مبل شنی زیرپایی دار جیر

کد ۶۷۵۵۴

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی زیرپایی دار آبی رنگ ساخته شده از پارچه مخمل و فیبر خرد شده و مقاوم در برابر ضربه و فشار های وارده و با وزن اندک و حجم مناسب و تحمل وزن بالا قابل استفاده برای تمامی سنین به ویژه افراد بزرگسال با وزن بالا می باشد . خرید مبل شنی زیرپایی دار به صورت حضوری و اینترنتی و از سراسر کشور از طریق تولیدی اینتکس امکان پذیر می باشد .

مبل شنی زیرپایی دار آبی رنگ از سری مبل های شنی تکیه گاه دار می باشد که با دارا بودن رنگ های زیبا و گوناگون با سلیقه اغلب افراد همخوانی داشته و با توجه به ابعاد مناسب آن قابل استفاده در مکان هایی با فضای اندک نیز می باشد. لطافت و نرمی بدنه این مبل شنی نشان از رویه ای مخملی داشته که جلوه ای چشم نواز به محصول بخشیده و در عین حال بسیار مستحکم در برخورد با اطراف و نشست و برخاست می باشد. این رویه قابل تعویض و شستشو بوده و به هیچ عنوان دچار تغییر در ویژگی های ظاهری و کیفیت نخواهد شد. البته مهم ترین علت انعطاف پذیری و راحتی محصول متوجه یونولیت های خرد شده در ساختار داخلی آن بوده که موجب شکل پذیری محصول در حین استفاده شده است. در قسمت کناری آن یک عدد جیب کوچک تعبیه شده است که امکان همراه داشتن وسایل مورد نیاز شما را فراهم آورده است. وزنی اندک معادل 7 کیلو گرم موجب سهولت در امر جابه جایی شده است و تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم امکام استفاده برای افراد با وزن های بالا را فراهم نموده است. قابل ذکر است که تمام محتویات داخل این مبل شنی و رویه آن قابل تعویض بوده و شما می توانید با تغییر در حجم یونولیت های تشکیل دهنده آن، انعطاف پذیری مبل شنی را متناسب با نیاز خود تعیین نمایید. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب از طریق فروشگاه اینتکس دریافت نمایید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 75 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

 

مبل شنی زیرپایی دار جیر

بهترین وسیله ای که به شما کمک می کند تا بعد از یک روز طولانی و خستگی کاری، بتوانید یک استراحت عالی را تجربه کنید، مبل های شنی هستند. این محصولات از تنوع بسیار زیادی در طراحی برخوردار می باشند. پرفروش ترین این نمونه ها، دارای طراحی کامل و ساختمان مناسب می باشند. این مبل های شنی از پشتی و نشیمنگاه مناسبی بهره مند بوده و آسایش و راحتی کاربر را به خوبی تأمین می کنند. یکی از بهترین انواع مبل های شنی، مبل شنی زیرپایی دار جیر می باشد. این مبل شنی دارای خصوصیات فوق العاده ای می باشد که باعث فروش بالای آن شده است. در ادامه به نقد و بررسی آن می پردازیم. 

طراحی کامل و زیبا

این مبل شنی از ساختمانی کامل و خاص بهره مند می باشد. نشیمنگاه این مبل شنی به صورت مربعی می باشد. ارتفاع این نشیمنگاه به صورت استاندارد محاسبه شده است و به گونه ای می باشد که با نشستن و برخاستن بر روی مبل به کمر و زانو فشاری وارد نشود. این مبل شنی از یک تکیه گاه مناسب با ارتفاع زیاد بهره مند می باشد. این تکیه گاه به صورت یک تکه با قسمت نشیمنگاه می باشد و در امتداد نشیمنگاه قرار گرفته است. ارتفاع این تکیه گاه به گونه ای طراحی شده است که کاملا قسمت کمر و گردن را دربر می گیرد و در صورت نشستن طولانی مدت و استراحت بر روی آن، هیچ فشاری به کمر و گردن شخص وارد نمی شود. در قسمت کناری این مبل شنی یک جیب کوچک تعبیه شده است که از آن می توان برای قرار دادن کنترل تلوزیون و یا هر وسیله دیگری استفاده کرد. رویه این مبل شنی توسط یک زیپ که در پشت محصول واقع شده است قابل جدا شدن می باشد. رنگ مبل شنی بسیار زیبا بوده و به رنگ آبی می باشد. این مبل شنی از یک زیر پایی مکعبی شکل برخوردار است که هم رنگ و هم جنس بدنه مبل شنی می باشد و بسیار راحت و نرم است. در هنگام نشستن بر روی محصول می توانید پاهای خود را بر روی این زیر پایی قرار دهید تا به راحتی استراحت کنید. 

کیفیت رویه مبل شنی 

رویه مبل شنی از جنس جیر می باشد. این رویه در برابر پارگی و ساییدگی از مقاومت خوبی برخوردار می باشد. هم چنین رویه مبل شنی ضد لک می باشد و در صورت کثیف شدن به سادگی قابل شستشو است. در دوخت این رویه از بهترین و مقاوم ترین نوع نخ استفاده شده است. به گونه ای که با وارد شدن فشار زیاد به بدنه مبل شنی، دوخت درزهای این رویه دچار آسیب نشده و نخ های استفاده شده پاره نمی شوند. در صورت کثیف شدن رویه مبل شنی می توانید آن را از قسمت آستر جدا کرده و بشویید. هم چنین در هنگام نیاز می توانید این رویه را تعویض نمایید. رویه مبل شنی در برابر تغییر رنگ نیز مقاوم است. 

مواد داخلی مورد استفاده 

این محصول از یونولیت خرد شده پر شده است. دلیل انتخاب این جنس مواد داخلی سبک بودن و دارا بودن حجم بالای این مواد داخلی می باشد. هم چنین این مواد داخلی دارای انعطاف بسیار بالایی هستند. به دلیل سبک بودن این مواد، شما به راحتی می توانید مبل شنی را از روی زمین بلند کرده و جابه جا نمایید. هم چنین با وجود انعطاف بالا، با نشستن فرد بر روی محصول، مبل شنی به فرم بدن شخص درآمده و کمترین فشاری به کمر و ستون فقرات وارد نمی شود. به همین جهت این محصول، برای استراحت و تماشای تلوزیون و هم چنین مطالعه طولانی مدت عالی می باشد. این مواد داخلی در برابر فشار نیز مقاوم هستند و با نشستن طولانی مدت بر روی آن، از کیفیت محصول کاسته نمی شود. 

راهنمای خرید

برای خرید مبل شنی زیرپایی دار جیر می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید. هم چنین می توانید این محصول را با قیمتی ارزان از طریق سایت فروشگاهی اینتکس تهران سفارش داده و درب منزل دریافت نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...