مبل شنی راحتی بزرگسال طرح خوابیده اینتکس

mbl-1024

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,710,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی بزرگسال طرح خوابیده اینتکس یکی از جدید ترین و خاص ترین مبل شنی فروشگاه اینتکس است که توسط کمپانی بسیار بزرگ و با تجربه intex تولید شده است ، همانطور تصویر محصول را مشاهده می کنید این مبل شنی به صورت شیبدار یا همان طرح خوابیده تولید شده ، این نوع طراحی باعث می شود تا فرد بتواند به صورت نیمه دراز کش بر روی مبل شنی بنشیند ، به همین دلیل نیز نام دیگر محصول مبل شنی راحتی نامگذاری شده است ، استفاده از مبل شنی فوق می تواند بستری ایده آل ، طبی و بسیار نرم و انعطاف پذیر برای بزرگسالان باشد چرا که از محتوای شنی یونولیتی ساخته شده است ، محتوای یونولیتی این محصول به دلیل اینکه خاصیت اسفنجی و انعطاف پذیر دارد باعث شده تا سطح مبل نیز انعطاف پذیر باشد . 

همانطور که می دانید فیبر ها وزن زیادی ندارند به همین دلیل استفاده از آن در مبل شنی باعث شده است که محصول فوق تنها 9 کیلوگرم وزن داشته باشد . رویه مبل شنی راحتی بزرگسال طرح خوابیده اینتکس از جنس پارچه مخملی می باشد این پارچه بسیار ضخیم بوده و می تواند در برابر ضربه ، فشار و ساییدگی مقاوم باشد ، این رویه دارای یک زیپ است که می توانید از آن طریق رویه را از آستری داخلی جدا کنید و اقدام به شستن کنید . فروشگاه اینتکس مبل شنی راحتی بزرگسال طرح خوابیده را با ضمانت دو ساله به فروش می رساند . تحمل وزن این مبل شنی 150 کیلوگرم است که نشان از کیفیت بالای آن دارد . این محصول با کیفیت را شما می توانید از تنها نمایندگی فروش مبل شنی شرکت اینتکس تهران خریداری نمایید . 

طول
 120 سانتی متر
عرض
 90 سانتی متر
ارتفاع
 100 سانتی متر
رنگ بدنه
 طرح دار
جنس بدنه
 پارچه مخملی
مواد داخلی مبل
 یونولیت (فیبر)
ضمانت
 2 سال
تحمل وزن
 150 کیلو گرم
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه
-


مبل شنی بزرگسال طرح خوابیده اینتکس 

مبل های شنی برای استفاده در وسط روز و برای استراحت بسیار مناسب بوده و در هر محیطی می توانید از آن ها استفاده نمایید. این محصولات را در محیط کار نیز می توانید قرار دهید و در طول روز، هر زمان که احساس خستگی کردید با نشستن بر روی آن، از خستگی روزانه خود کم کنید. مبل های شنی تنوع بسیار بالایی را در طرح و رنگ و جنس دارا می باشند و این محصولات به دلیل استفاده آسان و طبی بودن با استقبال بالایی مواجه شده اند. مبل شنی بزرگسال طرح خوابیده اینتکس یک مبل شنی با کیفیت عالی و طراحی جالب مناسب جوانان می باشد که در سایت فروشگاهی اینتکس تهران توزیع می شود. این مبل شنی دارای ویژگی های جذابی است که در ادامه آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم. 


طراحی ظاهری مبل شنی

این مبل شنی حالت جالبی دارد. مبل شنی بزرگسال از طراحی جذابی برخوردار می باشد که با محصولات دیگر، کاملا متفاوت می باشد. مبل شنی بزرگسال اینتکس به صورت مستطیلی ساخته شده است که قسمت کفی و پشتی مبل به صورت یک تکه می باشد و از وسط این مستطیل تا شده است. طراحی جالب این مبل نظر خریداران را جلب می کند. رنگ این مبل زیبا، آبی بوده و پارچه ای مات از جنس مخمل دارد. دوخت رویه مبل شنی به گونه ای می باشد که از لبه های مبل شنی فاصله دارد و این نوع دوخت زیبایی محصول را افزایش می دهد.


کیفیت ساخت مبل شنی 

این مبل شنی دارای رویه ای از جنس مخمل می باشد که با کیفیت بالا، در برابر ساییدگی مقاوم بوده و در صورت استفاده زیاد، تغییر رنگ نمی دهد و بور نمی شود. مواد داخلی مبل شنی از جنس یونولیت خرد شده بوده که با نشستن فرد بر روی مبل، به راحتی تغییر شکل داده و به فرم بدن فرد در می آید. همین موضوع باعث شده است این مبل شنی برای استراحت یک گزینه عالی باشد. مواد داخلی این مبل شنی خراب نمی شوند و دمای هوا و استفاده زیاد بر روی کیفیت آن تأثیری ندارد. مواد داخلی این مبل شنی قابل شارژ مجدد بوده و در صورت خراب شدن می توان آن ها را تعویض کرد. رویه مبل شنی نیز قابلیت جدا شدن از آستری را دارد و در صورت کثیف شدن رویه می توانید آن را از طریق زیپ موجود بر روی بدنه جدا کنید و به راحتی مورد شست و شو قرار دهید. با توجه به کیفیت بالای این محصول، تحمل وزن آن بسیار بالا بوده و این مبل شنی قادر است وزنی بالغ بر 150 کیلوگرم را تحمل کنید. پس هر شخصی با هر توده بدنی به راحتی می تواند از این مبل شنی راحتی استفاده نماید. به دلیل استفاده از مواد داخلی سبک در این محصول، وزن مبل شنی 9 کیلوگرم می باشد که وزنی ناچیز به شمار می رود و به راحتی می توانید آن را جابه جا کرده و یا حمل نمایید. محصول فوق دارای 2 سال ضمانت بوده که مهر تأییدی بر کیفیت آن به شمار می رود. 


اندازه های محصول

این محصول دارای ابعادی با مشخصات طول 120 سانتی متر و عرض 90 سانتی متر می باشد. ارتفاع این محصول 100 سانتی متر است. با توجه به این ابعاد، فضای زیادی برای قرار دادن این مبل شنی احتیاج ندارید و در هر محیط محدودی می توانید این مبل را قرار داده تا در صورت احساس خستگی بتوانید بر روی آن به استراحت بپردازید. این محصول را می توانید به راحتی در محل کار و یا در منزل جابه جا کنید. رنگ مبل به گونه ای انتخاب شده است که به راحتی با لوازم دیگر هماهنگ می شود. این مبل شنی به صورت کامل در بسته بندی قرار دارد و نیازی به راه اندازی ندارد. به راحتی می توانید آن را از بسته بندی خارج کرده و در محیط مورد نظر قرار دهید. با نشستن بر روی مبل، مبل شنی به فرم بدن شما در می آید. 


روش خرید

برای خرید مبل شنی راحتی بزرگسال طرح خوابیده اینتکس با قیمتی ارزان می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید. هم چنین می توانید وارد سایت اینتکس تهران شوید و این محصول  را سفارش داده تا در زمان کوتاهی درب منزل تحویل بگیرید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...