مبل شنی تکیه گاه دار بزرگسال

کد ۸۹۶۶۵۲۱

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تکیه گاه دار بزرگسال از سری محصولات برند محبوب اینتکس می باشد که با دارا بودن رنگ مشکی توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. نشیمنگاه این مبل شنی به صورت گرد طراحی شده است و دارای یک تکیه گاه استاندارد و متصل به خود می باشد . این نوع طراحی امکان استفاده از آن را در هر مکانی میسر نموده است . شما می توانید از این محصول جذاب در اتاق خواب ، پذیرایی و دفتر کار خود استفاده نموده از زیبایی آن لذت ببرید . بدنه این مبل شنی از چرم مصنوعی درنظر گرفته شده است که کاملا ضد آب بوده و به سادگی با اسپری نمودن آب بر روی بدنه تمیز خواهد شد . این رویه چرمی دارای طول عمر قابل قبولی بوده و سال ها آن را در اختیار خواهید داشت . در قسمت داخلی این محصول به منظور افزایش راحتی و انعطاف پذیری آن از مواد منعطفی به نام فیبر استفاده شده است که از ابعاد اندکی برخوردار بوده و به سبب این امر به خوبی با بدن شکل گرفته و مانع از خستگی خواهد شد . همچنین این قابلیت درنظر گرفته شده است که با تغییر حجم محتویات آن قادر به تغییر شکل و فرم آن متناسب با نیاز خود باشید . تمامی مواد اولیه به کار گرفته شده در تولید این محصول از وزن اندکی برخوردار بوده و موجب شده تا این مبل شنی 5 کیلو گرمی به سادگی و توسط هر فردی قابل جا به جایی باشد . اما بر خلاف وزن اندک آن دارای تحمل وزن 150 کیلو گرم بوده که نشان از کیفیت و مرغوبیت محصول دارد . برای خرید مبل شنی می توانید به صورت حضوری و اینترنتی اقدام نموده و آن را به همراه ضمانت نامه دو ساله از فروشگاه اینتکس دریافت نمایید .

مبل شنی تکیه گاه دار بزرگسال محصولی اسپورت با رنگ همیشه محبوب مشکی که دارای رویه ای از جنس چرم مصنوعی می باشد و متشکل از شن های یونولیتی بوده که انعطاف پذیری قابل توجهی به محصول بخشیده است . وزن اندک و تحمل وزن بالا نیز از ویژگی های محبوب این محصول می باشد . خرید مبل شنی اسپورت به صورت حضوری و اینترنتی و از طریق تولیدی اینتکس از تمام نقاط کشور امکان پذیر می باشد .

مبل شنی تکیه گاه دار بزرگسال

مبل شنی تکیه گاه دار بزرگسال از سری محصولات جدید اینتکس می باشد که به تازگی وارد بازار شده است و توانسته محبوبیت بسیار زیادی در زمینه محصولات طبی کسب کند. این مبل شنی دارای رویه ای بزرگ است و برای افراد بزرگسال طراحی شده است از این رو می تواند برای آن ها شرایط راحتی را فراهم سازد. این محصول خاص دارای مزیت های فراوانی می باشد که با توجه به آن ها افراد محصول را انتخاب می کنند و برای استفاده در منزل و محل کار نصب می نمایند. با وجود چنین محصولی می توان در طول روز استراحت های کوتاه مدت انجام داد و با انرژی بیش تر به ادامه فعالیت های خود رسیدگی کرد. بدنه به گونه ای خاص طراحی شده است که می تواند شرایط راحتی را به بیش ترین میزان ایجاد کند. بخش های تشکیل دهنده مبل شنی می تواند برای کارایی آن مفید واقع شود و افزایش کارایی برای آن داشته باشد. با کیفیت مناسبی که این محصول دارا می باشد از آن می توان در طول سال های زیاد استفاده بهینه به عمل آورد و به بهترین صورت مزیت های آن را کسب نمود.


بخش های تشکیل دهنده محصول

مبل شنی دارای بدنه ای مانند کاناپه است و به صورت آن ها طراحی شده است. اجزای تشکیل دهنده آن نیز مشابه با کاناپه است و می تواند برای افراد مناسب باشد. افرادی که دارای سنین بالا هستند نیازمند محصولی راحتی و طبی می باشند و تمایل به داشتن راحتی بسیار زیاد در زمان نشستن بر روی محصولات دارند. از این رو می تواند این مبل شنی را برای آن ها تهیه کرد تا با آن بهترین شرایط را تجربه کنند. چرا که مبل شنی به مانند کاناپه دارای کناره های مناسب و منعطف است و همچنین تکیه گاهی نیز شامل حال آن شده است. به این صورت می تواند برای استراحت افراد گزینه ای مناسب باشد. با تکیه دادن به این بخش افراد راحتی زیادی را داشته می شوند و می توانند از فضا استفاده کنند. با در بر گرفتن افراد توسط کناره های محصول و تکیه گاه استفاده کنندگان می توانند مدت زمان بسیار طولانی را بگذرانند و به فعالیت هایی نظیر مطالعه و تماشای فیلم بپردازند. به همین خاطر است که بهترین محصول در زمان استراحت افراد در منزل می باشد. 


نگه داری محصولات جانبی

در زمان استراحت و یا تماشای فیلم افراد احتیاج به برخی وسایل و مواد خوراکی دارند که می خواهند در اغلب اوقات در اختیار آن ها باشد. این وسایل مانند کنترل تی وی و یا گوشی موبایل است که در زمان استراحت نیاز است که در دسترس افراد باشد. علاوه بر آن نوشیدنی های مختلف و آب نیز می بایست در اختیار افراد باشد تا دیگر نیازی به رفتن و نوشیدن مواد نباشد و این محصولات در اختیار افراد باشد. در کناره های محصول بخش هایی در نظر گرفته شده است که مانند کیسه هستند. این بخش ها برای قرار دادن وسایل در نظر گرفته شده است و می تواند نوشیدنی را نیز در این محل ها داشته باشد. جای بطری با دقت لازم در بدنه دوخته شده است تا در صورت تکان خوردن این آب و نوشیدنی بر روی بدنه نریزد و بتواند به میزان اولیه در داخل بطری باقی بماند.


خرید

علاقه مندان به خرید مبل شنی تکیه گاه دار بزرگسال می توانند از طریق مراجعه به شرکت بزرگ اینتکس تهران محصول را خریداری کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...