مبل شنی کودک با رویه جیر

کد ۹۳۰۰۴

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11%
2,100,000
1,880,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تک نفره کودک با رویه جیر یکی از دوست داشتنی ترین و با کیفیت ترین محصولات تولید شده در فروشگاه اینتکس تهران بوده که می توان آن را برای بازی و استراحت کودک مورد استفاده قرار داد. با وجود جست و خیز و فعالیت کودک در هنگام بازی بر روی مبل شنی، این محصول به هیچ عنوان دچار مشکل و افت کیفیت نخواهد شد و مناسب ترین گزینه برای تخلیه هیجانات و انرژی کودک شما محسوب می شود. جنس رویه این محصول از پارچه بسیار مرغوب و درجه یک از نوع جیر انتخاب و ساخته شده و همینطور از استحکام و طول عمر بالایی نیز برخوردار است. به گونه ای که کودک تا هنگام نوجوانی می تواند از این مبل شنی نهایت استفاده را داشته باشد و از آنجا که این محصول مختص کودکان است، دارای رنگ بندی و طراحی های فوق العاده زیبا و شاد بوده و به همین دلیل توجه بسیاری از کودکان را به سمت خود جلب کرده است.

پس شما می توانید با توجه به رنگ دلخواه کودکان خود و حتی دکوراسیون اتاق کودک عزیزتان این محصول را سفارش داده و راحتی و آرامش را برای فرزندان خود فراهم سازید. این مبل از جنس پارچه جیر، ضد تعریق و ضد آب بوده که یکی از امتیازات مثبت این مبل شنی کودک به شمار می رود و علاوه بر آن بسیار مقاوم در برابر فشار و ضربه های احتمالی بوده که شما می توانید با خیالی آسوده از این کالا استفاده نمایید. همچنین این محصول با توجه به ابعاد و سایز مناسبی که داشته بسیار سبک بوده و شما می توانید به راحتی آن را جا به جا کنید . مواد داخلی این محصول بسیار مقاوم و منعطف بوده که هنگام نشستن فرم بدن کودک را گرفته و راحتی بیشتری را ایجاد می کند. همچنین شما میتوانید رویه این مبل شنی را جدا نموده و آن را با مواد شوینده و حتی لباس شویی شستشو دهید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنهجیر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهاینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


مبل شنی کودک از سری محصولات جدید و زیبا، مناسب برای کودکان طراحی و توسط نمایندگی اینتکس تهران با قیمتی مناسب به فروش می رسد که به دلیل کیفیت بالا و طراحی خاص و زیبا جزوء محصولات پر فروش این شرکت است. در ساختار این کالا باید عنوان کرد که از سه لایه پارچه، آستر و مواد داخلی تشکیل شده است که هر کدام از ویژگی های متفاوت و منحصر به فردی برخوردار هستند. این کالا به رنگ های متنوع و زیبا طراحی شده که بسیار سازگار با روحیه شاد کودکان می باشد و البته شما می توانید این محصول را با توجه به سلیقه خود و یا فرزندانتان سفارش دهید و جلوه ای زیبا و خاص را برای محیط های خانگی و اتاق خواب ها به ارمغان بیاورید. جنس بدنه این کالا از نوع جیر ساخته شده که علاوه بر نرمی و لطافتی که دارد شما می توانید در صورت ایجاد لک و یا آلودگی پارچه را از آستر جدا کرده و به راحتی با مواد شوینده و لباس شویی شستشو دهید و زمانی لک و کثیفی ایجاد شده سطحی باشد شما می توانید با یک دستمال مرطوب آن را به راحتی پاکسازی کنید. البته لازم به ذکر است با توجه به فعالیت و جست و خیز کودکان، این جنس از پارچه بسیار مقاوم در برابر ضربه و فشار، شرایط آب و هوایی مختلف و حتی نور مستقیم خورشید می باشد.

همچنین محتوای داخلی این مبل بسیار درجه یک بوده که علاوه بر نرمی و وزن سبکی که دارد بسیار مستحکم در برابر فشار و ضربه نیز می باشد و از انعطاف بالایی برخوردار است که همین ویژگی سبب شده تا کودک هنگام نشستن بر روی آن فرم بدنش را گرفته و در نشستن های طولانی احساس خستگی نکند و احساس خوشایندی داشته باشد . البته باید عنوان کرد که در صورت افت مواد داخلی شما به راحتی می توانید آن را شارژ نمایید. شما خریداران عزیز می توانید این کالا را همراه با ضمانتی 2 ساله از سایت اینتکس تهران سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل دریافت نمایید و یا حتی به صورت حضوری به فروشگاه ما مراجعه کنید.


رنگ بندی و طراحی استاندارد 

این مبل شنی تک نفره کودک با رویه جیر در واقع دارای رنگ بندی و طرح های متنوعی بوده که در زمان خرید شما می توانید مدل و رنگ مورد نظر را به صورت تلفنی در شرکت اینتکس تهران  سفارش دهید تا برای شما در کوتاه ترین ممکن زمان تولید و ارسال شود. اما طراحی این محصول به گونه ای بوده که از انعطاف و فرم پذیری بالایی برخوردار است تا افراد هنگام استفاده شکل مورد نظر را طبق نیاز و سلیقه به این مبل بدهند. همچنین این مبل از مواد داخلی با کیفیت و درجه یک ساخته شده و به همین دلیل دارای طول عمر بالا و انعطاف پذیری بسیار خوبی می باشد. و همچنین بدنه اصلی محیطی بسیار نرم و راحت را برای نشستن ایجاد کرده و در برابر تعریق بالا بسیار است.


تغییر میزان مواد داخلی مبل شنی 

از دیگر ویژگی های جذاب این محصول امکان تغییر دادن میزان نرمی و سفتی آن است، برای مثال زمانی که افراد به محصولی با نشیمنگاه سفت نیاز دارند میزان مواد داخلی آن را بیشتر می کنند و برعکس زمانی که افراد تمایل به سطحی منعطف دارند باید از میزان مواد داخلی آن کم کنند تا در آن فضای خالی ایجاد شده و مبل شنی بتواند به بهترین شکل در برگیرنده شخص استفاده کننده باشد البته لازم به ذکر است تمام این اقدامات باید با توجه به سلیقه مصرف کننده صورت گیرد.

مبل شنی دارای وزن کم و سبکی بوده که همین موضوع سبب جا به جایی و حمل و نقل آسان آن شده است. این مبل شنی وزنی بالغ بر4 یا 5 کیلوگرم داشته که به همین سبب شما می توانید به آسانی این محصول را مورد جا به جایی به هر مکان و جایگاهی قرار دهید، این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا از مبل شنی خود در هر قسمتی از خانه و یا محل کار استفاده کنید، همچنین وزن کم این کالا را می توان از مزایای این مبل شنی نسبت به دیگر مبل های چوبی و فلزی دانست زیرا مبل های چوبی و فلزی علاوه بر وزن سنگین، به سختی قابل جا به جایی بوده و اغلب به صورت ثابت مورد استفاده قرار می گیرند.

سخن پایانی 

اگر شما نیز راحتی و آرامش کودکان برایتان مهم است و به دنبال محیطی راحت برای استراحت فرزند عزیزتان هستید پیشنهاد ما به شما این محصول منحصر به فرد است. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران این محصول را به راحتی و در کمترین زمان ممکن تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...