شنی تکیه گاه دار آبی با رویه ای مخملی و محتویاتی از شن های یونولیتی یکی از نرم ترین و راحت ترین محصولات بست وی بوده که دارای وزن اندک و تحمل وزن بالا می باشد و این ویژگی امکان استفاده از آن را برای تمام سنین فراهم نموده است . خرید مبل شنی تکیه گاه دار به صورت حضوری و اینترنتی و از سراسر کشور از طریق کمپانی اینتکس امکان پذیر می باشد .


طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 94 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

 

مبل شنی تکیه گاه دار آبی

مبل شنی تکیه گاه دار آبی محصولی دارای تکیه گاه می باشد و ارتفاع این تکیه گاه نیز بلند است. با وجود چنین بخشی تمامی افراد قادر به استفاده از مبل شنی هستند و می توانند با جثه های مختلف بر روی این محصول بنشینند. محصول مورد نظر بخش های دیگری نیز دارند که می تواند سبب شود تا بیش تر و بهتر از آن استفاده شود و مدت زمان استفاده نیز به طولانی مدت بی انجامد. محصول مورد نظر دارای کیفیت مطلوبی نیز دارد و می تواند با داشتن دوام بالا در طول زمان زیادی سالم و بدون تغییر باقی بماند. این محصول شیک قابلیت استفاده در محل های مختلف را دارد و با توجه به زیبایی که در ساخت آن ایجاد شده است می تواند بهترین گزینه برای قرار گیری در منزل می باشد. در اتاق خواب نیز می تواند نقش محلی برای مطالعه را داشته باشد و با توجه به نوع طراحی که دارد بهترین قابلیت ها را ایجاد می سازد. برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد مبل شنی می توانید مطالب زیر را به طور کامل مطالعه نمایید و سپس خرید را انجام دهید.


استحکام محصول

مبل شنی به دلیل داشتن ظاهری خاص می بایست استحکام مورد نیاز را داشته باشد تا بتواند در محل به صورت ثابت بر روی سطوح قرار بگیرد. مبل شنی از یک نشیمن تشکیل شده است که گرد می باشد و دارای ارتفاعی از سطح زمین است. این ارتفاع برای قرار گیری پا ها لازم و ضروری هستند و باید به صورت مناسب قرار بگیرند. با این وجود می توانند راحت باشند و بر روی بدنه ای طبی قرار بگیرند. در کنار این نشیمن نیز تکیه گاهی مناسب قرار گرفته است که ارتفاع بلندی دارد. این تکیه گاه می تواند باعث شود تا افراد با هر قد و بلندی بر روی محصول بنشینند و به راحتی به آن ها تکیه دهند. این تکیه گاه تا زیر گردن افراد می آید و آن ها را احاطه می کند. تکیه گاه دارای مواد درونی است که به طور کامل آن را پر کرده است و با این وجود می تواند به حالت استواری باقی مانده است. این بخش منعطف و نرم است اما قابلیت شکل پذیری ندارد تا شکل مبل شنی از بین نرود و تغییر حالت ندهد. با این حالت است که قابلیت های مختلفی ایجاد شده است و سبب استقبال افراد شده است.


بخشی برای قرار دادن وسایل

این مبل شنی دارای بخشی فرورفته در روی نشیمن است که راحتی افراد را بیش تر می کند و می تواند برای آن ها محصولی طبی را فراهم سازد. با این وجود است که افراد تمایل به گذراندن وقت خود را بر روی این محصول دارند. به منظور طولانی تر شدن استفاده از مبل شنی افراد نیاز به وسایل های شخصی خود دارند تا در زمان استراحت احتیاجی به بلند شدن از بدنه نباشد. این بخش در کناره محصول ایجاد شده است و مانند کیسه می باشد. کیسه ای که بر روی بدنه دوخته شده است محکم است و قادر به جای گیری وسایلی مانند گوشی موبایل و کنترل تی وی است. وسایل ها برای استفاده افراد در این بخش قرار می گیرند و دسترسی به آن را آسان تر می کند. 


ویژگی های پوسته بدنه

این محصول خاص طراحی ساده ای دارد و از مواد زیادی تشکیل نشده است. به عبارت دیگر تنها از یک بدنه تشکیل شده است که درون آن را موادی فرا گرفته است. این مواد یونولیت های خرد شده هستند که برای منعطف بودن محصول لازم می باشند و دلیل بر نرمی و لطافت مبل شنی هستند. پوسته محصول از جنس مخمل است تا افراد در زمان استفاده لطافت را حس کنند و راحت تر باشند. با این وجود است که می توان از آن مدت زمان بیش تری استفاده کرد و بهره لازم را به عمل آورد.


خرید

اگر قصد خرید مبل شنی تکیه گاه دار آبی می توانید به فروشگاه اینتکس تهران مراجعه کنید و آن را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...