مبل شنی راحتی با رویه ی مخمل

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
18%
3,100,000
2,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی با رویه ی مخمل از نمونه مبل های شنی زیبا و مدرن فروشگاه اینتکس بوده که به صورت مدرن و زیبا طراحی شده است . رویه این مبل شنی از جنس مخمل انتخاب شده و به همین دلیل هنگام نشستن و یا برخورد با آن احساس بسیار خوبی خواهید داشت. لازم به ذکر است رویه ی مخمل این محصول قابل شست و شو می باشد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در گذر زمان و استفاده طولانی مدت از آن به هیچ عنوان دچار ساییدگی و پوسیدگی نخواهد شد. به همین سبب شما می توانید از آن در فضا های باز نیز بدون نگرانی استفاده کنید . این کالا به صورت یک دست و به رنگ طوسی طراحی شدده است که بسیار چشم نوازاست و با وسایل منازل شما به راحتی ست می شود .


همچنین لازم به ذکر است این مبل شنی به صورت منعطف طراحی شده است که شما با هر بار نشستن به روی آن می توانید طبق سلیقه خود به آن شکل دهید . از دیگر ویژگی هایی که باعث منحصر به فرد شدن این محصول شده است این است که این مبل شنی دارای وزن بسیار کمی می باشد و به راحتی قابل جا به جایی است و همچنین این محصول جهت آسوده خاطر بودن مصرف کنندگان عزیز دارای ضمانت نیز می باشد . مواد داخلی این محصول از یونولیت خورد شده است که به دلیل کیفیت عالی که دارد دارای طول عمر بالایی نیز می باشد و بسیارهم راحت است و هنگام نشستن حس راحت و بسیار خوش آیندی خواهید داشت . شما عزیزان جهت سفارش این محصول می توانید به سایت اصلی تهران اینتکس مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را تهیه کنید و همچنین می توانید به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید . 

مبل شنی راحتی با رویه ی مخمل

مبل شنی راحتی با رویه ی مخمل یکی از کاربردی ترین انواع محصولاتی به شمار رفته و از ساختار ظاهری حرفه ای برخوردار بوده و با طراحی ساده و در عین حال مدرن تولید شده است. بدنه اصلی این محصول شنی به نوعی طراحی شده تا فرد بتواند در محیط های مختلف اعم از داخل منزل ، دفتر کار ، کافی شاپ و.... برای ایجاد یک محیط اسپرت و مدرن از این محصول نهایت استفاده را ببرند. به همین دلیل بوده که هر فردی که در پی یک محصول طبی و استاندارد با ظاهری قابل قبول بوده و همچنین کیفیت و دوام مبل شنی برای آن در درجه الویت قرار داشته بدون شک می تواند جهت خرید مبل شنی راحتی با رویه ی مخمل اقدام کند. این مبل شنی از وزن بدنه بسیار کمی برخوردار بوده و رویه اصلی آن از باکیفیت ترین نوع پارچه مخمل با تنوع رنگبندی بالای تولید شده تا تمامی سنین بتوانند به راحتی این محصول را متناسب با روحیات و سلیقه خود سفارش بدهند. علاوه بر این تحمل وزن بالا و همچنین گارانتی معتبر دوساله این مبل شنی از جمله علل اصلی اعتماد مصرف کنندگان برای خرید آن محصول به شمار می رود. بی تردید این مبل شنی علاوه بر این موارد یاد شده دارای خصوصیت های منحصر به فردی بوده که شما می توانید در ادامه این مطلب به نقد و بررسی این محصول به طور کامل با آن اشنا شده و با آگاهی و رضایت کامل جهت خرید و انتخاب آن اقدام نمایید.


کاربردی بالای مبل شنی

یکی از مهم ترین پارامتر های اساسی در پروسه انتخاب و خرید مبل شنی بدون شک مربوط به طراحی ظاهری آن بوده که در نگان اول نظر مصرف کنندگان را به خود جلب خواهد کرد. با در نظر گرفتن این نکته بوده به معرفی بخش ظاهر مبل شنی راحتی با رویه ی مخمل اشاره خواهیم داشت. ظاهر این محصول به نوعی طراحی شده است که شما می توانید به سادگی ان در در کنار سایر لوازم منزل در داخل اتاق خواب و یا حتی نشیمن قرار داده و به راحتی از وجود ان بهره مند شوید. پس با در نظر گرفتن این نکته بوده که این مبل شنی از کاربردی های متنوعی برخوردار بوده که با توجه به طراحی ظاهری آن ایجاد شده است. این محصول متشکل از دو بخش عمده نشیمنگاه و تکیه گاه بوده و به طور کامل به یکدیگر متصل بوده و بدنه اصلی محصول را ایجاد می کنند. این مبل شنی طراحی بدنه ای گرد داشته و نشیمن آن در بخش میانی و با میزان اندکی فرو رفتگی قابل مشاهده می باشد. با نشستن بر روی این بخش و در اثر وارد شدن وزن و فشار بدن تکیه گاه این محصول متناسب با فرم بدن شما شکل می گیرد. این ویژگی موجب شده تا تمامی افراد حتی کسانی که مشکلات کمردرد نیز دارند به راحتی از این محصول استفاده کرده و نهایت لذت را ببرند. یکی از مهم ترین معایب کاناپه های راحتی ارتفاع بدنه این محصول و فاصله ثابت بخش نشیمنگاه با سطح زمین به شمار رفته که موجب شده افراد با قد کوتاه و یا بسیار بلند احساس راحتی در زمان استفاده از این محصولات نداشته باشند. اما بدنه این مبل شنی به دلیل امکان تغییر حالت متناسب با فرم بدن فرد مصرف کننده یک گزینه مناسب برای استفاده تمامی اعضای خانواده به شمار می رود.


طبی بودن بدنه مبل شنی

امروزه به دلیل گسترش فعالیت های روزمره به صورت نشسته نیاز به استراحت نیمروزی بسیار بالا بوده و همچنین برای جلوگیری از بروز اسیب در ناحیه ستون فقرات افراد به دنبال محصولی با ساختار طبی و استاندارد بودن تا یک استراحت آرامش بخش را تجربه نمایند. با در نظر گرفتن این موارد بوده که خرید مبل شنی راحتی با رویه ی مخمل را به شما توصیه می کنیم. رویه اصلی این مبل شنی به صورت گرد در بخش بدنه اصلی و با مقدار کمی کشیدگی در بخش بالایی تولید شده که با پر کردن بخش داخلی آن از محتویات استاندارد و حالت پذیر شکل اصلی محصول جهت استفاده شما آماده خواهد می شود. با توجه به این کشیدگی در بخش بالایی بدنه مبل شنی شما بعد از نشستن بر روی آن شاهد یک تکیه گاه بلند و نرم بوده و تمامی سطح خالی ستون فقرات شما را در بر گرفته و به استراحت شما کمک شایانی خواهد کرد. محتویات داخلی این مبل شنی نیز امکانی ایجاد کرده تا شما بدون اینکه شاهد افت کیفیت در ساختار این محصول بوده ، بتوانید به صورت طولانی مدت از این مبل شنی به راحتی استفاده کنید.


وزن کم بدنه مبل شنی

با مشاهده ابعاد بزرگ بدنه مبل شنی راحتی با رویه ی مخمل اولین سوالی که به ذهن مصرف کنندگان و مخصوصا بانوان رسیده مربوط به چگونگی حمل و جا به جایی این محصول می باشد. زیرا با در نظر گرفتن این ابعاد بزرگ انتظار یک وزن بدنه بسیار بالا برای این مبل شنی راحتی دور از ذهن نخواهد بود. اما با در نظر گرفتن نوع محتویات داخلی محصول شما شاهد یک وزن کم برای بدنه این مبل شنی بوده و موجب می شود تمامی سنین به راحتی بتوانند آن را حمل و جا به جا کنند. البته این وزن کم تاثیری بر کیفیت بدنه بالای این محصول نداشته و این مبل شنی می تواند تا میزان 180 کیلوگرم را به راحتی بر روی خود تحمل نماید.


خرید اسان مبل شنی

زمانی که شما قصد خرید مبل شنی راحتی با رویه ی مخمل را دارید می توانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس تهران سفارش خود را ثبت نهایی کرده و آن را در زمانی کوتاه دریافت نمایید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهاینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...