مبل شنی خزدار اینتکس

mbl-1018

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی خزدار اینتکس محصولی زیبا و شکیل می باشد که توسط شرکت محبوب اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. رویه این محصول از پارچه خزدار تهیه شده که علاوه بر دارا بودن ظاهری متفاوت و زیبا از انعطاف و نرمی و لطافت بالایی برخوردار می باشد. محتویات داخل این محصول از بونولیت های خرد شده یا همان فیبر تهیه شده است که علاوه بر دارا بودن خاصیت ضربه گیری از انعطاف مطلوبی برخوردار بوده و در حین استفاده به خوبی با بدن شما شکل خواهد گرفت. در قسمت زیرین آن یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شست و شو قرار دهید. همچنین می‌توانید این رویه و یونولیت ها را به طور کامل تعویض نمایید. با توجه به این که این محصول به صورت گرد طراحی شده است شما قادر خواهید بود که با تغییر حجم مواد داخلی آن، این مبل شنی را به شکل و فرم دلخواه خود تبدیل نمایید. از دیگر خصوصیات این محصول می توان به وزن اندک آن اشاره نمود که تنها 7 کیلو گرم بوده و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید . برای تهیه این مبل شنی زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق فروشگاه بزرگ اینتکس اقدام نمایید .

طول
 110 سانتی متر
عرض
 90 سانتی متر
ارتفاع
 90 سانتی متر
رنگ بدنه
 کرم
جنس بدنه
 پارچه خز دار
مواد داخلی مبل
 یونولیت (فیبر)
ضمانت
 2 سال
تحمل وزن
 150 کیلو گرم
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه
-


مبل شنی خزدار اینتکس از سری مبل های شنی جدید و پر طرفدار اینتکس است که رویه آن بسیار نرم و لطیف است ، این مبل شنی بسیار زیبا بوده و سطح بسیار نرم و انعطاف پذیری دارد ، به راحتی قابل جابجایی می باشد و از آن می توان علاوه بر خانه در محل کار ، مغازه و ... استفاده کرد ، در این قیمت قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر مبل شنی خزدار اینتکس شما را در امر خرید مبل شنی محبوبتان راهنمایی کنیم .


طراحی و آرگونومی ساخت


این مبل شنی برخلاف بسیاری از مبل های شنی دیگر به صورت استوانه ای طراحی شده است به همین دلیل پشتی و تکیه گاهی ندارد ، این محصول برای نشستن های کوتاه مدت طراحی شده و به دلیل وزن کمی که دارد به راحتی می توان آن را در هر نقطه ای از خانه یا محل کار استفاده کرد ، این محصول در کفش فروشی ها و بوتیک ها می تواند بستر مناسبی برای مشتریان باشد ، همچنین به واسطه زیبایی که دارد می توان از آن برای زیبا تر کردن اتاق خواب استفاده کرد ، این محصول از رویه ، آستری و محتوای شنی تشکیل شده است و کیفیت ساخت آن بسیار بالاست .

جنس بدنه


جنس رویه یا پوسته مبل شنی خزدار اینتکس فوق از پارچه خزدار می باشد به همین دلیل سطحی بسیار نرم و لطیفی را به مبل بخشیده است ، این نوع پارچه بسیار گرم و نرم بوده و همچنین از عرق کردن بدن جلوگیری می کند ، در فصل زمستان نیز بستر بسیار گرم و دلچسب را برای افراد فراهم می کند . محتوای شنی این محصول نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که به صورت دانه دانه و شن مانند در داخل آستری قرار گرفته شده است به همین دلیل نیز انعطاف پذیری بسیار خوبی دارد .


ابعاد ، وزن و تحمل وزن


ابعاد مبل شنی فوق برابر با ( طول : 110 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر و ارتفاع : 90 سانتی ) ساخته شده است ، همچنین قادر است تا وزن 150 کیلوگرم را تحمل کند ، به همین علت نیز استفاده از آن محدودیت سنی ندارد و تمامی بزرگسالان می توانند از مبل شنی استوانه ای فوق استفاده کنند . وزن کی محصول نیز تنها 7 کیلوگرم می باشد که علت آن نیز محتوای شنی سبک می باشد .


مراقبت ، نگهداری و تعمیرات


این مبل شنی کیفیت بسیار خوبی دارد و به سختی آسیب می بیند اما بهتر است در صورت کثیف شدن آن را بشویید ، برای شست و شو می توانید از مواد شوینده و حتی ماشین لباسشویی استفاده کنید . وزن بیشتر از 150 کیلوگرم می تواند باعث آسیب دیدن مبل شنی شود . اگر محصول از دوخت پاره شود به راحتی می توانید آن را بدوزید ، رویه قابل تعویض بوده و همچنین دسترسی به محتوای شنی در جهت شارژ و یا تعویض محتوا وجود دارد .


سخن پایانی


با توجه به مطالبی که در رابطه با مبل شنی خزدار اینتکس گفته شد می توان به کیفیت ساخت بسیار بالای مبل شنی فوق پی برد ، این مبل شنی وزن بسیار سبکی داشته و سطح بسیار نرم و انعطاف پذیری دارد ، رویه خزدار آن نیز به لطافت محصول افزوده است . برای خرید مبل شنی خزدار اینتکس فوق با ضمانت دو ساله از فروشگاه اینتکس می توانید به صورت اینترنتی و حضوری اقدام کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...