مبل شنی راحتی یک نفره چرم تیره

کد 238987

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی یک نفره چرم تیره از باکیفیت ترین محصولات ساخت شرکت اینتکس میباشد که طراحی ساده و زیبایی داشته و این مبل شنی  مخصوص استفاده های یک نفره طراحی و تولید شده و یکی از ویژگی های خوب این محصول ابعاد آن است که با دقت اندازه گیری شده و بسیار مناسب است که این ابعاد به صورت 100 سانتی متر طول ، 100 سانتی متر عرض و 120 سانتی متر ارتفاع  برای آن بسیار مناسب میباشد و طبق استاندارد های شرکت برای مبل های شنی یک نفره اندازه گیری شده است.  استفاده از این نوع مبل های شنی به تجهیزات خاصی مثل پمپ باد وابسته نیست و تنها کافی ست تا مکانی مناسب و هموار پیدا کرده و از آن استفاده کنید.این مبل شنی به راحتی جابجا شده و در کمترین زمان اماده استفاده میشود.از ویژگی های خوب این مبل شنی میتوان به جنس آن اشاره کرده که از نوع چرم مصنوعی بوده و از یونولیت های ریز در داخل استفاده شده  که این یونولیت ها از اصلی ترین ویژگی های مبل است و آن را بسیار راحت  و استفاده از آن را لذت بخش کرده است.  این مبل شنی وزن بسیار سبکی دارد که با این ویژگی میتوانید آن را جابجا کرده و در هر مکانی که تمایل داشتید مورد استفاده قرار دهید.یکی از ویژگی های مهم این مبل شنی  طراحی زیبای آن میباشد  که بسیار راحت طراحی شده و در این مبل از رنگ تیره و چرم استفاده شده تا جلوه ی خاصی داشته باشد.این محصول را میتوانید از سایت اینتکس تهران سفارش داده و در کمترین زمان تحویل بگیرید.

طول
 90 سانتی متر
عرض
 90 سانتی متر
ارتفاع
 110 سانتی متر
جنس رویه
 پلی استر
حجم داخلی
 220 لیتر
مواد داخلی مبل
 یونولیت
ضمانت
 1 سال
شرکت سازنده
 تهران اینتکس
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 وزن بسته بندی: 3.5 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
 دارای تیکه گاه بلند
اقلام همراه
-


مبل شنی راحتی یک نفره چرم تیره

در میان مبل های شنی، بعضی از این محصولات موجود می باشند که دارای طراحی فانتزی بوده و برخی دیگر، طرح و رنگی مدرن و شیک دارند. هر دو دسته از این محصولات، استقبال خوبی داشته و هر کسی با توجه به سلیقه شخصی و محیط مورد استفاده، اقدام به خرید از یک دسته از این محصولات می نماید. مبل شنی راحتی یک نفره چرم تیره، یکی از انواع این محصولات می باشد که از طراحی شیک و مدرنی بهره مند است. این مبل شنی با ظاهر جذاب، فروش بالایی داشته و محبوبیت بالایی در میان خریداران دارد. در ادامه این مبل شنی را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 

مبل شنی راحتی یک نفره چرم تیره | نمایندگی اینتکس


مبلی راحت و شیک

مبل شنی راحتی چرم، دارای ظاهری کشیده می باشد که در قسمت میانی تا شده و پشتی به صورت یک تکه به آن متصل است. پشتی این مبل شنی دارای ارتفاع مناسبی بوده که تا قسمت گردن شخص را دربر می گیرد و بسیار راحت می باشد. دوخت های موجود بر روی بدنه این مبل شنی بسیار ظریف است. ارتفاع مبل شنی تا قسمت نشیمنگاه به صورت استاندارد بوده و به گونه ای تنظیم شده است که ساق پا را کاملا پر می کند و پاشنه پا بر روی زمین قرار می گیرد. طراحی یک تکه قسمت نشیمنگاه با پشتی مبل شنی باعث شده است این مبل برای خوابیدن نیز مناسب باشد و به راحتی بتوان بر روی آن استراحت کرد و خوابید. مبل شنی دارای رویه چرم می باشد که با رنگ تیره به راحتی با لوازم منزل و یا محل کار هماهنگ می شود. این مبل شنی بسیار شیک و زیبا می باشد و راحتی این مبل آن را به بهترین گزینه برای استراحت تبدیل کرده است. 


طول عمر بالا

این مبل شنی دارای رویه چرم مصنوعی می باشد که مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. به همین دلیل مبل شنی قادر به تحمل وزن بسیار بالا می باشد و هر شخصی با هر وزنی می تواند از آن استفاده کند. رویه مبل شنی مقاومت خوبی در برابر ساییدگی نیز دارد و تا سال ها دچار آسیب نمی شود. شما برای حفظ این رویه باید مبل شنی را بر روی زمین ناهموار نکشید و برای استفاده، محیطی را انتخاب کنید که هموار بوده و لبه های تیز و یا سنگ و چوب های تیز نداشته باشد. برای جابه جایی مبل شنی هم آن را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. در صورت آسیب دیدن رویه مبل می توانید آن را توسط زیپ که در پشت مبل وجود دارد باز کرده و تعمیر کنید و یا تعویض نمایید. هم چنین در صورت کثیف شدن رویه مبل می توانید آن را جدا کرده و بشویید. مواد داخلی این مبل شنی هم از بهترین نوع انتخاب شده اند. داخل این مبل شنی از فیبر (یونولیت خرد شده) پر شده است که مزایای بسیاری دارد. این نوع مواد داخلی سبک بوده و مبل شنی وزنی در حدود سه و نیم کیلوگرم را دارا می باشد. هم چنین این مواد انعطاف خوبی دارند که به راحتی به فرم بدن در می آیند. مواد داخلی مبل شنی قابل تعویض بوده و در صورت تمایل قابلیت شارژ نیز دارند. 


خصوصیات دیگر

مبل شنی با رویه چرم دارای طول و عرض 90 سانتی متر می باشد و ارتفاعی معادل با 110 سانتی متر دارد. حجم مواد داخلی این مبل شنی برابر با 220 لیتر است. مبل شنی دارای ضمانت یک ساله می باشد. مبل شنی نیازی به راه اندازی خاصی نداشته و فقط کافی است یک محیط مناسب را برای استفاده از آن در نظر بگیرید. مبل شنی را از بسته بندی خارج کرده و در محل مورد نظر قرار دهید. با نشستن بر روی مبل شنی، مبل، فرم بدن شما را می گیرد. 


روش خرید

در سایت اینتکس تهران انواع مبل های شنی با قیمت های ارزان و کیفیت های عالی موجود هستند. برای خریداری می توانید به این سایت مراجعه کرده و به راحتی انتخاب کنید و خریداری نمایید. هم چنین برای خرید مبل شنی راحتی یک نفره چرم تیره می توانید با مراجعه به همین سایت، خریدی آسان و لذت بخش را انجام دهید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...