مبل شنی راحتی کودک

کد bean bag 659585

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی کودک یکی از زیباترین و با کیفیت ترین محصولات فروشگاه اینتکس تهران می باشد که دارای طرح و رنگ بندی بسیار و جذاب می باشد . این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد از محبوبیت خاصی میان کودکان برخوردار می باشد از همین رو این کالا در لیست پرفروش ترین محصولات فروشگاه اینتکس تهران قرار گرفته است . وزنی که برای این محصول در نظر گرفته شده است بسیار ایده آل و به راحتی قابل حمل می باشد . پارچه ای که برای ساخت رویه این محصول در نظر گرفته است از جنس پارچه مازراتی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد از همین رو این کالا مناسب برای کودکان و نوجوانان می باشد . برای نرمی و راحتی بیشتر این کالا مواد داخلی آن از جنس یونولیت خرد شده استفاده شده است تا کودک شما در زمان استفاده از آن داخل آن فرو رفته و راحتی بیشتری را تجربه نماید . در قسمت انتهایی این محصول یک زیپ طراحی شده است که شما می توانید از آن نقطه مواد داخلی کالا را شارژ نمایید و همچنین می توانید رویه مبل را به راحتی از آستر جدا کرده و به راحتی داخل لباسشویی شست و شو دهید . مبل شنی راحتی کودک دارای 2 سال گارانتی می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید . از این محصول می توانید در اتاق کودک به راحتی استفاده نمایید . این کالا با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد میتواند یک هدیه بسیار جذاب برای کودک شما باشد . نشیمنگاه نرم و راحت این کالا برای کودک شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از آن حس خش آیندی را تجربه نماید . شما م توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

طول
 75 سانتی متر
عرض
 65 سانتی متر
ارتفاع
 85 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 40 سانتی متر
جنس بدنه
 پارچه مازراتی
مواد داخلی مبل
 یونولیت (فیبر)
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 اینتکس تهران
نوع مبل
 یک نفره کودک
سایر ویژگی ها
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
 دارای وزن و حجم مناسب
 دارای رویه قابل شست و شو
اقلام همراه
-


مبل شنی راحتی کودک با طراحی بسیار زیبایی که دارد یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در محیط های خانگی و همچنین مهد کودک ها می باشد . مبل های شنی در رده سنی بزرگسال دارای تنوع بسیار بالایی می باشند اما این محصولات را در رده سنی کودک می تواند با طراحی های ساده دید که این محصول با طراحی فانتزی به خوبی توانسته است جای خود را در میان کودکان باز کند . مبل شنی کودک فوق دارای بدنه ای بسیار با کیفیت و ساخته شده از متریال درجه یک می باشد که طول عمر بالایی دارد و علاوه بر آن در برابر بازیگوشی های کودکانه به خوبی می تواند از خود مقاومت نشان دهد . اگر قصد خرید مبل شنی کودک را دارید حتما تا پایین این نقد و بررسی همراه ما باشید تا یکی از گزینه های پیشرو را به شما معرفی کنیم .

این مبل شنی کودک دارای رویه ای ساخته شده از برترین نوع پارچه بازار می باشد . این پارچه که به پارچه مازراتی مشهور است دارای تار و پود های بسیار مقاومی می باشد که طول عمر بالایی را برای مبل شنی به همراه خواهد آورد . پارچه مازراتی کاملا ضد حساسیت و مناسب برای محصولات کودک می باشد که باعث می شود تا بدون دغدغه بتوانید از آن برای کودک خود با پوست بدن حساس نیز استفاده کنید و بهترین بازخورد را داشته باشید . یکی دیگر از مزیت های این نوع پارچه را می توان قابلیت شستشوی آن دانست ، قابلیت شستشویی که حتی با ماشین لباسشویی امکان پذیر است و بعد از شستشو هیچ گونه تغییر کیفیت و رنگی دیده نمی شود . از این رو دیگر نیازی نیست تا نگران ریختن نوشیدنی و یا آلودگی بر روی پارچه مبل شنی باشید و به راحتی می توانید آن را تمیز نگه دارید .

مبل های شنی کودک باید بسیار نرم و البته مقاوم در برابر فشار باشند به همین خاطر و برای راحتی هر چه بیشتر کودک در بخش داخلی این محصول از مواد یونولیتی خرد شده مخصوص استفاده شده است که دارای تراکم بسیار بالایی است . این تراکم بالا باعث می شود تا بدنه مبل شنی در حالت استاندارد قرار بگیرد و بدن کودک درون آن فرو نرود و در واقع انعطاف پذیری استاندارد باعث می شود تا بهترین آرگونومی بدنی در حالت نشستن کودک به وجود بیاید . این نوع فوم مخصوص خرد شده بسیار سبک می باشد و در نتیجه باعث شده است تا وزن کلی مبل شنی به خوبی کاهش پیدا کند و کودک به راحتی بتواند آن را با خود جا به جا کند .

وزن این محصول بالغ بر 4 کیلو گرم می باشد که کودک برای جا به جایی آن کار سختی نخواهد داشت . یکی از نکات قابل توجه در بدنه این مبل شنی ، زیپ بزرگی می باشد که در بخش کف آن تعبیه شده است تا قابلیت دسترسی به مواد داخلی را برای شما فراهم آورد . این مواد داخلی قابلیت تعویض ، افزایش و یا کاهش را دارند و به صورت مجزا نیز از نمایندگی اینتکس تهران قابل خریداری می باشند به همین خاطر پس از سال ها استفاده و با افت کیفیت مواد داخلی می توانید به راحتی و با هزینه کم آن را تعویض نمایید .

این مواد داخلی دارای تراکم بالایی می باشند و دانه های ریزی را دارند که برای جلوگیری از برهم ریختگی آن ها از آستر پارچه ای استفاده شده است . به این معنی که ساختار بدنه این مبل شنی به صورت سه لایه می باشد که عبارتند از پارچه رویه ، آستر پارچه ای داخلی و مواد یونولیتی خرد شده . در خصوص قابلیت تحمل وزن نیز باید بگوییم که با توجه به اطلاعات منتشر شده می توانید تا حداکثر وزن 70 کیلو گرم از این محصول استفاده کنید که برای رده سنی کودک استاندارد می باشد . خرید مبل شنی اینتکس کودک را می توانید با ارزان ترین قیمت از تولیدی مبل شنی اینتکس تهران انجام دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...