مبل شنی سایز بزرگ

کد ۷۶۸۰۰۰

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
2,500,000
2,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی سایز بزرگ راحتی محصولی بسیار با کیفیت و مدرن می باشد که توسط فروشگاه اینتکس تهران تولید و به بازارعرضه شده است . این محصول دارای کیفیت بسیار بالا همراه با قیمتی مناسب و ارزان می باشد که همین موضشوع سبب شده تا این کالای با دوام همراه با ظاهری مدرن و شیک ، بسیار مورد توجه خریداران عزیز قرار بگیرد .  بدنه این مبل شنی از جنس پارچه جیر درجه یک می باشد که بسیار با دوام است و در برابر وزن بالا و ضربه دارای مقاومت بالا بوده به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف  بوده و حتی افراد با وزن های بالا نیز بدون نگرانی می توانند از این مبل شنی استفاده کنند زیرا که در ساخت این کالا از بهترین مواد اولیه استفاده شده و این محصول بارها مورد آزمایش قرار گرفته تا علاقه مندان بتوانند با آسودگی خاطر از این مبل شنی استفاده کرده و لحظات خوشی را در آن سپری کنند .

 لازم به ذکراست مواد داخلی این مبل شنی قابل تعویض و تغییر می باشد ، به همین دلیل شما می توانید در صورت نیاز آن را شارژ نمایید و طبق سلیقه و نیاز خود آن را تغییر داده و به شکل دلخواه به آن فرم دهید . رویه جیراین مبل شنی علاوه بر قابل شست وشو بودن کاملا ضد تعریق نیز می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می آورد که از این کالا برای استراحت های طولانی مدت بدون نگرانی و به راحتی استفاده نمایید . از آنجایی که راحتی و زیبایی مبل شنی  بسیار قابل اهمیت می‌باشد درهمین جهت شما باید به قیمت مناسب و ارزان این محصول و همچنین مقاومت بالای آن نیز توجه داشته باشید . این مبل شنی اورجینال سایز بزرگ راحتی با رویه جیربا بیش از ۳۰ رنگ شاد و متنوع به راحتی با دکوراسیون منازل شما ست می شود و جاوه خاص و زیبایی به آن می بخشد .

طول 120 سانتی متر
عرض 120 سانتی متر
ارتفاع 75 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنهجیر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهاینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

مبل شنی سایز بزرگ که در این بخش به شما معرفی می کنیم از کارهای با کیفیت تولیدی فروشگاه اینتکس تهران می باشد که در رنگ های مختلف به تولید می رسد . در این بخش برای شما پر فروش ترین رنگ یعنی آبی را موجود کرده ایم که با قیمت ارزان می توانید آن را از تولیدی مبل شنی اینتکس تهران خریداری کنید . مبل شنی بزرگسال فوق قابل استفاده برای یک نفره می باشد و با توجه به ابعادی که دارد می توانید در ارتفاع 40 سانتی متری از زمین بر روی نشیمنگاه آن بنشینید . البته باید بگوییم که این مبل شنی در ابتدا که آن را می خرید دارای ظاهری کاملا گرد می باشد که پس از چند بار نشستن حالت مبل  را به خود می گیرد و در بخش پشتی آن تکیه گاهی شکل می گیرد که به مبل شنی راحتی نیز معروف است .

از جمله مکان هایی که در آن ها استفاده از مبل های شنی رونق دارد می توان به محیط های کاری جهت استراحت ، خانه ها ، اتاق های خواب جوانان و نوجوانان ، گیم نت ها و اتاق های خانه برای مصارف گیمینگ می توان اشاره داشت . این محصولات ساخته شده از سه لایه پارچه بیرونی ، آستر داخلی و فوم مخصوص خرد شده داخلی می باشند که به ترتیب بر روی هم قرار گرفته اند . این مبل شنی نیز در بخش بیرونی خود از پارچه مخمل استفاده کرده است که علاوه بر کیفیت بالا دارای نرمی و حالت پذیری خاصی می باشد که با پوست انسان بسیار سازگار است و از جمله محبوب ترین نوع رویه مبل شنی به شمار می رود . بر روی این نوع رویه دوخت های متراکم و محکم کار شده است تا بتواند در برابر وزن های بالا مقاوم شود و در واقع می توان گفت که جدا شدن لایه ها در این مبل شنی معنایی ندارد .

این مبل شنی از داخل دارای آستر می باشد و درون آستر پارچه ای که دارد ، فوم های مخصوص خرد شده قرار گرفته است که ابتدا در حالت پوف کرده هستند اما پس از چندین بار نشستن حالت بدن انسان را به خود می گیرند و باعث می شود تا مبل شنی با بدن شما سازگار شود و در واقع با این عمل احساس راحتی فوق العاده ای به شما دست می دهد . با توجه به بخش کف این مبل شنی می بینیم که یک عدد زیپ در بخش کف آن وجود دارد که نسبتا بزرگ هم هست و برای جداسازی رویه مبل شنی از ساختار داخلی استفاده می شود که در این صورت می توانید با جداسازی رویه ، پارچه آن را درون لباسشویی انداخته و بشویید تا مثل روز اول شود . 

علاوه بر پارچه رویه ، مواد داخلی این مبل شنی نیز قابل تعویض هستند و در واقع می توان گفت که طول عمر این محصول با توجه به قابلیت هایی که بر روی آن پیاده سازی شده است بسیار زیاد می باشد و می تواند سال های سال از آن استفاده کنید . برای خرید مبل شنی و صدها مدل مبل شنی دیگر می توانید از طریق تولید کننده مبل شنی اینتکس تهران اقدام کنید .


عالی

1246 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...