مبل شنی راحتی اورجینال با زیرپایی

کد ۰2۰۸۹۹

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی اورجینال با زیرپایی یکی دیگر از انواع مرغوب و در عین ارزان قسمت مبل شنی بوده که با توجه به نوع طراحی بدنه می تواند یک جایگزین مناسب برای مبل های راحتی چوبی و یا کلاسیک در محیط داخلی منزل و یا حتی محل کار شما شود. از دلایل استقبال بالایی مصرف کنندگان از این نمونه مبل شنی می تواند به دوخت با تضمین رویه اصلی آن اشاره کرد. زیرا این دوخت از دو قسمت مختلف تشکیل شده است. به این صورت که در فضای داخلی هر ضلع از رویه را با یک دوخت مقاوم دولایه به یکدیگر متصل کرده و د نهایت در فضای خارجی نیز یک لایه دوخت ایجاد می شود. این میزان از استحکام در فرآیند تولید در کنار جنس بدنه این مبل شنی که از پارچه مخمل اصل بوده موجب شده تا شما بتوانید رویه محصول را در صورت نیاز به وسیله آب و مواد شوینده شستشو بدهید. وزن کم بدنه این مبل شنی دلیلی از اصل بودن آن و همچنین راحتی و سرعت العمل شما در زمان جا به جایی شده است. استفاده از این مبل شنی محدودیت سنی نداشته زیرا تا وزن 180 کیلوگرم را می تواند بر روی خود تحمل کند. این مبل شنی اورجینال برای اسودگی خاطر شما دارای دوسال گارانتی معتبر نیز بوده که در زمان خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این مبل شنی را با زیرپایی آن در تنوع بالای رنگبندی بدنه مشاهده و بر اساس سلیقه خود یک خرید و انتخاب مناسب دشته باشید.

طول 115 سانتی متر
عرض 105 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 30 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره گرد
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی راحتی اورجینال با زیرپایی


مبل شنی راحتی اورجینال با زیرپایی یکی دیگر از محصولاتی است که به راحتی افراد در محیط خانه کمک می کند و می تواند برای آن ها مفید واقع شود. مبل شنی دارای بدنه و سیستم منحصر به فردی است و در عین سادگی توانایی انجام کارایی های بسیار زیادی را دارد. چنین محصولی را می توان در اتاق خواب نیز استفاده کرد و با آن در زمان استراحت و یا انجام فعالیت های روزانه به آرامش رسید. برای انجام برخی کارها مانند کار با رایانه و یا مطالعه می توان این مبل شنی را به عنوان نشیمنی راحتی در نظر گرفت و بر روی آن نشست و از فضای راحتی استفاده کرد و همچنین کارهای خود را نیز انجام داد. این محصول با توجه به این که زیبایی ظاهری نیز دارد می تواند مورد پسند افراد زیادی قرار بگیرد و برای آن ها محصولی خاص و فانتزی باشد. به همین جهت بدنه دارای رنگبندی مختلف می باشد که بر اساس ذوق و سلیقه خریداران انتخاب می گردد. در صورت تمایل به داشتن مبل شنی با بدنه ای اورجینال و طبی مطالب زیر را مطالعه نمایید.


ویژگی های محصول

مبل شنی به شکل ساده ای طراحی شده است و در واقع مزیت استفاده از آن خلاصه شده در کیفیت و کارایی آن می باشد. این محصول دارای بدنه ای گرد است که در داخل آن موادی به نام یونولیت خرد شده پر شده است. این مواد درونی نیز میزان متغییری دارد و بر اساس علاقه افراد به داشتن محصولی منعطف تغییر می کند. کم و  زیاد کردن مواد درونی محصول از طریق محفظه ای صورت می گیرد که دارای زیپ است. این بخش روی بدنه کار گذاشته شده است و به راحتی باز و بسته می شود. در زمان نیاز می توان مواد داخل بدنه را با باز کردن این بخش کم و زیاد نمود و بخش نشیمن را به میزان لازم نرم و راحت کرد. در کنار محصول یک وسیله ای دیگر قرار دارد که مشابه با بدنه دارای دوام و کیفیت مطلوبی است. این بخش به عنوان زیر پایی عمل می کند و در زیر پای افراد قرار می گیرد تا بتوانند به حالت دراز کش بر روی مبل شنی بخوابند و استراحت کنند. این بخش نیز استوانه ای شکل و کوچک بوده و می تواند وزن پاهای افراد را تحمل کند. همچنین می تواند به عنوان مبل شنی برای کودکان استفاده شود.


مدل دوخت رویه محصول

بدنه مبل شنی از جنس پارچه مخمل می باشد که به صورت برش هایی در موازی هم برش خورده است. این برش ها به یکدیگر متصل شده و تشکیل دوخت های محکمی را داده اند. دوخت ها در محل با پوششی احاطه شده اند و محصول را به شکل زیبایی در آورده اند. مبل شنی با دوخت های رویی دوام و مقاومت بیش تری پیدا کرده است و توانسته محصولی خاص باشد. به این صورت در زمان بازی و تفریح به وسیله این مبل شنی و یا استراحت افراد سنگین وزن بر روی آن می توان شاهد مقاومت و طول عمر آن شد و دوام آن را نیز اضافه کرد. دوخت ها در این بخش با مقاومت بالایی قرار گرفته اند و به راحتی سست نمی شوند و از بین نمی روند. به همین خاطر است که این محصول به محصولی با طول عمر بالا تبدیل شده است که با گذر زمان ظاهر خود را از دست نمی دهد.


قابلیت های محصول

این مبل شنی دارای چند قابلیت مهم است که سبب علاقه مندی افراد زیادی در این باره شده است. این محصول دارای قابلیت تعویض پوسته می باشد که می توان آن را در اسرع وقت با بدنه ای جدید عوض کرد و محصول را نو نمود. به این صورت است که با از بین رفتن کیفیت رویه محصول در گذر زمان و استفاده بی رویه می توان آن را عوض کرد و مجدد با کیفیت بالا آن را مورد استفاده قرار داد. قابلیت تعویض مواد درونی محصول نیز وجود دارد تا به نرمی و لطافت محصول رسیدگی شود و سبب افزایش میزان منعطف بودن آن شود.


خرید

برای خرید مبل شنی راحتی اورجینال با زیرپایی به نمایندگی intex تهران مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...