مبل شنی راحتی به همراه زیرپایی

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی به همراه زیرپایی یکی دیگر از سری محصولات شرکت Orka می باشد که دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و توانسته است تا به دلیل همین کیفیت بالا و طراحی منحصر به فردی که دارد به یکی از پر فورش ترین مبل شنی های این شرکت تبدیل شود و رضایت تمامی خریداران را جلب نماید. بدنه این محصول از جنس چرم بوده و به رنگ نارنجی نیز می باشد که علاوه بر زیبایی مقاومت خوبی به آن بخشیده است و در برا فشار و اجسام تیز به راحتی دچار پارگی و یا پوسیدگی نمی شود. این مبل شنی در ابعادی از جمله طول: 61 سانتی متر، عرض: 61 سانتی متر و ارتفاع: 106 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. وزن آن نیز 3.4 کیلو گرم بوده که نسبت به اکثر مبل ها شنی وزن سبک تری دارد و به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا نمود. از این هپی چیر راحتی می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده نمود. شما می توانید این محصول را از فروشگاه محصولات بادی اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
 61 سانتی متر
عرض
 61 سانتی متر
ارتفاع
 116 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 40 سانتی متر
جنس بدنه
 چرم
مواد داخلی مبل
 یونولیت (فیبر)
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 Orka
نوع مبل
 یک نفره
سایر ویژگی ها
 قابلیت تعویض مواد داخلی
 انعطاف پذیر
دارای زیرپایی
 قابلیت تعویض پوسته
اقلام همراه
-


مبل شنی راحتی به همراه زیرپایی 

مبل های شنی گزینه ای عالی برای استراحت در بین روز به شمار می روند. از مبل های شنی در هر محیطی مانند محیط کار و منزل می توان استفاده نمود و هر زمان که در طول روز نیاز به استراحت داشتید، این مبل های راحت و طبی بهترین گزینه برای شما به شمار می روند تا تمامی خستگی روز را از بدن خود دور کرده و به آرامش برسید. مبل های شنی دارای تنوع بسیار زیادی می باشند که با مراجعه به سایت فروشگاهی اینتکس تهران می توانید انواع این محصولات را مشاهده کرده و با توجه به نیاز خود و دکور محل مورد استفاده، مبل شنی خود را انتخاب کرده و با سهولت خریداری نمایید. مبل شنی به همراه زیرپایی مجموعه کاملی از این دسته می باشد. این محصول را مورد تحلیل قرار می دهیم. 


مبل شنی دو تکه

این محصول زیبا از دو تکه ساخته شده است. این مبل شنی به صورت گرد ساخته شده است و دارای یک پشتی کوتاه می باشد که فرد می تواند به راحتی به آن تکیه بدهد. مبل شنی دارای دوخت های عمودی بوده که بسیار محکم و مقاوم به ضربه و فشار هستند. این مبل شنی برای استراحت ایده آل می باشد زیرا به دلیل داشتن پشتی، بدن شخص در وضعیت راحتی قرار می گیرد. رویه مبل شنی قابلیت جدا شدن از بدنه را دارد و در صورت کثیف شدن مبل، می توانید توسط زیپی که در پشت مبل شنی قرار دارد آن را جدا کرده و به راحتی بشویید. از ویژگی های خاص این محصول دارا بودن زیرپایی است. این مبل شنی دارای یک زیر پایی می باشد که در هنگام استراحت می توانید آن را در جلوی مبل قرار داده و پاهای خود را بر روی آن بگذارید. زیر پایی این مبل شنی از جنس خود مبل بوده و به صورت یک استوانه ساخته شده است. این زیر پایی اندازه مناسبی داشته و برای استفاده راحت و مناسب می باشد و به صورت کامل ارتفاع مبل شنی تا زمین را می پوشاند. 


کیفیت مواد مورد استفاده 

این مبل شنی دارای رویه ای از جنس چرم بوده که در برابر ضربه و فشار مقاومت بالایی دارد. رویه این مبل شنی در برابر ساییدگی نیز مقاوم می باشد و می توانید تا سال ها از آن استفاده نمایید. این رویه در قسمت درز ها نیز بسیار محکم بوده و در اثر استفاده زیاد، گسستگی در درزها به وجود نمی آید. در قسمت پشتی این مبل زیپ قرار دارد که در صورت نیاز می توانید توسط آن رویه را از آستر جدا کنید و یا رویه را تعویض نمایید. مواد داخلی این مبل شنی از یونولیت خرد شده است که موادی بسیار سبک بوده و انعطاف خوبی دارد. این مواد در عین سبکی، دارای استحکام خوبی می باشد. استفاده از این مواد داخلی برای مبل شنی باعث شده است تا این محصول وزنی کم تر از 4 کیلوگرم داشته باشد و به راحتی بتوانید آن را حمل و جابه جا کنید. این مواد با داشتن انعطاف بالا، بسیار نرم و راحت می باشد و با نشستن فرد بر روی آن به خوبی فرم بدن فرد را می گیرد. بنابراین به ستون فقرات و کمر شخص کوچک ترین آسیبی وارد نمی کند و بدن را در وضعیتی ایده آل قرار می دهد. مبل شنی دارای ضمانت دو ساله می باشد که دلیلی بر کیفیت آن است. 


ابعادی مناسب 

این مبل شنی برای استفاده در فضاهای کوچک مناسب می باشد. با توجه به ابعاد این مبل شنی (طول: 61 سانتی متر، عرض: 61 سانتی متر و ارتفاع: 116 سانتی متر) به راحتی در فضاهای محدود جای می گیرد. شما در دفتر کار خود نیز می توانید این مبل را قرار دهید تا در صورت احساس خستگی از آن استفاده نمایید. هم چنین برای مطالعه و یا تماشای تلوزیون این مبل گزینه عالی به شمار می رود. 


نحوه خرید

مبل شنی راحتی با زیر پایی را با قیمتی ارزان می توانید از نماینگی مرکزی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران این محصول را سفارش دهید و درب منزل دریافت نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...