مبل شنی تک نفره راحتی طوسی

کد ۹۳۰۰۱

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
25%
5,100,000
3,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تک نفره راحتی طوسی با طراحی فوق العاده شکیل و نرمی و طراحی راحتی که دارد سبب شده تا شما با خیالی آسوده از این کالا استفاده کرده و نهایت آرامش و راحتی را تجربه کنید. این محصول در رنگ بندی های متنوع و جذاب تولید و عرضه شده که شما می توانید با توجه به سلیقه تان، رنگ دلخواه این محصول را خریداری کرده و با انواع دکور منزل ، اتاق خواب و حتی محیط محل کار خود مطابقت داده و ظاهر مدرن و جدیدی را فراهم سازید. همچنین شما می توانید از این مبل شنی برای استفاده های روزمره خود مانند تماشای تلویزیون، کتاب خواندن، بازی با گیم نت و... استفاده کنید. این مبل به گونه ای طراحی شده که هنگام نشستن فرم بدن شما را گرفته و شما می توانید ساعت های طولانی را بدون خستگی و احساس درد بر روی این محصول نشسته و به استراحت بپردازید. جنس بدنه این محصول نیز از دیگر نکات مثبت این کالا به شمار می آید که علاوه بر لطافت و خاصیت ضد تعریق بودن، بسیار مقاوم در برابر ضریه های احتمالی ، فشار و حتی نور مستقیم خورشید بوده که خیال شما از خرید این مبل شنی آسوده می کند.

محتوای داخلی این محصول از مواد درونی درجه یک و مرغوب تشکیل شده که بسیار مقاوم و انعطاف پذیر بوده و همین باعث طول عمر طولانی این کالا نیز شده و همینطور شما می توانید در صورت نیاز مواد داخلی این کالا را کم و زیاد کرده و حجم آن را به با توجه به سلیقه و نیاز خود تغیر دهید. رویه این مبل شنی از جنس جیر بوده که به همین دلیل هنگام نشستن و یا برخورد با آن احساس بسیار خوبی خواهید داشت لازم به ذکر است رویه ی این مبل قابل شست و شو بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در گذر زمان و استفاده طولانی مدت از آن به هیچ عنوان دچار افت کیفیت نخواهد شد. این کالا به صورت یک دست و به رنگ طوسی طراحی شده است که بسیار چشم نواز بوده و جلوه زیبایی به منازل می دهد. شما خریداران عزیز جهت سفارش این محصول می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را تهیه کنید و همچنین می توانید به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید. 

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنهجیر
مواد داخلی مبل یونولیت و ابر
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهاینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


مبل شنی تک نفره راحتی طوسی، با کیفیت و بسیار پر کاربرد بوده که مناسب برای بزرگسالان و نوجوانان است که علاوه بر راحتی بالایی که دارد، دارای قیمت بسیار مناسب نیز بوده که به همین سبب توجه خریداران زیادی را به خود جلب کرده است. امروزه که همه ی افراد به دنبال راحتی می باشند این مبل شنی یک نفره می تواند بهترین گزینه برای استراحت های کوتاه و طولانی مدت شما بوده و همچنین شما می توانید برای بازی گیم نت ، کار با لپ تاپ ، مطالعه ، تماشای تلویزیون و کار های روزمره خود از استفاده نمایید. جنس بدنه این محصول خاصیت ضد تعریق نیز و در صورت استفاده طولانی مدت هیچ گونه مشکلی برای افراد ایجاد نمی کند، و همینطور بسیار مقاوم در برابر فشار ، ضربه ها و حتی شرایط آب هوایی مختلف بوده و به دلیل ضد آب بودن در مناطق مرطوب مانند کنار استخرها و... نیز قابل استفاده می باشد.  همچنین لازم به ذکر است این محصول دارای دو سال ضمانت نامه معتبر بوده که خیال شما را از بابت خرید این کالا آسوده می کند. این مبل با توجه به ابعاد و حجم و وزن مناسبی که دارد قابل استفاده در منازل و محل کار شما می باشد که فضای زیادی را نیز اشغال نمی کند و شما می توانید در هر مکان و جایگاهی از آن استفاده نمایید. مواد داخلی این کالا بسیار انعطاف پذیر و مستحکم بوده که با نشستن بر روی آن فرم بدن شما گرفته و با نشستن و استفاده طولانی مدت بر روی آن احساس آرامش و راحتی خواهید داشت.


انعطاف و فرم پذیری بالا مبل شنی : فرم پذیری و انعطاف پذیری این مبل را می توان یکی از بهترین مزایا و خصوصیات خوب این محصول دانست چرا که همین موضوع باعث شده تا این مبل شنی خاصیت استاندارد و مناسبی برای تمامی افراد در سنین مختلف داشته باشد. یکی دیگر ازعواملی که باعث فرم پذیری و انعطاف پذیری بالا این محصول شده به کار بردن مواد داخلی درجه و بسیار با دوام بوده که به راحتی و پس از چند بار استفاده و نشستن با شکل بدن شما فرم گرفته و باعث راحتی و آرامش بسیار شما در حین استفاده از آن می شود.



نوع پارچه و جنس بدنه : قسمت رویه ی این محصول از جنس پارچه جیر بوده که بسیار با کیفیت و مرغوب است و به دلیل نرمی و لطافتی که داشته باعث می شود تا هنگام استفاده از آن حس بسیار خوب و  راحتی داشته باشید. این نوع پارچه بسیار با دوام بوده تا بتواند در برابر فشار و وزن افراد به خوبی مقاومت کند. دیگر ویژگی که درباره این محصول بسیار حائز اهمیت بوده این است که شما می توانید رویه این مبل را در صورت آسیب دیدگی تعویض کرده و یک رویه جدید جایگزین آن کنید و از آنجایی که جنس این مبل شنی بسیار پرکاربرد است، شما علاوه بر تعویض رویه این کالا و یا تعمیر آن، می توانید برای شست و شوی آن نیزاقدام کرده و در صورت ایجاد کثیفی و یا هر گونه آلودگی آن را مورد شست و شو قرار داده و پاکسازی کنید.

کیفیت دوخت : جنس رویه و بدنه این مبل شنی توسط بهترین و بروز ترین دستگاه ها دوخته و به بازار عرضه شده است، و همین کیفیت دوخت بالا و نوع پارچه مرغوب و درجه یک باعث طول عمر بالای این محصول شده و همچنین لازم به ذکر است این مبل شنی در برابر انواع فشار و ضربه های احتمالی نیز بسیار مقاوم می باشد و همینطور افراد با وزن های بالا نیز می توانند به راحتی و بدون نگرانی از آن استفاده کنند.


طریقه سفارش

خرید این محصول بسیار ساده و آسان بوده و شما به راحتی می توانید این محصول را تهیه کنید. فروشگاه اینتکس تهران از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی فروش مبل شنی بوده و شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران این محصول را تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...