مبل شنی تک نفره بزرگسال راحتی

کد ۹۳۰۰۹

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
29%
1,800,000
1,280,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تک نفره بزرگسال راحتی از سری محصولات با دوام و با کیفیت بوده که از نظر ظاهری ساده و در عین حال بسیار مدرن و شیک می باشد، این کالا دارای بدنه ای از جنس چرم مصنوعی می باشد به همین دلیل دارای طول عمر بیشتری نسبت به دیگر مبل های شنی موجود است، چرا که به خوبی می تواند در برابر رطوبت، دما، فشار، وزن افراد و ساییدگی بر اثر کشیده شدن بر روی زمین مقاومت کند. رنگ خاص و منحصر به فرد پوسته این مبل باعث شده تا محصولی خاص و شیک تولید شده و به دست خریداران عزیز برسد و همچنین رنگ بندی این محصول به گونه ای است که می توان آن را با دکور ها و دیزاین داخلی اتاق خواب، اتاق پذیرایی و حتی در محل کار ست کرده و جلوه زیبایی به آن داد. این محصول برای تمامی سنین به خصوص بزرگسالان مناسب بوده، و می تواند وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را به راحتی تحمل کند پس افراد با وزن های بالا نیز می توانند بدون نگرانی از این محصول استفاده کنند.

ابعاد این مبل شنی به صورت دقیق در بخش ابعاد و مشخصات محصول درج شده که شما می توانید با مطالعه آن مبل شنی متناسب با اندام و نیاز خود را تهیه نمایید.  این مبل با توجه به حجم و وزن مناسبی و کمی که دارد به راحتی قابل حمل به هر مکان و جایگاهی می باشد. مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از مواد درونی بسیار سبک و با دوام بوده که بسیار هم نرم و انعطاف پذیر هستند و به همین جهت می توانید مبل خود را به شکل دلخواه فرم داده و استفاده کنید. این مبل شنی دارای ضمانت 2 ساله بوده که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول با خیالی آسوده و بدون نگرانی استفاده نمایید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهاینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


مبل شنی تک نفره بزرگسال راحتی یکی از پر فروش ترین و شیک ترین محصولات تولید شده در شرکت اینتکس تهران بوده که با کیفیت عالی و مواد اولیه مرغوب تولید شده تا مورد استفاده خریداران عزیز قرار گیرد و با توجه به قیمت مناسبی که دارد بسیار پرفروش بوده و خواهان زیادی تا به امروز داشته است. این مبل شنی با توجه به ابعاد استانداردی که دارد قابل استفاده در محیط های کوچک خونگی و اداری می باشد. مواد داخلی این محصول، بسیار مقاوم و با کیفیت بوده که شما می توانید با خیالی آسوده بر روی آن نشسته و به استراحت بپردازید. این مبل شنی با توجه به رنگ بندی خاص و زیبایی که دارد، می تواند مناسب با انواع دکور طبق سلیقه شما سفارش داده شود. این محصول دارای 2 سال ضمانت نامه معتبر نیز می باشد که می تواند خیال شما را از بابت خرید این مبل آسوده سازد. همچنین این محصول با توجه به وزن سبکی که دارد به راحتی قابل حمل و جا به جایی به هر مکانی بوده که شما می توانید به در هر جایگاهی که میخواهید آن را جایگزین کنید. از طرفی شما می توانید در صورت افت مواد داخلی کالا یعنی هر زمانی که شکل ظاهری خود را از دست داد، مواد داخلی آن را به راحتی شارژ کنید.


انعطاف بالای مبل شنی 

علاوه بر رویه نرم و لطیف این مبل، مواد داخلی بسیار با کیفیت و انعطاف پذیر که این محصول شنی از آن پر شده در منعطف بودن آن بی تاثیر نیست.این مبل شنی دارای انعطاف بالایی در قسمت نشیمنگاه بوده که همین خصوصیت سبب شده تا هنگام استفاده و نشستن بر روی مبل ستون فقرات و کمر و همینطور سرو گردن شما در بهترین حالت ممکن قرار بگیرد و شما علاقه مندان در صورت استفاده طولانی مدت و نشستن بر روی آن به هیچ عنواان دچار خستگی و یا درد های عضلانی و کمر درد نشوید. تمام سعی طراحان این محصول بر این بوده که مبل شنی با خاضیت طبی و راحت را در عین زیبایی و مدرن بودن تولیده کرده و به دست خریداران عزیز برسانند.


نحوه راه اندازی محصول و کاربرد آن 

از آنجایی که این محصول به صورت کاملا آماده به دست شما می رسد. شما نیاز به اقدام خاصی جهت راه اندازی این مبل نخواهید داشت و فقط کافی است تا مبل شنی را از بسته بندی خارج خود کرده و در فضای مد نظر خود قرار دهید. همچنین درباره کاربرد این محصول نیز باید ذکر کرد که شما می توانید چند ساعتی را به کار کردن با لپ تاپ، تماشای تلویزیون، بازی های کامپیوتری و گیم نت و یا گفت و گو با دوستان بپردازید و همچنین این محصول می تواند گزینه مناسبی برای استراحت کوتاه مدت و یا طولانی شما باشد.

رویه آب گریز و ضد تعریق 

رویه این مبل شنی از جنس چرم مصنوعی بسیار با کیفیت و شیک بوده که از طول عمر و مقاومت بیشتری نسبت به دیگر پارجه های موجود برخوردار است. جنس رویه منحصر به فرد این محصول، باعث ایجاد گردش هوا بین مبل شنی و بدن شده و همینطور مانع از ایجاد تعریق در استفاده‌های طولانی مدت خواهد شد و علاوه بر این ویژگی ها، این مبل شنی خاصیت ضدآب داشته و درصورت ریختن هرگونه نوشیدنی و آب رطوبتی به داخل آن نفوذ نخواهد کرد و همینطور اگر اگه رویه دچار هرگونه لک و آلودگی شود، به راحتی با یک دستمال نمناک قابل پاکسازی بوده لازم به ذکر است که رویه این مبل از بدنه محصول جدا شده و شما می توانید آن را به راحتی و به صورت مجزا مورد شستشو قرار دهید.


سخن پایانی 

 این مبل شنی علاوه بر راحتی و نرمی بالایی که دارد، دارای قیمت مناسب و ارزانی نیز می باشد، که به همین دلیل توجه خریداران زیادی را به خود جذب کرده است. امروزه که همه ی افراد به دنبال راحتی و آرامش می باشند این مبل شنی می تواند بهترین گزینه برای استراحت های کوتاه و طولانی مدت شما باشد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت و یا شماره های درج شده در فروشگاه اینتکس تهران این مبل شنی را تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...