مبل شنی راحتی یک نفره طرح رنگارنگ

کد Sandy Sofa 23334

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی یک نفره طرح رنگارنگ از محصولات جدید شرکت اینتکس است که با طراحی جدید و زیبایی به بازار عرضه شده است.ویژگی های خوب این مبل شنی میتوان به جنس آن اشاره کرده که از نوع چرم مصنوعی بوده و از یونولیت های ریز در داخل استفاده شده  که این یونولیت ها از اصلی ترین ویژگی های مبل است و آن را بسیار راحت  و استفاده از آن را لذت بخش کرده است.  این مبل شنی وزن بسیار سبکی دارد که با این ویژگی میتوانید آن را جابجا کرده و در هر مکانی که تمایل داشتید مورد استفاده قرار دهید..  استفاده از این نوع مبل های شنی به تجهیزات خاصی مثل پمپ باد وابسته نیست و تنها کافی ست تا مکانی مناسب و هموار پیدا کرده و از آن استفاده کنید.این مبل شنی  مخصوص استفاده های یک نفره طراحی و تولید شده و یکی از ویژگی های خوب این محصول ابعاد آن است که با دقت اندازه گیری شده و بسیار مناسب است که این ابعاد به صورت 100 سانتی متر طول ، 100 سانتی متر عرض و 120 سانتی متر ارتفاع  برای آن بسیار مناسب میباشد و طبق استاندارد های شرکت برای مبل های شنی یک نفره اندازه گیری شده استاین مبل شنی به راحتی جابجا شده و در کمترین زمان اماده استفاده میشود.یکی از ویژگی های مهم این مبل شنی  طراحی زیبای آن میباشد  که بسیار راحت طراحی شده و در این مبل از رنگ بنفش استفاده شده تا جلوه ی خاصی داشته باشد و به منزل شما رنگ زنده ای ببخشد و همچنین به دلیل طرفداران زیادی که دارد رنگ بندی های مختلفی برای ان در نظر گرفته شده که در سایت فروشگاه اینترنتی مبل شنی میتوانید آن ها را مشاهده کنید. 

طول
 100 سانتی متر
عرض
 100 سانتی متر
ارتفاع
 120 سانتی متر
جنس رویه
 پلی استر
حجم داخلی
 220 لیتر
مواد داخلی مبل
 یونولیت
ضمانت
 1 سال
شرکت سازنده
 تهران اینتکس
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 وزن بسته بندی: 3.5 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
 دارای تیکه گاه بلند
اقلام همراه
-


مبل شنی راحتی یک نفره طرح رنگارنگ


یکی از مبل های شنی زیبا و رنگارنگی که این روز ها تولید شده و سبب شده تا خانواده ها با دیدن ان از بقیه مبل های شنی صرف نظر کنند ، مبل شنی راحتی یک نفره طرح رنگارنگ می باشد. در طراحی این محصول از اشکال گوناگون و هم چنین رنگ های متنوعی استفاده شده است که همین عامل نیز سبب شده تا یک کالای زیبا و دیدنی را شما در اختیار داشته باشید. در ادامه این مقاله هم ما قصد داریم تا شما را با خصوصیات این محصول بیشتر اشنا کنیم تا یک انتخاب هوشمندانه را انجام دهید...


طراحی و ارگونومی ساخت


یکی از ویژگی ها و خصوصیت های مهمی که این مبل شنی دارا می باشد نوع ساختار و طراحی این کالا خواهد بود که باعث شده تا از این نظر شما یک محصول فوق العاده را در اختیار داشته باشید. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که ساختار این کالا از دو بخش مجزا شکل گرفته است. بخش اول به نشیمنگاه این محصول تعلق می گیرد که ساختاری گرد را دارا بوده و بخش دیگر این محصول هم به تکیه گاه این کالا متعلق است که دارای ساختاری مستطیلی شکل خواهد بود. هم چنین اگر به رویه این محصول نگاهی بیندازید می توانید مشاهده کنید که اشکال مربعی و مستطیلی در ابعاد مختلف کنار هم قرار گرفته اند که هر یک نیز دارای رنگ ها شادی بوده و همین عامل نیز سبب شده تا این تنوع رنگ در روحیه شما تاثیر زیادی داشته باشد. علاوه بر این ها یکی دیگر از ویژگی های این محصول دارا بودن یک عدد جیب در کناره این مبل شنی می باشد که باعث شده تا بتوانید در هنگام نشستن بر روی این محصول به سادگی وسایل کوچک خود را هم در داخل ان قرار داده و از این محصول استفاده نمایید.



جنس بدنه


یکی دیگر از ویژگی های خوب این کالا جنس بدنه با کیفیت ، ضخیم و مقاوم اینمحصول است که این عامل هم قطعا در خرید شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این کالا از رویه ای با جنس پلی استر طراحی شده است که ضد اب بوده و بسیار ضخیم می باشد. هم چنین مواد داخلی این محصول را هم یونولیت شکل داده است که این مورد هم سبب شده تا با خیال راحت یک کالای با کیفیت را شاهد باشید.


ابعاد و وزن


این محصول در طول و عرض مشابه 100 سانتی متر تولید و عرضه شده است. هم چنین ارتفاع این کالا هم 120 سانتی متر خواهد بود. این ابعاد قطعا به صورت خوب و دقیق پیاده سازی شده و هر فردی می تواند از این مبل شنی استفاده کرده و از ان لذت ببرد. هم چنین محتویات و حجم داخلی این کالا نیز برای پر کردن به وسیله یونولیت 220 لیتر بوده و وزن کلی این محصول هم تنها 3.5 کیلو گرم خواهد بود که یکی از پرتابل ترین مبل های شنی موجود در بازار می باشد.


راه اندازی و مراقبت و نگهداری


مبل شنی راحتی یک نفره طرح رنگارنگ نیاز به هیچ گونه راه اندازی نخواهد داشت و همین عامل سبب شده تا شما پس از تهیه این کالا از ان بتوانید به سادگی استفاده کرده و لذت ببرید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول همان طور که اشاره شد به صورت اماده به شما تحویل داده می شود. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول قابلیت تعویض رویه و محتویات داخلی ان می باشد که قطعا از ویژگی های خاص این کالا به شمار خواهد رفت. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که شما نیاز به هیچ گونه مراقبت خاصی از این محصول نخواهید داشت و تنها کافی است جهت عدم کثیف شدن این محصول بر روی ان ملافه ای پهن کنید. هم چنین باید از ضربه زدن و هم چنین سوراخ کردن و نزدیک کردن اشیا داغ به رویه اصلی این محصول هم خودداری نمایید تا از اسیب های احتمالی این کالا در امان باشید.


جمع بندی


مبل شنی راحتی یک نفره طرح رنگارنگ یک محصول زیبا دارای تکیه گاه بلند می باشد که انعطاف پذیری خوبی را هم دارا بوده و سبب شده تا هر فردی بتواند با خیال راحت از داشتن این محصول لذت ببرد. هم چنین وزن کم و پرتابل بودن این محصول هم از دیگر مزایای خوب این کالا به شمار خواهد رفت. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...