مبل شنی تک نفره با رویه جیر

کد ۶۶۰۰۰۹

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
17%
2,800,000
2,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تک نفره با رویه جیر با طراحی ساده و شیک از محبوبیت بسیاری بین خریداران مبل شنی راحتی پیدا کرده که با توجه به قیمت مناسبی که دارد از فروش ویژه ای برخوردار بوده این محصول همانطور که در تصویر قابل مشاهده می باشد، با ظاهر خاصی که دارد می تواند جلوه مدرن و چشم نوازی را برای محل کار ، منازل شما و اتاق خواب  فراهم سازد، البته لازم به ذکر است این کالا در رنگ بندی های متنوع نیز موجود بوده و شما می توانید به دلخواه رنگ مورد نظر را طبق سلیقه و نیاز خود سفارش دهید . این مبل شنی با توجه به وزن سبکی و کمی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد. محتوای داخلی این کالا از مواد درونی مقاوم و درجه یک تشکیل و پر شده که از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و شما در حین نشستن بر روی آن احساس راحتی خواهید کرد و وقت و زمان طولانی را بر روی این محصول بگذرانید. 

همچنین جنس رویه این کالا پارچه جیر بوده که علاوه بر نرمی و لطافتی که دارد بسیار مستحکم در برابر فشار و ضربه است که شما می توانید با خیالی آسوده از این کالا استفاده نمایید. علاوه بر این ها از دیگر مزیت های این محصول می توان به قابلیت شستشو بودن رویه آن اشاره کرد که شما می توانید به راحتی با مواد شوینده و یا پارچه ای نمناک لک و آلودگی را از روی آن پاکسازی کنید. این مبل شنی با توجه به وزن سبکی که دارد به راحتی قابل حمل و جا به جایی نیز بوده و شما می توانید در هر مکانی و جایگاهی که میخواهید آن را جایگزین کنید. شما جهت سفارش این محصول می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و این محصول فوق العاده را با قیمت مناسب تهیه کنید. همچنین لازم به ذکر است این فروشگاه جهت آسوده خاطر بودن خریداران عزیز جهت کیفیت و دوام بالای محصول، ضمانت 2 ساله ای برای آن در نظر گرفته است.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنهچرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهاینتکس تهران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی تک نفره با رویه جیر مبل شنی جدید از فروشگاه اینتکس تهران بوده و محصولی با طراحی زیبا و بی نظیر است که به محض عرضه به بازار، مورد توجه بسیاری از افراد با سلیقه های متفاوت قرار گرفته است. همچنین این مبل شنی با قیمت مناسبی که داشته از محصولات پرفروش این مجموعه به شمار می رود که خریداران بسیاری را تا به امروز داشته است. این محصول با توجه به طرح و رنگی که دارد بسیار مناسب برای استفاده در منازل و ادارات و... می باشد که میتواند جلوه ای خاص را برای محیط های خانگی و اداری شما فراهم سازد. این کالا با طراحی گردی که دارد بسیار مناسب برای هر جایگاه و مکانی بوده و از راحتی بسیاری برخوردار است. مواد داخلی این محصول بسیار مقاوم و انعطاف پذیر در برابر فشار و ضربه ها بوده است. روکش بدنه این محصول در اثر استفاده طولانی مدت دچار افت کیفیت نشده و مانند روز اول برای شما جذابیت خواهد داشت. این روکش بدنه دارای ویژگی های بسیار خاص مانند مقاوم بودن در برابر فشار و وزن بالا، کیفیت بالا، نرم بودن، ضدتعریق بودن و... برخوردار بوده است که به محبوبیت بالای این محصول منجر می شود. شما روکش بدنه این کالا را می توانید با آسودگی خاطر با اب و مواد شوینده شستشو دهید. 


طراحی استاندارد و مناسب

 مهم ترین ویژگی که باعث متمایز شدن این مبل شنی شده است، طراحی مدرن آن بوده است. در طراحی و ساخت این محصول سعی بر این بوده که یک کالا با کیفیت فوق العاده و با ظاهری شیک تولید شده و به دست مصرف کنندگان برسد. این محصول ظاهری دایره مانندی به خود گرفته است که از آن می توان هنگام تماشای تلویزیون، کار با لپ تاپ، بازی با گیم نت استفاده کرد و میتوان در هنگام نیاز بر روی آن دراز هم کشید و به استراحت پرداخت و لحظات خوشی را سپری کرد. یکی دیگر از نکته های مهمی که در خصوص این کالا حائز اهمیت بوده، این است که این مبل شنی از انعطاف و فرم پذیری بالایی برخوردار بوده و پس از هر بار نشستن و استفاده از این محصول حالت نرم تر و راحت تری به خود میگیردو طی استفاده طولانی مدت به هیچ عنوان دچار افت کیفیت و یا خستگی و بدن درد نمی شود.


کیفیت رویه و قابل شست و شو بودن 

پارچه ای که در تولید این محصول استفاده شده است از جنس جیر با کیفیت و درجه یک بوده که از نظر دوام و طول عمر و همچنین زیبایی در میان مصرف کنندگان زبان زد است، از این رو شما می توانید با تهیه این محصول خیال تان را از بابت مقاومت و طول عمر و جنس بدنه آن، راحت کنید. این نوع پارچه دیر تر کثیف شده و اگر روی آن را آلودگی یا کثیفی گرفت شما به راحتی می توانید با استفاده از یک دستمال نمناک این کالا را کاملا تمیز و پاکسازی کرده و یا رویه آن را جدا کنید و به صورت جداگانه شست و شو دهید. ضد آب و ضد تعریق بودن رویه این مبل شنی را نیز می توان یکی از بهترین ویژگی های آن دانست.  


انعطاف پذیری مواد داخلی 

مواد به کار برده در داخل این محصول بسیار با کیفیت و با دوام بوده و به خاطر وزن سبکی که دارد جابجایی آسانی را برای مصرف کنندگان به ارمغان آورده است، این مواد داخلی مبل شنی ممکن است به خاطر وزن افراد و یا استفاده طولانی مدت دچار افت شوند اما شما می توانید با شارژ مجدد این مبل شنی را به حالت اولیه برگردانید. مواد داخلی این محصول دارای انعطاف بالا بوده و با تغییر شکل نشستن شخص، فرم و شکل آن تغییر می کند و همینطور این محصول برای افراد سالخورده و کسانی که عمل جراحی ستون فقرات داشته اند بسیار عالی بوده زیرا که فرم صحیح بدن را حفظ کرده تا هنگام نشستن راحت بوده و بدن درد نداشته باشند .


کیفیت دوخت محصول 

این مبل شنی تک نفره با رویه جیر از طریق بهترین دستگاه های روز دنیا دوخته شده که در صورت فشار وزن و ضربه های احتمالی به هیچ عنوان دچار پارگی و آسیب نخواهد شد و به همین دلیل دارای طول عمر طولانی نیز می باشد. 


نحوه سفارش 

شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران این محصول را با ضمانت نامه معتبر 2 ساله تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...