مبل شنی تک نفره سایز بزرگ

کد 41178

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
1,800,000
1,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تک نفره سایز بزرگ یکی دیگر از محصولات پر فروش شرکت اینتکس تهران بوده، که از رنگ زیبا و جذابی برخوردار می باشد. این مبل شنی از محصولات مدرن و جدید تولید شده توسط این نمایندگی بوده که طرح و رنگ بسیار متفاوت و زیبایی داشته، و همینطور از مواد اولیه با کیفیت با راحتی بی نظیر تولید شده است. این مبل شنی یکی از محصولات تولید شده با نرمی و راحتی بسیار بالایی می باشد که از فروش بالایی برخوردار بوده و تا کنون توانسته رضایت بسیاری از علاقه مندان را به دنبال داشته باشد. این کالا راحتی تکیه گاه دار به گونه ای طراحی شده که هنگام نشستن و ریلکس کردن بر روی آن تمامی اعضای بدن مصرف کننده را در بر می گیرد تا شخص مصرف کننده احساس راحت و آرامش داشته و در صورت استفاده طولانی مدت شکل خود را از دست نمی دهد و مجددا به حالت اولیه برگشته و فرم خود را حفظ می نماید.

این مبل شنی یکی از راحت ترین محصولات تولید شده بوده که دارای رنگ بندی متفاوتی بوده و در صورت سفارش می توان رنگ مورد نظر خود را به صورت سفارشی، سفارش داده و تهیه نمایید. از دیگر ویژگی های مهم که این محصول دارد میتوان به جنس پارچه به کار رفته در آن اشاره کرد که، این جنس در بیشتر محصولات مشابه این مبل شنی از جنس پارچه جیر بوده و میتواند در مقابل فشار و ضربه های احتمالی مقاومت کند. همچنین استفاده از این جنس نرمی فوق العاده ای به آن بخشیده و باعث شده تا این مبل شنی گزینه ای ایده آال برای استراحت های کوتاه و یا بلند مدت و همینطور مطالعه و تماشای تلویزیون باشد. از گزینه های دیگری که میتوان به آن اشاره کرد نوع طراحی مبل بوده که این طراحی به گونه ای انجام شده تا استفاده کنندگان قادر باشند به سادگی روی آن استراحت کنند و برای این راحتی حجم و اندازه این محصول بزرگتر از حد معمول اندازه گیری شده است و و میتواند برای افراد بزرگسال و حتی کوچکتر ها استفاده ی لذت بخشی داشته باشد. شما جهت سفارش و تهیه این محصول میتوانید آن از همین صفحه در نمایندگی اینتکس تهران خریداری کرده و یا به صورت تلفنی و حضوری آن را سفارش دهید.

طول 120 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت و ابر
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهاینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی تک نفره سایز بزرگ محصولی با کاربرد بالا و شیک و مدرن بوده که مناسب استفاده در اتاق خواب‌های بزرگ و یا پذیرایی ها می ‌باشد. این محصول به گونه ای طراحی شده که تا دو نفر فرد بزرگسال به صورت نشسته می‌توانند بر روی آن استراحت کرده و لحظات خوشی را در آن سپری کنند. رویه نرم درکنار مواد داخلی انعطاف پذیر و راحت، موجب شده است تا این کالا تجربه یک استراحت دلنشین را برایتان به ارمغان بیاورد. این مدل مبل شنی با طراحی مدرن و خاصی که دارد، می‌تواند حتی در دیزاین داخلی منازل نیز بسیار تاثیرگذار باشد و جذابیت و جلوه خاصی را به محیط دهد چرا که برخلاف بقیه مبل های فلزی و چوبی دارای رنگ بندی زیبا بوده که به راحتی بادکوراسیون منازل ست می شوند. فروشگاه اینتکس تهران به منظور افزایش طول عمر این مبل شنی سایز بزرگ، رویه آن را از جنس جیر درجه یک و مرغوب درنظر گرفته که درنوع خود یکی از مقاوم ترین و در عین حال لطیف ترین رویه می‌باشد. این رویه خاصیت ضد تعریق و ضد آب داشته یعنی در صورت ایجاد لک بر روی بدنه با استفاده از دستمال مرطوب به سادگی قابل پاکسازی خواهد بود. شما می توانید از این محصول ایده آل را برای مصارف مختلفی همانند تماشای تلویزیون ، بازی با گیم نت واستراحت های روزانه و.. استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی های که باعث جذابیت بیشتر این محصول شده، این است که تنها کافی است شما بر روی بخش میانی این محصول بنشینید زیرا این مبل شنی در اثرگذر زمان، با فرم بدن شما شکل گرفته و به همین سبب ستون فقرات شما را به طور کامل پوشش داده و موجب راحتی بسیار شما می شود.


ساختار استاندارد و رنگبندی متنوع 

این مبل شنی در واقع دارای رنگ بندی و طرح های متنوعی است، که در زمان خرید شما می توانید رنگ مورد نظر را به صورت تلفنی در شرکت اینتکس تهران سفارش داده تا در کوتاه ترین زمان تولید و ارسال شود. اما طراحی این محصول به صورتی است که از فرم پذیری بالایی برخوردار بوده تا افراد هنگام استفاده شکل مورد نظر را طبق نیاز و سلیقه خود به مبل بدهند. همچنین این مبل از مواد داخلی با کیفیت و درجه یک ساخته شده و به همین دلیل دارای طول عمر بالا و انعطاف پذیری عالی می باشد. و همچنین بدنه اصلی محیطی بسیار نرم و راحت را برای نشستن ایجاد کرده است.


 قابلیت تغییر میزان مواد داخلی

از دیگر ویژگی های خاص این مبل شنی امکان تغییر دادن میزان نرمی و سفتی آن است، برای مثال زمانی که افراد به محصولی با نشیمنگاه محکم و سفت نیاز دارند میزان مواد داخلی آن را بیشتر کرده و بر عکس زمانی که تمایل به سطحی منعطف دارید باید از میزان مواد داخلی آن کم کرده تا در آن فضای خالی ایجاد شده و مبل شنی بتواند به بهترین شکل در برگیرنده شخص استفاده کننده باشد. البته لازم به ذکر است تمام این اقدامات باید با توجه به سلیقه مصرف کننده صورت گیرد.


سخن پایانی 

اگر شما نیز به دنبال محیطی راحت و آرامش بخش برای استراحت طولانی مدت و ... هستید پیشنهاد ما به شما این محصول منحصر به فرد است. این محصول دارای زیبا ترین رنگ بندی های شاد و جذاب بوده که بسیار مورد توجه تمامی افراد با سلیقه های مختلف قرار گرفته و همینطور این مبل شنی با آخرین استاندارد های دنیا طراحی شده که شما می توانید این مبل شنی را با رنگ بندی و طراحی متفاوت طبق نیاز و سلیقه خود سفارش دهید. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران این محصول را به راحتی و در کمترین زمان ممکن تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...