مبل شنی دو رنگ اینتکس

کد ۵۵۰۰۰۹

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی دو رنگ اینتکس محصولی بسیار راحت با رویه ای مخملی بوده که سطح آن به صورت مواج درنظر گرفته شده است که این امر راحتی محصول را دوچندان افزایش داده است . یونولیت های تشکیل دهنده داخل این صندلی شنی از انعطاف بالایی برخوردار بوده و موجب شکل گیری محصول در حین استفاده با بدن می شود . وزن آن اندک بوده و قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید . خرید صندلی شنی به صورت حضوری و اینترنتی و از تمام نقاط کشور و از طریق فروشگاه بزرگ اینتکس امکان پذیر می باشد .

مبل شنی دو رنگ اینتکس از سری صندلی های شنی راحتی شرکت اینتکس بوده که مناسب استفاده بزرگسالان طراحی و تولید شده است. این صندلی شنی از دو رنگ جذاب سفید و قرمز تهیه شده که با سلیقه بسیاری از علاقمندان به این محصول سازگار بوده و علاوه بر راحتی، بر زیبایی منزل شما تأثیرگذار خواهد بود. رویه این محصول از جنس پارچه مخمل در نظر گرفته شده است که در برابر آسیب دیدگی از استحکام بالایی برخوردار بوده و در عین ح از نرم ترین رویه های پارچه ای به شمار می رود. 

همچنین این رویه ضد تعریق بوده و قابل استفاده در مدت زمان طولانی می باشد. محتویات تشکیل دهنده آن از یونولیت های خرد شده تهیه شده است که انعطاف پذیری قابل توجهی به محصول بخشیده و از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. همچنین رویه و محتوای داخل این صندلی شنی قابل تعویض بوده و نیز می توانید با جدا نمودن رویه از آستر آن را مورد شستشو قرار دهید. وزن این صندلی شنی بسیار اندک و در حدود 5 کیلو گرم می باشد و این امر موجب سهولت در امر جابه جایی آن شده است. همچنین قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید که قابل استفاده برای افراد با وزن بالا می باشد. برای تهیه این محصول زیبا می توانید به صورت حضوری و اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب به همراه ضمانت نامه دو ساله از فروشگاه اینتکس دریافت نمایید.

طول 120 سانتی متر
عرض 53 سانتی متر
ارتفاع 68 سانتی متر
رنگ محصول سفید - قرمز
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

 

مبل شنی دو رنگ اینتکس یکی دیگر از مبل های شنی با بدنه ای متفاوت از فروشگاه اینتکس تهران می باشد که می تواند کارایی های خود را به خوبی به نمایش بگذارد . شاید بسیاری از مبل های شنی را با ساختارهایی گرد دیده باشید اما این مبل شنی شبیه به صندلی های یک نفره می باشد که نشیمنگاه آن در ارتفاع کمتری از زمین قرار گرفته است و می توانید بر روی آن نشسته و پای خود را بر روی زمین دراز کنید . در واقع این مبل شنی به همانند صندلی های مسافرتی با تکیه گاه می باشد که می توانید در حالت درازکش نیز از آن استفاده کنید . یکی از بزرگ ترین مزیت های مبل های شنی و به خصوص این مبل شنی قابلیت تحمل وزن بالای آن ها می باشد که باعث می شود تمامی افراد حتی افراد سنگین وزن نیز بتوانند از این محصولات استفاده کنند .

تحمل وزنی که با توجه به تست های صورت گرفته برای این مبل شنی تعیین شده است ، 150 کیلو گرم می باشد که حاصل به کارگیری مواد اولیه با مرغوبیت بالا است . این مبل شنی تحمل وزنی به اندازه دو برابر مبل های بادی و صندلی های چوبی دارد که می تواند توانایی های خود را به خوبی به رخ بکشد . ظاهر این مبل شنی بسیار زیبا می باشد و در ساختار بدنه از دو رنگ سفید و قرمز استفاده شده است ، البته باید گفت که رنگ های دیگری نیز از این مبل شنی وجود دارد که باعث می شود بتوانید با قدرت انتخاب بالاتری دست به خرید مبل شنی بزنید . تمامی قسمت های بدنه این محصول با دوخت های متراکم و با نخ های الماسی دوخته شده اند که باز شدن درزها در اثر فشار های بالا نیز اتفاق نخواهد افتاد .

جنس بدنه این مبل شنی نیز به همانند دوخت های مقاومی که دارد بسیار باکیفیت می باشد و در بدنه این محصول از مواد اولیه ای به نام پارچه مخمل استفاده شده است . پارچه مخمل استفاده شده در بدنه این مبل شنی در عین مقاوم بودن ، بسیار نرم و ضد حساسیت نیز می باشد که باعث می شود بتوانید از آن با انواع پوست بدنی که دارید استفاده کنید . اما بخش اصلی مبل های شنی ، مواد داخلی آن ها می باشد ، مواد داخلی که باید علاوه بر نرم بودن بسیار پرتراکم درون مبل قرار بگیرد تا به هنگام نشستن در صورت جمع شدن ، باز هم استحکام خود را حفظ کند .

این نوع ماده به نام فوم خرد شده در این مبل های شنی مورد استفاده قرار می گیرد و تمامی این مواد برای جلوگیری از به هم ریختگی درون آستر پارچه ای قرار داده می شوند . این آستر پارچه ای باعث می شود تا با استفاده از زیپی که در بدنه قرار داده شده است ، قابلیت جداسازی رویه و مواد داخلی قرار بگیرد . رویه این محصول به صورت کامل قابل شستشو است و بدون کاهش قدرت و همچنین کمرنگ شدن با خیالی راحت می توانید رویه این مبل شنی را درون ماشین لباسشویی بیندازید . وزن این مبل شنی 5 کیلو گرم می باشد و سبک بودن مبل های شنی برخلاف ابعاد بزرگی که دارند می تواند دیگر مزیت آن ها به شمار بیاید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...