مبل شنی زیرپایی دار طوسی

کد ۷۷۰۰۱۱

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی زیرپایی دار طوسی محصولی زیبا با یک عدد زیرپایی با ارتفاع مناسب می باشد که قادر است پا ها و بدن را در موقعیت مناسبی قرار داده و و امکان استفاده به مدت طولانی را فراهم آورد . همچنین یک تکیه گاه برای آن در نظر گرفته شده است که با قرار دادن سر و گردن و کمر شما در موقعیت استاندارد مانع از ایجاد درد و خستگی در طولانی مدت خواهد شد . رویه این محصول زیبا از جنس مخمل در نظر گرفته شده است تا با برخورداری از خاصیت ضد تعریق بودن زمان استفاده از آن را افزایش دهد . همچنین این رویه از نرمی و لطافت فوق العاده ای برخوردار بوده که برای پوست های حساس نیز کاملا مناسب می باشد . 

این مبل شنی یکی از منعطف ترین مبل های شنی برند بست وی می باشد و این انعطاف پذیری را مدیون شن های یونولیتی به کار رفته شده در داخل آن بوده و این قابلیت برای آن در نظر گرفته شده است که با افزایش و یا کاهش این یونولیت ها، انعطاف آن را متناسب با نیاز خود تعیین نمایید . شایان ذکر است که تمامی مواد به کار گرفته شده در تولید این محصول از وزن ناچیزی برخوردار بوده و به سبب این امر ، مبل شنی پیش روی دارای 7 کیلو گرم وزن می باشد و قادر است تا وزنی معادل 150 کیلو گرم را تحمل نماید که بی شک بهترین گزینه برای افراد با وزن بالا می باشد .برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از طریق تولیدی اینتکس دریافت نمایید .

مبل شنی زیرپایی دار طوسی محصولی با رویه مخملی و ضد تعریق و مقاوم در برابر آسیب دیدگی و حاوی یونولیت های خرد شده در قسمت داخلی می باشد که انعطاف و راحتی آن را ایجاد نموده است . این مبل شنی از وزن اندک و تحمل وزن بالایی برخودار می باشد . خرید مبل شنی به صورت حضوری و اینترنتی و از طریق نمایندگی اینتکس از سراسر کشور مقدور می باشد .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 75 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

 

مبل شنی زیرپایی دار طوسی

مبل شنی زیرپایی دار طوسی یکی دیگر از بهترین محصولات طبی می باشد که از اجزای مناسبی برخوردار است و دارای ابعاد به خصوصی است. این محصول با چنین طراجی خاصی می تواند برای تمامی افراد استفاده شود و آن ها را به رسیدن به آرامش و استراحت در طول روز کمک کند. همچنین دارای کیفیت و مرغوبیت بدنه نیز می باشد و مواد اولیه تشکیل دهنده آن نیز به بهترین شکل و بالاترین سطح کیفیت می باشند. دوام محصول نیز با توجه به چنین موادی می تواند زیاد باشد به طوری که با خرید آن در طول سال ها دیگر نیازی به خرید محصول جدید نمی باشد و همچنین بدنه نیز در طول این سال ها کیفیت و کارایی خود را حفظ می کند. به این صورت قابلیت های محصول ثابت است و هیچ گونه تغییری رخ نمی دهد. با وجود این که محصول دوام و طول عمر بالایی دارد باز نیازمند مراقبت و توجه است تا به سرعت از بین نرود و طول عمر آن کاهش پیدا نکند. به این صورت می توان گفت که گزینه ای مناسب در انتخاب محصولات طبی و راحتی محسوب شده است.


مواد اولیه تولید محصول

همان طور که پیش تر گفته شد این مبل شنی دارای بدنه ای با طول عمر بالا است و این دوام و طول عمر بر حسب مواد اولیه تشکیل دهنده آن صورت گرفته است. با این وجود از محصول می توان در طول زمان های زیاد بهره گرفت. محصول از دو بخش تشکیل شده است که یکی بدنه اصلی می باشد و دیگری زیر پایی است که در کنار محصول طبی کاربرد دارد. این زیر پایی به جهات مختلف ساخته و تولید شده است و برای افراد مزیت های مختلفی را ایجاد می کند. مبل شنی از بدنه ای با جنس مخمل تشکیل شده است تا رویه ای نرم و با لطافت بالا را برای افراد ایجاد سازد تا آن ها یی که به دنبال محصولی لطیف هستند آن را خریداری نمایند و برای پوست های حساس کاربرد داشته باشد. به این صورت کودکان که از بدنی حساس برخوردار هستند می توانند از این محصول به راحتی استفاده نمایند و بر روی آن وقت بگذارنند. داخل محصول نیز از شن های ریز با جنس یونولیت پر شده است که منعطف بودن محصول و شکل پذیری آن را به مراتب بیش تر کرده است. با این وجود می توان به راحتی از وجود مبل شنی بهره مند شد و استفاده کرد.


طراحی زیر پایی محصول

این مبل شنی با وجود ساختمان منحنی که دارد و شباهت آن به کاناپه می تواند در راحتی افراد نقش مهمی داشته باشد و برای آن ها شرایط خاصی را مهیا سازد. زیر پایی نیز به شکل مستطیل می باشد و می تواند در ابعاد کوچک در جاهای مختلف جای گیرد. این محصول دارای رویه ای مشابه با بدنه اصلی است و رویه آن مخمل می باشد. این مخمل سبب می شود تا بدنه دوام بیش تری داشته باشد و مقاومت کلی مبل شنی نیز افزایش می یابد. زیر پایی می تواند در زیر پا ها قرار بگیرد و به افراد امکان دراز کشیدن را ایجاد کند. به این صورت پا ها خسته نمی شوند و راحتی را حس می کنند. علاوه بر آن این بخش به افراد امکان آن را می دهد تا کودکان خود را بر روی آن بنشانند و به راحتی بپردازند.


ویژگی های شن های یونولیتی 

همان طور که گفته شد مبل شنی دارای محتویات درونی است که از شن های یونولیتی تشکیل شده اند. این یونولیت ها سبب می شود تا شکل پذیری و حالت پذیری بسیار زیادی برای محصول ایجاد شود و باعث تشکیل محصولی منعطف می شود. با این وجود برای استراحت گزینه ای مناسب می باشد و با توجه به طراحی که دارد می تواند در هر فضایی استفاده شود. تنها نکته ای که در مراقبت از محصول ضروری است این است که نباید سبب ورود آب و رطوبت به داخل بدنه شد. چرا که یونولیت ها خراب می شوند و به هم می چسبند و دیگر کارایی خود را داشته نمی شوند.


خرید

در صورت تمایل به خرید مبل شنی زیرپایی دار طوسی به سایت رسمی اینتکس تهران مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...