مبل شنی راحتی یک نفره

کد bestway 99119

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی یک نفره بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار است . بدنه این محصول از جنس پارچه مخملی می باشد و با توجه به دوخت محکمی که دارد بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین سبب این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که نرمی و راحتی این کالا افزوده است . در قسمت زیری این محصول یک زیپ تعبیه شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را شارژ نموده و مبل خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توایند قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . مبل شنی راحتی یک نفره بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید . در قسمت کناری این محصول یک جیب طراحی شده که برای شما این شرایط را فراهم می کند که اشیا قیمتی و کوچک خود را داخل آن بگذارید . این کالا با توجه به طرح و رنگ بندی متنوع و زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول با عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید و همچنین با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . این محصول با توجه به بدنه ضد تعریق برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این مبل به عنوان استراحت طولانی مدت استفاده نمایید . برای خرید مبل شنی راحتی یک نفره از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

طول
 90 سانتی متر
عرض
 90 سانتی متر
ارتفاع
 110 سانتی متر
جنس رویه
 پارچه مخملی
حجم داخلی
 220 لیتر
مواد داخلی مبل
 یونولیت
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 بست وی
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
 دارای تیکه گاه بلند
قابل شست و شو
اقلام همراه
-


مبل شنی راحتی یک نفره


یکی از مبل های شنی که شما قطعا با خرید ان راحتی و نرمی را احساس کرده و می توانید از ان در هر فضایی استفاده کرده و لذت ببرید مبل شنی راحتی یک نفره می باشد. این محصول به قدری زیبا و با کیفیت طراحی و تولید شده است که مشتریان زیادی با رضایت فراوان از خرید این محصول تعریف کرده و ان را به دیگر افراد پیشنهاد می دهند. ما نیز در این مقاله سعی داریم تا دیگر مشتریان را با خصوصیات این محصول به صورت کامل اشنا سازیم...


طراحی و ارگونومی ساخت


اگر بخواهیم این محصول را از نظر نوع ظاهر و کیفیت ساخت مورد بررسی قرار دهیم در ابتدا باید به این مسئله اشاره کنیم که این محصول دارای دو بخش مختلف بوده که این دو بخش از نظر ارگونومی ساخت با هم متفاوت می باشند. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که بخش نشیمنگاه این محصول به صورت گرد طراحی و تولید شده است که شما با هر بار نشستن بر روی این قسمت می توانید کاری کنید که این نشیمنگاه بیش از پیش فرو رفته و نرم تر و راحت تر شود. هم چنین بخش دیگر این محصول نیز به تکیه گاه ان تعلق می گیرد که به صورت مستطیلی شکل بوده و ثابت تولید و عرضه شده است. یکی از ویژگی های خوب دیگر این محصول بخش کناری ان است که دارای یک عدد جیب کوچک برای قرار گیری وسایل شما بوده و می توانید وسایلی همچون تلفن همراه ، دفتر و ... را در داخل ان قرار داده و نگران گم شدن ان ها نباشید. هم چنین این محصول از رنگ یکدست قهوه ای طراحی و تولید شده است که باعث شده تا یک کالای شکیل و زیبا را شاهد باشیم که به راحتی هم کثیف نخواهد شد.

جنس بدنه

این کالا تولید شده از رویه ای با جنس پارچه مخملی می باشد. این پارچه یکی از با کیفیت ترین و با دوام ترین محصولات موجود در بازار بوده که با ضخامت بالایی که دارد سبب شده تا به راحتی این کالا دچار اسیب نشود. نکته مهم دیگر این محصول این است که رویه این کالا به صورت ضد اب طراحی و تولید شده است که باعث شده تا اب به داخل ان نفوذ نکند. هم چنین محتویات داخلی این کالا را هم فیبر تشکیل داده است که از کیفیت بالا و نرمی فوق العاده ای هم برخوردار می باشد.

ابعاد و وزن

خصوصیت مهم دیگر این محصول نیز ابعاد ان می باشد که در طول و عرض 90 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 110 سانتی متر تولید و روانه بازار شده است. این ابعاد سبب شده تا شما نگران اشغال فضای زیاد توسط این محصول نبوده و بتوانید با خیال راحت این کالا را در فضای مد نظر خود قرار دهید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این محصول دارای وزن 6 کیلو گرم بوده و تحمل وزن 180 کیلو گرمی را هم دارا می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این مبل شنی نیاز به راه اندازی نخواهد داشت. این یعنی که شما پس از ثبت سفارش این کالا و تحویل ان می توانید از ان به صورت اماده استفاده کرده و از داشتن این محصول لذت ببرید. هم چنین به دلیل داشتن وزن مناسب این کالا شما می توانید به سادگی هر چه تمام تر ان را پس از قرار گیری در محلی به صورت مجدد جا به جا کرده و در فضای دلخواه دیگری  قرار دهید. هم چنین نکته مهم دیگری که باید در خصوص ان به صحبت بپردازیم بحث مراقبت و نحوه نگهداری از این کالاست که در گام اول پیشنهاد می کنیم که بر روی این محصول یک عدد ملافه پهن کنید تا از کثیف شدن ان جلوگیری نمایید. هم چنین باید از وسایل نوک تیز و داغ هم این محصول را دور کنید تا سلامت این کالا را بتوانید تضمین کنید.

جمع بندی

مبل شنی راحتی یک نفره دارای طول عمر بالا وطرح و رنگ های مختلف بوده و همین عوامل در کنار دارا بودن وزن کم ، بدنه مقاوم ، پارچه با کیفیت ، فیبر نرم و راحت و دارا بودن جیب کناری سبب شده تا یک محصول تمام عیار را شاهد باشیدو با خیال راحت بتوانید ان را از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...