مبل شنی راحتی یک نفره آبی

کد Sandy Sofa 85

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی یک نفره آبی از سری محصولات مبل های شنی یک نفره ساخت شرکت اینتکس است که اخیرا با رنگ بندی های متفاوت به بازار عرضه شده و توانسته  مورد توجه بسیاری از  خریداران واقع شده . از ویژگی های خوب این مبل شنی میتوان به جنس آن اشاره کرده که از نوع چرم مصنوعی بوده و از یونولیت های ریز در داخل استفاده شده  که این یونولیت ها از اصلی ترین ویژگی های مبل است و آن را بسیار راحت  و استفاده از آن را لذت بخش کرده است.  این مبل شنی وزن بسیار سبکی دارد که با این ویژگی میتوانید آن را جابجا کرده و در هر مکانی که تمایل داشتید مورد استفاده قرار دهید.یکی از ویژگی های مهم این مبل شنی  طراحی زیبای آن میباشد  که بسیار راحت طراحی شده و در این مبل از رنگ آبی استفاده شده تا جلوه ی خاصی داشته باشد و به منزل شما رنگ زنده ای ببخشد و همچنین به دلیل طرفداران زیادی که دارد رنگ بندی های مختلفی برای ان در نظر گرفته شده که در سایت تهران اینتکس میتوانید آن هارا مشاهده کنید. .این مبل شنی  مخصوص استفاده های یک نفره طراحی و تولید شده و یکی از ویژگی های خوب این محصول ابعاد آن است که با دقت اندازه گیری شده و بسیار مناسب است که این ابعاد به صورت 100 سانتی متر طول ، 100 سانتی متر عرض و 120 سانتی متر ارتفاع  برای آن بسیار مناسب میباشد و طبق استاندارد های شرکت برای مبل های شنی یک نفره اندازه گیری شده است.  استفاده از این نوع مبل های شنی به تجهیزات خاصی مثل پمپ باد وابسته نیست و تنها کافی ست تا مکانی مناسب و هموار پیدا کرده و از آن استفاده کنید.این مبل شنی به راحتی جابجا شده و در کمترین زمان اماده استفاده میشود.

طول
 90 سانتی متر
عرض
 90 سانتی متر
ارتفاع
 110 سانتی متر
جنس رویه
 پلی استر
حجم داخلی
 220 لیتر
مواد داخلی مبل
 یونولیت
ضمانت
 1 سال
شرکت سازنده
 تهران اینتکس
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 وزن بسته بندی: 3.5 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
 دارای تیکه گاه بلند
اقلام همراه
-


مبل شنی راحتی یک نفره آبی

مبل شنی راحتی یک نفره آبی ساختاری خاص و طراحی نوین و جدیدی را دارا می باشد که این عامل سبب شده تا یک محصول ایده ال و دیدنی را شاهد باشید. از خصوصیات خوب این محصول می توانیم به بدنه فوق العاده مقاوم و ضخیم این محصول اشاره کرد که در کنار ان می توان به نرمی و راحتی فوق العاده این کالا هم اشاره کنیم که باعث شده تا یک محصول زیبا و دیدنی را شاهد باشیم. در ادامه هم با ما همراه باشید تا این محصول را به صورت کامل مورد نقد و بررسی قرار دهیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

اولین بخش در مورد نقد وبررسی این محصول به نوع ساختار و ارگونومی این محصول تعلق می گیرد که از این حیث بسیار زیبا و دیدنی بوده و به جرات می توان ان را یک محصول خاص و جذاب نام برد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که شما در نگاه اول به این محصول می توانید به چند نکته پی ببرید. بخش اصلی این محصول به تکیه گاه ان تعلق می گیرد که فوق العاده نرم و راحت بوده و با هر بار نشستن بیش از پیش فرو رفته و نرم تر خواهد شد. هم چنین بخش دیگر این محصول نیز تکیه گاه این کالا می باشد که دارای طرح و ساختار فوق العاده ای می باشد. این قسمت هر چه از سمت پایین به سمت بالا می اید دارای عرض کوچک تری شده و زیبایی خاصی را به این محصول بخشیده است. هم چنین در کنار این کالا یک عدد جیب هم می توانید مشاهده نمایید که باعث شده تا در هنگام استفاده از این محصول وسایل اضافی خود را هم بتوانید در این قسمت قرار دهید. رنگ یکدست سورمه ای این کالا هم از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود.

جنس بدنه

خصوصیت مهم دیگر این محصول هم جنس بدنه ضخیم و مقاوم این کالا می باشد که در مقایسه با سایر محصولات مشابه می توانید یک کالای با کیفیت و زیبا را شاهد باشید. در همین خصوص باید عنوان کنیم که رویه این محصول از نوع پلی استر تولید و عرضه شده است که این نوع پارچه یکی از با دوام ترین نمونه های موجود در بازار خواهد بود. هم چنین مواد داخلی این کالا نیز از نوع یونولیت شکل گرفته است که بسیار راحت بوده و در صورت اسیب دیدن هم قابل تعویض خواهد بود.

ابعاد و وزن

در ارتباط با ابعاد و وزن این محصول نیز باید به چند نکته اشاره کنیم. در گام اول به مسئله ابعاد این محصول باید بپردازیم که طول و عرض این کالا هر دو 90 سانتی متر بوده و ارتفاع این محصول هم 110 سانتی متر خواهد بود. بحث بعدی در خصوص این محصول به وزن ان تعلق می گیرد که مناسب برای استفاده یک نفر بوده و تا 150 کیلو گرم وزن را به سادگی هر چه تمام تر می تواند بر روی خود تحمل نماید. هم چنین وزن کلی بسته بندی این کالا نیز تنها 3.5 کیلو گرم خواهد بود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این مبل شنی به صورت اماده تحویل مشتریان می گردد و هیچ گونه وسیله ای برای راه اندازی ان نیاز نخواهید داشت. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که شما پس از خرید این محصول تنها کافی است که ان را از بسته بندی خارج کنید و پس از ان این محصول اماده استفاده شما عزیزان می باشد. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا به نحوه مراقبت از ان تعلق می گیرد که باید یک سری شرایط کلی را در نظر گرفته و سعی کنید تا با رعایت ان ها سلامت این محصول را حفظ کنید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که با دور کردن اشیا نوک تیز ، عدم وارد کردن وسایل داغ و سوزان به بدنه این محصول و هم چنین عدم پرش و جامپینگ بر روی این کالا می توانید به تقویت این محصول کمک شایانی کنید.

جمع بندی

مبل شنی راحتی یک نفره آبی یک کالای زیبا و دیدنی بوده که ساختار فوق العاده ای داشته و از کیفیت بالایی هم برخوردار می باشد. هم چنین وزن کم و پرتابل بودن این محصول هم از خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود که می توانید ان را از نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...