مبل شنی راحتی بزرگسال

intex 22500

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
2,500,000
2,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی از محبوب ترین مبل های راحتی محسوب می شود که مدل های مختلفی از آن برای رده های سنی کودک و بزرگسال ساخته شده است . مبل شنی فوق برای رده سنی بزرگسال است و فضای بزرگ آن می تواند شرایط بسیار خوبی را برای استراحت کردن شما فراهم کند . این مبل دارای بدنه پارچه ای سرخابی رنگ است که آن را خاص و زیبا کرده است ، برای همین است که بسیاری از مشتریانی که به دنبال مبل هایی با رنگ خاص و البته نرم و راحت هستند ، به سراغ مبل شنی می روند . این مبل ها از مواد شنی ساخته شده اند و برای همین با این نام شناخته می شوند . موادی همچون یونولیت از بهترین موادی هستند که برای ساخت مبل شنی استفاده می شود ، در ضمن به دلیل امکان خرید سفارشی مبل شنی ، شما می توانید مبل شنی خود را با الیاف نیز پر کنید که طول عمر بالاتری دارد . 

البته استفاده از یونولیت می تواند باعث کاهش چشمگیر وزن مبل شنی شود تا شما بتوانید به آسانی مبل را جابجا کنید و در هر جایی که دوست دارید آن را قرار داده و استراحت کنید . فروشگاه اینتکس شرایطی را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید مبل شنی را در رنگ دلخواه خود سفارش دهید ، بنابراین می توانید برای خرید مبل شنی خود به صورت سفارشی ، از فروشگاه بخواهید تا شما را بهتر راهنمایی کرده و رنگبندی و انواع جنس پارچه مبل را به شما معرفی نمایند تا آنطور که دلخواه شماست ، مبل را سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن ، مبل شنی طراحی شده خود را درب منزل تحویل بگیرید . این مبل دارای دستگیره است تا به آسانی بتوانید آن را جابجا کنید . فرم پذیری مبل های شنی فوق العاده بوده و تنها با یکبار استفاده ، می توانید به نرمی و راحتی آن پی ببرید . 

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت و ابر
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهتهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...