مبل شنی دو تکه ورزشی اینتکس

کد۰۰۰۸۹۹

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی دو تکه ورزشی اینتکس دارای رویه ای مقاوم در برابر آسیب دیدگی می باشد که از جنس چرم مصنوعی بوده و ظاهری زیبا به محصول بخشیده است . قرار دادن محتویاتی منعطف در داخل آن نیز موجب افزایش نرمی و راحتی محصول شده است . وزن آن سبک و دارای تحمل وزن بالا می باشد که افراد بزرگسال نیز قادر به استفاده از آن می باشند . خرید مبل شنی ورزشی از تمام نقاط کشور و به صورت حضوری و اینترنتی از نمایندگی اینتکس میسر می باشد.

مبل شنی دو تکه ورزشی اینتکس محصولی با طراحی خاص و فانتزی می باشد که شبیه به یک توپ فوتبال به رنگ نارنجی و سفید بوده که این طراحی مورد توجه بسیاری از ورزش دوستان و به ویژه آقایان قرار گرفته است . طراحی گرد آن موجب شده تا در هر مکانی مورد استفاده شما قرار گرفته و همواره آن را در اختیار داشته باشید . در نظر گرفتن یک زیرپایی استوانه ای شکل علاوه بر افزایش جذابیت محصول ، راحتی و کاربرد آن را نیز افزایش داده است . شرکت اینتکس به منظور ارتقاء کیفیت و طول عمر این مبل شنی ، بدنه آن را از چرم مصنوعی مرغوب تهیه نموده است تا مقاومت بیش تری نسبت به سایر جنس های مشابه از خود به نمایش گذاشته و به سادگی آسیب نپذیرد .با توجه به تفاوت در حالت نشستن هر یک از افراد ، مواد قرار داده شده در داخل این مبل شنی از فیبر مخصوص بوده که خاصیت شکل پذیری با بدن را دارا می باشد و هر بار به سادگی با نوع نشستن شما شکل خواهد گرفت . این امر موجب شده تا در هنگام استفاده به مدت طولانی مانع از درد های عضلانی ناشی از نشستن زیاد شود . تحمل وزن آن بالغ بر 130 کیلو گرم بوده که موجب شده افراد با گروه های سنی متفاوت آن را مورد استفاده قرار دهند . وزن 8 کیلو گرمی آن موجب حمل آسن این محصول دوست داشتنی شده است . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و اینترنتی اقدام نموده و آن را از فروشگاه اینتکس دریافت نمایید .

طول 100 سانتی متر
عرض 87 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی دو تکه ورزشی اینتکس

مبل شنی دو تکه ورزشی اینتکس جزو محصولات مرغوب و با کیفیت است که برای محل های مختلف استفاده می شود. مبل شنی رویه ای دو رنگ دارد که می تواند شباهت زیادی با توپ را ایجاد کند و به این صورت محصولی خاص را ایجاد سازد. برای علاقه مندان به فوتبال و ورزش های مختلف این مبل شنی گزینه ای مناسب محسوب می شود که می تواند بهترین فضا را برای آن ها ایجاد سازد. به همین خاطر است که برای استراحت های روزانه از این مبل شنی استفاده می شود و با داشتن ویژگی های مطلوب بدنه می توان از آن تایم زیادی بهره مند شد. مزیت های موجود در مبل شنی باعث جذب علاقه مندان به این محصول کاربردی شده است و می توان آن را به راحتی مورد استفاده قرار داد. خصوصیات مثبت محصول باعث افزایش استفاده از آن شده است و توانایی ایجاد شرایط مناسبی را فراهم می کند. با این وجود است که زمان زیادی افراد تمایل به استفاده از مبل شنی دارند و بر روی آن به استراحت های روزانه می رسند. برای خرید با ما همراه باشید.


موارد استفاده از محصول

مبل شنی کارایی های زیاد دارد که عمده ترین آن ها استفاده به عنوان محلی برای نشستن و استراحت می باشد. به همین خاطر به صورتی طراحی شده است که بتوان در تمامی مناطق استفاده شود و در نقاط مختلف منزل نیز قرار بگیرد. استفاده از مبل شنی به راحتی صورت می گیرد. به این صورت که با قرار دادن آن در محل های مختلف مانند سالن های ورزشی و منزل می توان بر روی آن نشسته و پا ها را بر روی زیر پایی قرار داد و به این صورت در حالت استانداردی قرار گرفت. به علاوه می توان با داشتن فرورفتگی که در بخش وسط محصول ایجاد شده است به راحت ترین صورت قرار گرفت و فرم بدن خود را تغییر داد. مبل شنی نرم و لطیف است و قابلیت منعطف بودن دارد. از این رو برای بر طرف کردن خستگی افراد موردی مناسب می باشد و می تواند بهترین گزینه در زمان خرید مبل شنی محسوب شود. به همین خاطر است که از آن در فضاهای مختلف استفاده می شود و برای ورزشکاران نیز به کار می رود. ورزشکاران در زمان تمرین های خود نیاز به محلی راحت برای استراحت دارند و تمایل به در دسترس بودن این فضا را دارند به همین خاطر از این مبل شنی استفاده می کنند و با آن بهترین شرایط را تجربه می نمایند.


ظرفیت و گنجایش محصول

مبل شنی دارای ظرفیت بالایی است و قادر به تحمل وزن افراد می باشد. علاوه بر آن زیر پایی نیز از شرایط مشابهی برخوردار است و می تواند بخشی از وزن افراد را متحمل شود. محصول مورد نظر ابعادی گرد دارد که دارای تکیه گاه کمی می باشد. از این رو افرادی که دارای اضافه وزن هستند و زود تر خسته می شوند تمایل بیش تری به استراحت کردن دارند. از این رو بدنه مقاومت بالایی در برابر وزن افراد دارد و قادر به تحمل 130 کیلوگرم از وزن افراد می باشد. به همین خاطر است که می تواند مقاوم ترین و با دوام ترین محصول طبی را شامل شود.


نوع بدنه محصول

این مبل شنی دارای بدنه ای دو رنگ می باشد که در جذابیت ظاهری آن نقش مهمی دارد و می تواند بهترین گزینه برای استفاده در فضاهای فانتزی و اسپرت باشد. از این رو دارای جنس بدنه براق و شفافی است و می تواند زیبایی زیادی را داشته باشد. بر اساس زیبایی ظاهری که دارد می توان پی به این برد که بدنه از جنس چرم مصنوعی می باشد تا جذابیت بسیار زیادی داشته باشد. به همین خاطر ظاهر آن نیز سبب نوع کارایی آن می شود. بدنه منعطف است و دارای قدرت شکل پذیری می باشد به همین خاطر در زمان نشستن افراد شکل بدن آن ها را به خود می گیرد و با بلند شدن از محصول دوباره به شکل قبلی برمی گردد.


خرید

با توجه به قیمت مناسب مبل شنی دو تکه ورزشی اینتکس می توان آن را از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...